23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][27]
KilpailuaSuomalaista

Mistä sopiva auto Golffaavalle perheelle (3hlö)?

Etusivu Foorumit Yleistä Mistä sopiva auto Golffaavalle perheelle (3hlö)?

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 111)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Earnie kirjoitti: (26.1.2011 12:27:59)

    hessur kirjoitti: (25.1.2011 22:09:50)

    Kommenttien perusteella täytyy tarkisttaa ainakin:
    – C5

    Mieti nyt vielä ihan oikeasti tuon C5:n jättämistä pois vaihtoehdoista. Ajettavuus ja ajo-ominaisuudet on aivan eri luokkaa esim. Mondeossa tai Octaviassa. ’Pehmeetähän’ se kyyti varmaan Rättärillä on jonkun mielestä, mutta täysin tunnoton ohjaus, etenkin maantiellä kovemmissa nopeuksissa. Mondeossa tai Fordissa on huomattavasti parempi tuntuma tiehen ja käyttäytyy paljon vakaammin maantieajossa. Citikalla tulee vähän sama fiilis kuin ohjaa venettä pienessä sivuaallokossa…

    Mulla oli C5 vaihtoehtona, kun nykyistä valitsin ja allekirjoitan Earnien kommentin ainakin osittain. Valitettavasti Citikka on mennyt laittamaan niihin alkaen malleihin teräsjouset, jotka on ’Viritetty’ muka kaasunestejousituksen tasolle – ja paskat.
    Kaasunestejousitus on parhaimmillaan mukava ja silti tarkka, teräsjousilla C5 oli hyvin lähellä jenkkilaivoja, jotka reippaassa kaarreajossa keinuu aalloilla. Toki voihan joku noistakin tykätä…
    Alle 30K€ ei kaasunesteversioita saa, joten niitä en käynyt testaamassa – toivottavasti ei niitä ole pilattu samanlaisella käytösellä.
    MakeM heitti hyvät kommentit koirankoppi versioista (mm. Berlingo ja Partner). Hyvin tilaa kamoille ja ihmisille, mutta ajettavuudessa ei vedä perinteisille farkuille vertoja.
    Takaluukkujen tilankäytön ratkaisuihin kannattaa tosiaan kiinnittää huomiota. Isommissa autoissa luukut ovat usein verhoiltu sivuilta ’umpeen’, mutta pienemmissä jokainen kolo on jätetty tilaa tuomaan. Hyvänä esimerkkinä 307, joka on takaa huomattavasti tilavampi, kuin 407.
    3 bägiä menee heittämällä Porsche 944:n takaluukkuun, mutta kolmannella henkilöllä ei välttämättä pidemmällä matkalla ole kovin mukavaa 😉

    KL

    Earnie kirjoitti: (26.1.2011 12:27:59)

    hessur kirjoitti: (25.1.2011 22:09:50)

    Kommenttien perusteella täytyy tarkisttaa ainakin:
    – C5
    – Mondeo
    – Octavia 4×4
    – ix35

    Passatkin kiinnostaisi mutta ainakin joskus VW autoissa oli surkea perus varustetaso – täytyy tarkistaa onko muuttunut.

    Mieti nyt vielä ihan oikeasti tuon C5:n jättämistä pois vaihtoehdoista. Ajettavuus ja ajo-ominaisuudet on aivan eri luokkaa esim. Mondeossa tai Octaviassa. ’Pehmeetähän’ se kyyti varmaan Rättärillä on jonkun mielestä, mutta täysin tunnoton ohjaus, etenkin maantiellä kovemmissa nopeuksissa. Mondeossa tai Fordissa on huomattavasti parempi tuntuma tiehen ja käyttäytyy paljon vakaammin maantieajossa. Citikalla tulee vähän sama fiilis kuin ohjaa venettä pienessä sivuaallokossa…

    Auton miellyttävyys tuntuu olevan kovasti subjektiivinen asia. Itselläni on Xantia ollut jo toistakymmentä vuotta ja 160 tkm enkä vielä ole ajanut autolla, jonka kyyti olisi miellyttävämpää ja pehmeämpää. Talviautona Xantia tosin on melko surkea esitys, varsinkin vanhemmalla iällä. Ohjauksen tunnottomuus on aivan outo asia minulle, en ole havainnut mitään kummallista. Liekö C5:ssä sitten jotenkin erilainen ohjaus? Entinen työkaverini (myyntihenkilö) hankki uuden C5:n viime vuonna ja on ollut onnesta sykkyrällä mondeoiden sun muiden jälkeen. Hän ei tosin golfaa, vaan arvostaa autonsa ajo-ominaisuuksia. Niin ja hänen autonsa ei ole farkku, mutta alusta kaiketi on sama kuin farkussa, vai kuinka on?

    Makuasia on tämä ja koeajo on varmasti tarpeen mitä tahansa autoa lähteekin valitsemaan. Työsuhdeautolla huristelevat voivat väärän valinnan sattuessa kohdalle aina lohduttautua sillä, että autoa saa taas vaihtaa kolmen vuoden päästä. Me köyhät olemme usein naimisissa automme kanssa paljon pidempään.

    P.S. Kuka prkele on keksinyt, että seisontajarrun tulee ottaa etupyöriin??? Etuvetoisen auton hallitseminen talvisessa sivuluisussa ilman takapyöriin ottavaa kässäriä on melkoisen haasteellista…

    KL

    KL kirjoitti: (26.1.2011 13:22:04)

    Earnie kirjoitti: (26.1.2011 12:27:59)

    hessur kirjoitti: (25.1.2011 22:09:50)

    Kommenttien perusteella täytyy tarkisttaa ainakin:
    – C5
    – Mondeo
    – Octavia 4×4
    – ix35

    Passatkin kiinnostaisi mutta ainakin joskus VW autoissa oli surkea perus varustetaso – täytyy tarkistaa onko muuttunut.

    Mieti nyt vielä ihan oikeasti tuon C5:n jättämistä pois vaihtoehdoista. Ajettavuus ja ajo-ominaisuudet on aivan eri luokkaa esim. Mondeossa tai Octaviassa. ’Pehmeetähän’ se kyyti varmaan Rättärillä on jonkun mielestä, mutta täysin tunnoton ohjaus, etenkin maantiellä kovemmissa nopeuksissa. Mondeossa tai Fordissa on huomattavasti parempi tuntuma tiehen ja käyttäytyy paljon vakaammin maantieajossa. Citikalla tulee vähän sama fiilis kuin ohjaa venettä pienessä sivuaallokossa…

    Auton miellyttävyys tuntuu olevan kovasti subjektiivinen asia. Itselläni on Xantia ollut jo toistakymmentä vuotta ja 160 tkm enkä vielä ole ajanut autolla, jonka kyyti olisi miellyttävämpää ja pehmeämpää. Talviautona Xantia tosin on melko surkea esitys, varsinkin vanhemmalla iällä. Ohjauksen tunnottomuus on aivan outo asia minulle, en ole havainnut mitään kummallista. Liekö C5:ssä sitten jotenkin erilainen ohjaus? Entinen työkaverini (myyntihenkilö) hankki uuden C5:n viime vuonna ja on ollut onnesta sykkyrällä mondeoiden sun muiden jälkeen. Hän ei tosin golfaa, vaan arvostaa autonsa ajo-ominaisuuksia. Niin ja hänen autonsa ei ole farkku, mutta alusta kaiketi on sama kuin farkussa, vai kuinka on?

    Makuasia on tämä ja koeajo on varmasti tarpeen mitä tahansa autoa lähteekin valitsemaan. Työsuhdeautolla huristelevat voivat väärän valinnan sattuessa kohdalle aina lohduttautua sillä, että autoa saa taas vaihtaa kolmen vuoden päästä. Me köyhät olemme usein naimisissa automme kanssa paljon pidempään.

    P.S. Kuka prkele on keksinyt, että seisontajarrun tulee ottaa etupyöriin??? Etuvetoisen auton hallitseminen talvisessa sivuluisussa ilman takapyöriin ottavaa kässäriä on melkoisen haasteellista…

    Lisätään tähän vielä Paksiksen kommentin kirvoittamana, että omassa kärryssäni on kaasunestejousitus. Kerran kokeilin halvempaa mallia perusalustalla ja oli kuin traktorilla olisi ajanut. Tästä on tosin monta vuotta aikaa, joten kehitystä on toivottavasti siinäkin suhteessa tapahtunut.

    KL kirjoitti: (26.1.2011 13:22:04)
    …P.S. Kuka prkele on keksinyt, että seisontajarrun tulee ottaa etupyöriin??? Etuvetoisen auton hallitseminen talvisessa sivuluisussa ilman takapyöriin ottavaa kässäriä on melkoisen haasteellista…

    Saab! Se on niin paljon turvallisempaa, kun tietää kässäristä kiskoessa ,notta auto menee suoraan – metsään 😉

    Itsekin joudun valitettavasti hitusen mollaamaan tuota C5:n ajettavuutta. Upea autohan tämä uusin versio on ulkoisesti, mutta ajettavuus ja ajomukavuus esim VW-konsernin autoihin nähden on aika säälittävällä pohjalla. Itse koeajoin viime vuonna samana päivänä C5:n ja A4:n. C5 voitti takahutlarin koossa, mutta päätös ei todellakaan ollut vaikea. Olettaisinkin, että moni C5:n ylistäjä ei ole oikeasti ajanut autolla, jossa on loistavat ajo-ominaisuudet. Tai no ymmärrän kyllä C5:nkin ostajia, se kun on hiljaisena autona monen varttuneemman kuskin mielestä sopivan leppoisa ja säyseä peli.

    KL kirjoitti: (26.1.2011 13:22:04)
    Entinen työkaverini (myyntihenkilö) hankki uuden C5:n viime vuonna ja on ollut onnesta sykkyrällä mondeoiden sun muiden jälkeen….

    Minäkin (myyntihenkilö) kävin Rättärissä istumassa ja sykkyrällähän siellä istuttiin, ei tosin onnesta. Suunnilleen samalla budjetilla, 35 k€, päädyin valitsemaan väljimmän bilikan mitä tuohon rahaan saa, eli Mondeon. Lähestyy kuulemma jo Hankoa.

    Johtaja XXL kirjoitti: (26.1.2011 14:09:54)

    KL kirjoitti: (26.1.2011 13:22:04)
    Entinen työkaverini (myyntihenkilö) hankki uuden C5:n viime vuonna ja on ollut onnesta sykkyrällä mondeoiden sun muiden jälkeen….

    Minäkin (myyntihenkilö) kävin Rättärissä istumassa ja sykkyrällähän siellä istuttiin, ei tosin onnesta. Suunnilleen samalla budjetilla, 35 k€, päädyin valitsemaan väljimmän bilikan mitä tuohon rahaan saa, eli Mondeon. Lähestyy kuulemma jo Hankoa.

    Piika ei oo ihminen, eikä foorti auto.

    Paksupekka kirjoitti: (26.1.2011 13:34:13)

    KL kirjoitti: (26.1.2011 13:22:04)
    …P.S. Kuka prkele on keksinyt, että seisontajarrun tulee ottaa etupyöriin??? Etuvetoisen auton hallitseminen talvisessa sivuluisussa ilman takapyöriin ottavaa kässäriä on melkoisen haasteellista…

    Saab! Se on niin paljon turvallisempaa, kun tietää kässäristä kiskoessa ,notta auto menee suoraan – metsään 😉

    Taitaapi joku joskus kyllästyneen tehottomiin käsijarruihin rumputakajarrukaudella ja siirtäneen ne etujarruihin jossa tehokkaampia levyjarruja on käytetty jo iänkaiken. Nykyään alkaa liki kaikissa vähänkin nykyaikaisemmissa autoissa olla levyt jo takanakin että enäähän tuo ei ole mikään peruste.

    Chip Greenside kirjoitti: (26.1.2011 14:31:06)
    Piika ei oo ihminen, eikä foorti auto.

    Kyllä prostituoitukin on ihminen ja Mondeolla kelpaa skujailla!

    Johtaja XXL kirjoitti: (26.1.2011 15:32:22)

    Chip Greenside kirjoitti: (26.1.2011 14:31:06)
    Piika ei oo ihminen, eikä foorti auto.

    Kyllä prostituoitukin on ihminen ja Mondeolla kelpaa skujailla!

    Eikai ny sentään Voortilla tai ’Pirkkamersulla’ kehtaa mennä klubille.. Jos tietty on joku ’etäparkki’ niin sit voi harkita.

    Marx kirjoitti: (26.1.2011 15:34:15)
    Eikai ny sentään Voortilla tai ’Pirkkamersulla’ kehtaa mennä klubille.. Jos tietty on joku ’etäparkki’ niin sit voi harkita.

    Oikein syyhyttää odotella kesää, kun pääsen taas pysäköimään sellaiselle ”BMW Parking Only”- merkitylle alueelle. Kahteen ruutuun.

    Henkka kirjoitti: (26.1.2011 14:57:45)

    Paksupekka kirjoitti: (26.1.2011 13:34:13)

    KL kirjoitti: (26.1.2011 13:22:04)
    …P.S. Kuka prkele on keksinyt, että seisontajarrun tulee ottaa etupyöriin??? Etuvetoisen auton hallitseminen talvisessa sivuluisussa ilman takapyöriin ottavaa kässäriä on melkoisen haasteellista…

    Saab! Se on niin paljon turvallisempaa, kun tietää kässäristä kiskoessa ,notta auto menee suoraan – metsään 😉

    Taitaapi joku joskus kyllästyneen tehottomiin käsijarruihin rumputakajarrukaudella ja siirtäneen ne etujarruihin jossa tehokkaampia levyjarruja on käytetty jo iänkaiken. Nykyään alkaa liki kaikissa vähänkin nykyaikaisemmissa autoissa olla levyt jo takanakin että enäähän tuo ei ole mikään peruste.

    Saabissahan se oli aikanaan 99- ja 900-malleissa. Tosin siinä uuden mallin 900:ssa (mikä tuli markkinoille 1993) käsijarru jo oli taakse. Näin ne vain vanhat luulot ihmisillä vielä vaivaavat. Mutta onko siis jossain autossa nykyisin seisontajarru etupyöriin?

    Ei muuten onnistu kässärin käyttö sivuluisuun niissäkään uusissa autoissa, missä se on taakse napilla. Toisekseen jos auton hallinta talvella perustuu käsijarruun, niin ehkäpä kannattaisi miettiä omia ajotapoja. Ja yritäpä saada sivuluisua aikaan ESP:llä varustetussa autossa. Ei juuri kässärin käyttö edistä asiaa.

    KL

    aakoo64 kirjoitti: (26.1.2011 21:44:52)

    Henkka kirjoitti: (26.1.2011 14:57:45)

    Paksupekka kirjoitti: (26.1.2011 13:34:13)

    KL kirjoitti: (26.1.2011 13:22:04)
    …P.S. Kuka prkele on keksinyt, että seisontajarrun tulee ottaa etupyöriin??? Etuvetoisen auton hallitseminen talvisessa sivuluisussa ilman takapyöriin ottavaa kässäriä on melkoisen haasteellista…

    Saab! Se on niin paljon turvallisempaa, kun tietää kässäristä kiskoessa ,notta auto menee suoraan – metsään 😉

    Taitaapi joku joskus kyllästyneen tehottomiin käsijarruihin rumputakajarrukaudella ja siirtäneen ne etujarruihin jossa tehokkaampia levyjarruja on käytetty jo iänkaiken. Nykyään alkaa liki kaikissa vähänkin nykyaikaisemmissa autoissa olla levyt jo takanakin että enäähän tuo ei ole mikään peruste.

    Saabissahan se oli aikanaan 99- ja 900-malleissa. Tosin siinä uuden mallin 900:ssa (mikä tuli markkinoille 1993) käsijarru jo oli taakse. Näin ne vain vanhat luulot ihmisillä vielä vaivaavat. Mutta onko siis jossain autossa nykyisin seisontajarru etupyöriin?

    Ei muuten onnistu kässärin käyttö sivuluisuun niissäkään uusissa autoissa, missä se on taakse napilla. Toisekseen jos auton hallinta talvella perustuu käsijarruun, niin ehkäpä kannattaisi miettiä omia ajotapoja. Ja yritäpä saada sivuluisua aikaan ESP:llä varustetussa autossa. Ei juuri kässärin käyttö edistä asiaa.

    Xantiassa on kässäri etupyöriin ja ellen pahasti erehdy, niin myös C5:ssä.

    En pysty ajotaitojani muihin autoilijoihin objektiivisesti arvioimaan, joten tyydyn vain kertomaan nuoruudessani paljonkin luisutelleeni erilaisia autoja talviliukkailla kahva edellä monenlaisiin mutkiin juuri kässärin avulla. Tuosta oli paljon hyötyä auton alkaessa puskea, jolloin kässärin avulla sai auton hallitusti poikittain ja siten paremmin hallittavaksi. Etupyöräkässäristä ei luisussa ole mitään apua.

    Luonnollisesti moinen kässärin käyttö onkin tarkoitettu virhetilanteiden korjaamiseen eikä alituiseen käyttöön. Rauhallinen ja ennakoiva ajotapa on tietenkin se ainoa oikea, mutta yllätyksien sattuessa olisi kiva, jos varastossa olisi jotakin muutakin kuin varoituskolmio ja palosammutin.

    Mitä muuten tarkoittaa ’taakse napilla’?

    KL kirjoitti: (26.1.2011 22:49:17)

    Mitä muuten tarkoittaa ’taakse napilla’?

    Pysäköintijarrua, joka vaikuttaa takapyöriin, ja jonka käyttöliittymä on ’nappi’ eikä ’kahva’.

    KL kirjoitti: (26.1.2011 22:49:17)

    aakoo64 kirjoitti: (26.1.2011 21:44:52)

    Henkka kirjoitti: (26.1.2011 14:57:45)

    Paksupekka kirjoitti: (26.1.2011 13:34:13)

    KL kirjoitti: (26.1.2011 13:22:04)
    …P.S. Kuka prkele on keksinyt, että seisontajarrun tulee ottaa etupyöriin??? Etuvetoisen auton hallitseminen talvisessa sivuluisussa ilman takapyöriin ottavaa kässäriä on melkoisen haasteellista…

    Saab! Se on niin paljon turvallisempaa, kun tietää kässäristä kiskoessa ,notta auto menee suoraan – metsään 😉

    Taitaapi joku joskus kyllästyneen tehottomiin käsijarruihin rumputakajarrukaudella ja siirtäneen ne etujarruihin jossa tehokkaampia levyjarruja on käytetty jo iänkaiken. Nykyään alkaa liki kaikissa vähänkin nykyaikaisemmissa autoissa olla levyt jo takanakin että enäähän tuo ei ole mikään peruste.

    Saabissahan se oli aikanaan 99- ja 900-malleissa. Tosin siinä uuden mallin 900:ssa (mikä tuli markkinoille 1993) käsijarru jo oli taakse. Näin ne vain vanhat luulot ihmisillä vielä vaivaavat. Mutta onko siis jossain autossa nykyisin seisontajarru etupyöriin?

    Ei muuten onnistu kässärin käyttö sivuluisuun niissäkään uusissa autoissa, missä se on taakse napilla. Toisekseen jos auton hallinta talvella perustuu käsijarruun, niin ehkäpä kannattaisi miettiä omia ajotapoja. Ja yritäpä saada sivuluisua aikaan ESP:llä varustetussa autossa. Ei juuri kässärin käyttö edistä asiaa.

    Xantiassa on kässäri etupyöriin ja ellen pahasti erehdy, niin myös C5:ssä.

    En pysty ajotaitojani muihin autoilijoihin objektiivisesti arvioimaan, joten tyydyn vain kertomaan nuoruudessani paljonkin luisutelleeni erilaisia autoja talviliukkailla kahva edellä monenlaisiin mutkiin juuri kässärin avulla. Tuosta oli paljon hyötyä auton alkaessa puskea, jolloin kässärin avulla sai auton hallitusti poikittain ja siten paremmin hallittavaksi. Etupyöräkässäristä ei luisussa ole mitään apua.

    Luonnollisesti moinen kässärin käyttö onkin tarkoitettu virhetilanteiden korjaamiseen eikä alituiseen käyttöön. Rauhallinen ja ennakoiva ajotapa on tietenkin se ainoa oikea, mutta yllätyksien sattuessa olisi kiva, jos varastossa olisi jotakin muutakin kuin varoituskolmio ja palosammutin.

    Mitä muuten tarkoittaa ’taakse napilla’?

    Taitaa tarkoittaa sitä, että käsijarrukahvaa ei ole, vaan seisontajarru toimii sähköisesti napin avulla…

    Mutta KL, et sä siihen perän irroittamiseen mitään kässäriä tartte. Etuvetoisella voit näppärästi ’sitoa’ takapyöriä vasemman jalan jarrutuksella samalla kun oikealla tarjoat kaasua koneeseen 😉

    aakoo64 kirjoitti: (26.1.2011 21:44:52)

    Henkka kirjoitti: (26.1.2011 14:57:45)

    Paksupekka kirjoitti: (26.1.2011 13:34:13)

    KL kirjoitti: (26.1.2011 13:22:04)
    …P.S. Kuka prkele on keksinyt, että seisontajarrun tulee ottaa etupyöriin??? Etuvetoisen auton hallitseminen talvisessa sivuluisussa ilman takapyöriin ottavaa kässäriä on melkoisen haasteellista…

    Saab! Se on niin paljon turvallisempaa, kun tietää kässäristä kiskoessa ,notta auto menee suoraan – metsään 😉

    Taitaapi joku joskus kyllästyneen tehottomiin käsijarruihin rumputakajarrukaudella ja siirtäneen ne etujarruihin jossa tehokkaampia levyjarruja on käytetty jo iänkaiken. Nykyään alkaa liki kaikissa vähänkin nykyaikaisemmissa autoissa olla levyt jo takanakin että enäähän tuo ei ole mikään peruste.

    Saabissahan se oli aikanaan 99- ja 900-malleissa. Tosin siinä uuden mallin 900:ssa (mikä tuli markkinoille 1993) käsijarru jo oli taakse. Näin ne vain vanhat luulot ihmisillä vielä vaivaavat. Mutta onko siis jossain autossa nykyisin seisontajarru etupyöriin?

    Nyt meni ohi. Tarkennatko vähän. Mitkä vanhat luulot?

    KL

    Paksupekka kirjoitti: (26.1.2011 23:27:16)

    Mutta KL, et sä siihen perän irroittamiseen mitään kässäriä tartte. Etuvetoisella voit näppärästi ’sitoa’ takapyöriä vasemman jalan jarrutuksella samalla kun oikealla tarjoat kaasua koneeseen 😉

    Erinomainen vinkki! Ja ei kun iltapäiväruuhkaan treenaamaan…

    Paksupekka kirjoitti: (26.1.2011 23:27:16)

    Mutta KL, et sä siihen perän irroittamiseen mitään kässäriä tartte. Etuvetoisella voit näppärästi ’sitoa’ takapyöriä vasemman jalan jarrutuksella samalla kun oikealla tarjoat kaasua koneeseen 😉

    Eiks sun autossa toimi ABS, EBS tai mitä niiden luikasteidenestojen nimet nyt onkaan. Luulis niiden osaavan hoitaa just ton esto jota sä koitat aiheuttaa.

    Kyllä sentään kunnon takavetonen on poikaa ja ilman mitäänestoja. Saa viedä autoa just niinku osaa ja haluu. :-))

    Just näin, riittävästi vääntöä ja ’lukkoperä’! Ja eikun menoksi!!!!

    Marx kirjoitti: (27.1.2011 10:56:53)

    Paksupekka kirjoitti: (26.1.2011 23:27:16)

    Mutta KL, et sä siihen perän irroittamiseen mitään kässäriä tartte. Etuvetoisella voit näppärästi ’sitoa’ takapyöriä vasemman jalan jarrutuksella samalla kun oikealla tarjoat kaasua koneeseen 😉

    Eiks sun autossa toimi ABS, EBS tai mitä niiden luikasteidenestojen nimet nyt onkaan. Luulis niiden osaavan hoitaa just ton esto jota sä koitat aiheuttaa.

    Kyllä sentään kunnon takavetonen on poikaa ja ilman mitäänestoja. Saa viedä autoa just niinku osaa ja haluu. :-))

    Oisit nyt Marx lainannut myös sen viestin jota lainasin. Minä en tiedä onko KL:n ~2000 vuosimallin Xantiassa ESP – ei ollut tuohon aikaan vielä kovin yleinen.

    Voin toki tunnustaa, etten Porschella ajellessa sido vasemman jalan jarrulla. Lukkoperä pitää huolen siitä, että takavetoisesta pito häviää komeasti molemmilta takapyöriltä samalla kertaa ja luisut on komeita. Pösöstä löytyy sitten nuo elektroniikan ihmeet, jotka pitävät ilmeen iloisena myös vähän hankalammassa kelissä.

    Johtaja XXL kirjoitti: (26.1.2011 15:45:07)

    Oikein syyhyttää odotella kesää, kun pääsen taas pysäköimään sellaiselle ”BMW Parking Only”- merkitylle alueelle. Kahteen ruutuun.

    Osaatko Johtaja XXL valistaa allekirjoittanutta, mistä (tai paremminkin miltä klubilta) tällainen asianmukainen pysäköintialue löytyy. Linna Golfissa taitaa olla Audeille (eli olympiarenkailla varusteluille Skodille) oma parkki, mutta bemariparkki ei ole osunut silmiini.

    Denny Crane kirjoitti: (27.1.2011 12:04:06)
    …, mutta bemariparkki ei ole osunut silmiini.

    Jollain Espoon kentällä sellainen joskus oli, tai sitten ei. Ajankin nykyisin, itse asiassa, yleensä suoraan kapteenin ruutuun!

    Johtaja XXL kirjoitti: (27.1.2011 13:11:49)
    Jollain Espoon kentällä sellainen joskus oli, tai sitten ei. Ajankin nykyisin, itse asiassa, yleensä suoraan kapteenin ruutuun!

    ERG:stä löytyy Jaguar Park. Siihen voi Johtaja laittaa Fordistansa aivan laillisesti noin 37% osuuden.

    EFC

    Marx kirjoitti: (27.1.2011 10:56:53)

    Kyllä sentään kunnon takavetonen on poikaa ja ilman mitäänestoja. Saa viedä autoa just niinku osaa ja haluu. :-))

    Löytyy…. tai estojen poisto on napin takana.

    EFC kirjoitti: (27.1.2011 16:10:11)

    Marx kirjoitti: (27.1.2011 10:56:53)

    Kyllä sentään kunnon takavetonen on poikaa ja ilman mitäänestoja. Saa viedä autoa just niinku osaa ja haluu. :-))

    Löytyy…. tai estojen poisto on napin takana.

    Niin pitääkin, jos vaikka ’kakrut’ tai parempi puolisko joskus joutuu ratin taakse..

    Mut entäs osaaminen ja halut 🙂

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 111)
Vastaa aiheeseen: Mistä sopiva auto Golffaavalle perheelle (3hlö)?

Etusivu Foorumit Yleistä Mistä sopiva auto Golffaavalle perheelle (3hlö)?