-
JulkaisijaArtikkelit
-
Olen aikeissa ostaa jommat kummat kyseisistä mailoista. Haluaisin kokemuksia mailojen antamasta palautteesta, lentoradasta ja anteeksiantavuudesta verrattuna toisiinsa. Lisäksi haluaisin mielipiteitä R300 vai S300 dynamic gold varsi kyseisiin mailoihin (mailanpää nopeuteni tällä hetkellä R-6:lla 87-89 mph. eli rajoilla ollaan). Nykyisissä mailoissani on TT Sensicore Regut.
Itselläni on mp-33, johon olen ollut tyytyväinen. Olen lyönyt hallissa pariin otteeseen 690:llä, enkä huomannut olennaista eroa. Ehkä tituissa kuitenkin on kautta linjan hieman kovemman (jotenkin kolahtaa) tuntuinen osuma, kuin Mizunoissa. Itse ottaisin Mizunot, jotka saa custom fittinginäkin nopeasti ja lisäksi Mizuno ei uudista mallistoaan yhtä nopeaan tahtiin kuin titu, vaikka tosin mp-33:llä alkaa olla malli-ikää, ensi vuonna on kuitenkin mallistossa.
Varsista sen verran palautetta että unohda heti tuo Sensicore vaihtoehto. Se vaahtomikälieinsertti vie mielestäni tuntuman lyönnistä, mikä ilmeisesti onkin sen tarkoitus. Itselläni on tuo mailanpää nopeus samaa luokkaa kuin sinulla, mutta jotenkin R300 tuntui paremmalta. Pallon lentomatka oli lyhyempi jäykemillä varsilla joskin vähän tarkempi, mutta toisaalta huonossa osumassa karkasi todella pahasti verrattuna R300:siin. Kokonaisvaltaisesti R300 toimii minulla paremmin kuin S300:nen.
Linkissä lisää varsijuttua.
Ei varsinaisesti vastaus kysymykseesi mutta kuitenkin ehkä hyvä pitää mielessä.
Lue lisää: Swingweight
Itse olen ollut Mizunoihin erittäin tyytyväinen. Vartena S300 ja tämän ottaisin sinunakin mikäli mailanpäänopeutesi on tuota luokkaa.
Jos valinta tapahtuu noiden välillä, pituudellasikin voi olla merkitystä. Mizunoissa tietääkseni lie kulmat ovat tietääkseni vähän standardia flatimmät, kun taas 690 mb on lievästi upright. Oikaissette mikäli olen väärässä!! Liekulmia voi toki molemmissa säätää mutta vakiona ostetuissa juuri ko.mailoissa osumaan tulo voi olla hieman erilainen jos tietoni ovat oikeat. Kannattanee kokeilla molempia jos on tilaisuus.
Toden totta, titulla on dci standardin lie-kulmat standardina kyseisessä mailassa kautta linjan noin 2 astetta uprghtit verrattuna Mizunon standardiin. Esim. titun r7 on 63 astetta kun taas mizuno 61. Titun p on 64 astetta, mutta misukan p standardina muistaakseni 63, joten uprightinä 65. Eli vaikka titun standardi ja misunon 2+ astetta vastaavat toisiaan suurinpiirtein on misukka lyhyissä raudoissa asteen jyrkempi. Käytännössä asialla ei liene suurta merkitystä. Mizunolla on perinteiset standardi liekulmat kuten esim titu 670:ssä, 680:ssä ja monissa muissa.
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)