Aihe: Milloin viimeinen kierros - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][3]
KilpailuaSuomalaista

Milloin viimeinen kierros

Etusivu Foorumit Yleistä Milloin viimeinen kierros

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 50)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Pannaanpa pystyyn pieni kisa: Milloin tulet pelaamaan viimeisen 18 reiän kierroksesi suomalaisella kentällä kesägriineille tänä vuonna? Kisa on sikäli helppo, että tulokseen voi itse vaikuttaa (ellei kenttä sulkeudu ennen ko. päivää). Tuloksen pitää siis olla virallinen eli kentän auki kesägriineille ja merkkarin merkkaama tuloskortti. Viimeisimmän kierroksen veikkaamanaan päivänä pelanneelle keksin jonkun palkinnon. Jollei kukaan osu kohdalleen, selvittelen jollain perusteella kuka oli viimeisin lähinnä omaa veikkaustaan. Peliaikaa maanantaihin 3.10. klo 8.30 asti, jonka jälkeen kokoan veikkaukset ja jään seurailemaan tilannetta. PS Nokittaa saa em. kellonaikaan asti

Yyteri, viimeinen reikä tosi hämärässä eli pimeässä.

Toi oli paha veto. Onks Yyteri tosiaan kesägriineillä läpi talven ?

Viimeinen kierros viime vuonna kesägriineillä oli meikäläisellä 18.12. Meri-Teijossa, pimeän tullessa ei enää muita autoja parkkipaikalla näkynyt ja kotiinpäin ajaessa alko tulla lunta (n. 5 cm)… sen jälkeen ei M-T enää ollut auki…

Olen pessimisti – tänä vuonna viimeinen kierros Meri-Teijossa 11.12. ;o)

Golf: sun lähtöaikaas saatetaan lykätä tunnilla ja pimeys tuleekin jo väylällä 13…

Teho: olin viime vuonna samana päivänä Teijossa. Kumma kierros sikäli, että greeneille sai pelata, mutta niillä ei ollut lippuja.

Mä veikkaan omaksi viimeiseksi kierrokseksi 27.11. Jos voitan ja palkinto on nestemäistä, lahjoitan sen ABlle.

Itselläni ehkäpä 9.10.

Ei hätää, jos tulee pieni viive lähtöaikoihin niin pelaan viimeiset reijät pimeessä ja vaihdan proV.n valopalloon.

Hjaa. Tuskin joulukuussa onstuu kolopalli. Mutta marraskuussa varmaan Meriteijossa vielä on vihreää. Eli 19.11. Luulisin.

Pakkasnestettä arvatenkin on syytä ottaa mukaan =)

1.10 10.20 @ Luukki –> kepit kellariin, lukko kiinni ja ensi keväänä uudella innolla!

Veikkaisin pelaavani vielä lokakuun loppuun sen jälkeen saa jäädä tältä vuodelta. Ellei marraskuussa iske eteläsuomeen helleaalto.

vIIME VUON JUHLIMME 60 V PÄIVÄÄNI HIENON PORUKAAN KAA VUOSAARESSA 19.10 .

aIANSKII SILLLOIN VOITAUIS KERÄÄNTYÄ MUISTELEEN SITÄ JA TÄYTÄNH’ÄN TAAS 61V. SILLOIN MULL ON UUDET wISHONIT KII MUKAN – TEVETULOA OTAA REVNSSII SIENISRAJAN CHAMPISTA – KERÄÄNNYTÄÄN HUMIXSEVILL NUMMEILLE – HINTAKAAAN EI VOI OLLA KOVA,

MUT SEN JÄLKEENKIN PELATAAN MARRASKUUSSA HUMISEVILL – EIKÖ ??

Katselin kirjanpitoja parilta viime vuodelta.

Vuosi 2003 Keimola 9.10.

Vuosi 2004 Rönnas 12.11.

Lähempänä viimeistä, veikkaan. Kentät ovat loistokunnossa nyt.

Riotar otetaanko riski. pelattaan keskrineillä 29.10 05 vuosaare hunmisevill- eikö ???

Lähden ihan mielelläni, olosuhteista riippumatta. Rakas aviopuoliso valikoi sään, ei lähde sateella. Minä lähden olosuhteissa missä tahansA Jos kenttä on avoin. Lähtöaika jotain 12.00:n jälkeen.

Käyn launantaiaamuisin pieksemässä keltaista karvapAlloa (raksutiikeristä varmaan vitsi, kun pallo liikkuuu niin hitaasti). Voisihan raksun haastaa jengiin näyttämään mallia?

Jos ymmärsin viestin oikein, Vuosaari 29.10. e-mail on ritari@kolumbus.fi. Pidän kentästä.

piretään mielesä ja lyyään vaikk avain 3 väyläää.

Kaiki mukkaan. Ritar voikko nää kommunikoida Vuosaaren kaa.

joo sieni srajan ( champion ) revanssi -hatkatkaa voittajaa – kisa esim. 29.10 05 uosaaren humisevill .. ritari@kolumbus.fi kokoaa nimiä .. täss oli jo mie sie ja hän titarin lisäksi.

Minä en pysty varmaan aikaa 29.10 (ei ole oikeuksia kaukona, maksan toki mitä pydetään., voisiko joku joka voi varata. Klo 12.00 esim. neljän porukalle.

Voin soittaa koemielessä ja infota, jos onnistuu.

Kyllähän se vuosaari käy, jos vaan kelit passaa..

pitäkää ajantasalla….

#344869 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mie mää’än perllaan tiistainan 11.10. 9.50 kiertään mievarraan sekä 61 v päivakserni 19.10 etä 29.10

high noon lähdöt kuten Gary Coopwerin S^eriffi -elokuvassa jkelli kaksteist. lählöt Ritar, beagle, raksutiger, ja brunski mennään viiteen pekkaan. jasitte perrään pari flightia mejän faneille Tsirpisxzt, golhvibuuti, minea Blomgcvist, Brigitte basrdot, etc. m,elli kaksteist 123.00 hiogh noon.

#344870 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mukana ollaan – kelistä riippumatta – jos kenttä on vain auki. Mutta 19.10. ja 29.10. soppii, mikä kellonaika tahansa, jos joku vuosaarelainen hoitaa varaukset. Tai taitaapi tilaa olla, kun tänään kyselin eräälle kentälle aikaa huomenna, niin olin ainoa hörhö loistokuntoiselle kentälle menossa?? Klo 14.00 plus miinus 30 min.

#344871 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

et kerkiä jo 9.50 mie läh e sillo.

#344872 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Joo nyt on Beaqglen, Ritarin Raksutiikerin ? Brunskin ? lisäskis Senior Tamåpereelta tulossa ja veli harkitsee,

!5.10 voin varata Vuon caddieltä tiiajat 12.00 12. 10 . 12.20 etc. niile jotka ilmineerava ihtensä pelliin. Pörssitä saane libareit 25 e – ehkä halavemmalla -. vinekei – vinkei ,

Tulkaaa essiin keli on varmaaan pelikekplpoinen.

#344873 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Menikös tuo päivämäärä väärin 12.10? Viesti lähetetty 13.10?

Ensi viikolla on arkisin aika hyvin tilaa, seuraava viikko on hankalampi. Mutta ehdottaisin joka tapauksessa lauantaita 29.10. n. klo 12.00, jos kenttä on auki.

Olen tänään iltapäivällä menossa heittämään 9 reikää Vuosaaressa.

#344874 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

joo ajatus on aianaskii Seniorin, mun ja mun broidin sekä muiden kaa, jotka halajaa tul muk yrittää pelata :

a. Vuosaarenlinkseill

b. 19.10 .2005 ja

mahd myös tai säävarauksell, jos 19.10

tosi huono sää ni vaan rohkkeet pellaa

19.10 ja lepsumat ja rohkkeet

29.10.2005 )

c. Teetime klo 12.00 , 3 ekaa enkeliä

– ’ – ’ 12.10 3 tokaa tonkelia

– ’ – ’ 12.20 3 kovaanokkaa

– ’ – ’ 12.30 3 neekeriä jne

d. lyöntiepeli

e. palkinnot

jokainen tuo jotain tai keksitään

paikan päällä

Jotta mä tiijän ketk tulee ilmoittatutukkaa näil sivuil tai mulle 040- 5034312 tai suoraan vuosaaren cadill 09 – 6812210 Huom nyt ensteks

19.10 . 2005 ( 29.10 .2005 on epävarmaa )

15.10 eli sunnuntaian v oin ilmoittaa kuink mont lähtee – pörssistä saa halvempia lippui ja voin varat halukaill pörssitä lipui niil ku ilmineeraa.

jos on viel jottain epäselvää soitelka – inhvotkaa.

#344875 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ny oon varanna 3 flightii

19.10

klo 12.10 , 12.20 ja 12.40.

Liput Vuosaares 45 e mul onvarattu 5 pelilippuu a´20 e , joten vahvistakaa tulonne pikimiten aianskii nää 5 ,joist yks ja kaks ja kolome on jo varmoja ?? on

1. Senior

2. Ritari,

3. beagle ,

nelj’äs broidini

5 . hermesetas .

6 ?

Voin varat mahd. a+ 20 e lisää ku nää viis vahvistuu ensteks.

Kistaan vähä everybody – periaatteella – kaikki tuo yhen kivan kaman – vaikka käytetynki niin voimme palkita ihtemme. Maholisesti luovutan kiertopalkinton tarkoitukseen – kisahan oli ekna keran jo 2004 saman päivän. Huom. tää ei oo mikään tapahtuma sinäsnsä – vain meijän kavereiden keskeinen iloinen syyskisa Vuosaatren humisevill linkseill.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 50)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #344887 kohteessaMilloin viimeinen kierros

Etusivu Foorumit Yleistä Milloin viimeinen kierros