Aihe: Luotettavat nettikaupat - Golfpiste.com

13.1.–20.1. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[5][2]
KilpailuaSuomalaista

Luotettavat nettikaupat

Etusivu Foorumit Välineet Luotettavat nettikaupat

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 164)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • ceppis kirjoitti: (8.7.2009 13:31:04)
    Moro vaan kaikille!

Voisi olla tarpeellista listata luotettavia golfkamaa myyviä nettikauppoja tänne niin vältytään kaikki piraateilta ja kusetuksilta.

Eli sitä mukaa kun ootte tilannu jostain nettikaupasta kamaa niin laittakaa oliko luotettava ja millanen palvelu. Itsellä pari tilausta sisällä joten voin kommentoida ko. kauppoja vasta kun tavarat on tullu.

Yhden kaupan ainakin tiedän mistä EI kannata tilata mitään: http://www.golfshop123.com. Koko pulju on tarkemman syynin jälkeen epäilyttävä ja maileihin vastaaminen kestää todella kauan yms. eli pysykää tästä kaukana!

Älä tilaa:

-www.golfshop123.com

Miksi aluperinkin pitää vähät roponsa syytää nettihuijareille?

Eikö olisi reilumpaa käydä kauppaa naamatusten kotimaisen kauppiaan kanssa? Aimuttakunseolimelkeinpariegeekalliimpi..

Koitin säästää ja mua virsattiin iirikseen – auttakaa köyhää säästämään lisää.

Köyhää on aina kusetettu ja jatkossakin tullaan kusettamaan.. Mikään ei ole niin säälittävä kuin sentinsäästöä laskeva harrastelija.

Jätä spaddu polttamatta tahi stobenpohjat imemättä niin saat saman tavaran suoraan lapaseen ilman itkupotkuraivareita..

TeesHot kirjoitti: (6.2.2010 16:15:52)
    Tää ei nyt liity otsikon aiheeseen varsinaisesti, mutta mistähän nämä kotimaiset golfkauppa -yrittäjät löytäisivät lisää luotettavia asiakkaita?

Sehän ei kaiketi ole asiakkaiden ongelma, vaan golfkauppa-yrittäijen? Eikös?

Tää nettikaupoista tilaaminen menee mulla täysin yli hilseen.

Sehän kaiketi ei ole asiakkaiden ongelma, vaan sinun. Eikös?

Jotenkin ymmärrän, jos tuolta tilaa vaikka palloja, jotka jo tuntee entuudestaan ja ehkä vaatteetkin vielä onnistuu mutta esim. mailat ja kengätkin esim. on vaan jossain testattava ennen tilaamista…

Mutta kun selvästi sinua vituttaa että oma leipä karkaa sinne mikä on asiakkaalle järkevämpää mitä sinun tarjoamasi palvelu, niin mikä on kannanottosi seuraavaan:

En ole koskaan (_KOSKAAN_) ostanut mitään netistä jota olen ensin testannut kotimaisilla yrittäjillä. Olen ostanut muutaman mailan ja juuri tilaamassa muutamat kengät. Niitä ei edes myydä suomessa, että vaikea senkin puoleen testata. Minä olen kävellyt edellisessä elämässäni lähes koko ikäni sellaisilla kengillä että minulle on ihan sama maksaako kengät kympin vai kaksi sataa. En usko juuri huomaavani eroa. Ainakaan noin kovaa.

Onko tämä sinusta ok? Eläkä nyt provosoidu, vaan vastaa ihan omilla ajatuksillasi vittuilematta, jookos.

Palvelu haetaan joltain asiantuntijalta ja tilataan sitten sieltä, mistä saa halvimmalla. Lokkeilua parhaimmillaan.

Tästä olen periaatteessa ihan samaa mieltä, mutta en käytännössä, mutta kuitenkaan tätä en itse harrastuksessani koskaan teekkään, kunnioittaakseni vaikeaa alaa, vaikka välillä muualta tavaraa ostankin. Ylivoimaisesti suurimman osan golfkamoista ostan suomesta, kotimaisilta pk-yrittäjiltä, jotka tätä maata pyörittävät.

Mutta mitä eroa on että käyt kokeilemassa sänkyjä Askossa ja ostat ne Iskusta. Samalla tavalla se Asko joutuu aikanaan myymään sen kokeilemasi myymälämallin (demon) halvemmalla ja sen perusteella olet päätynyt Iskun asiakkaaksi. Mitä eroa siinä on että teetkö jatko-ostoksesi kotimaasta tai ulkomailta jos hinta-laatusuhde ei ole mielestäsi sopiva?

Onhan se kyllä jännä tapa ostaa, kun voi oikein seurata paketin matkaa. Toinen jännitysmomentti onkin siinä, kun avaa paketin ja näkee vihdoin mitä on ostanut. Puhumattakaan lähikaupan myyjättären hymystä…

Typerää provosointia, sinänsä ihan fiksun kannanoton jälkeen.

ts

Henkka kirjoitti: (8.2.2010 20:54:46)

Tää ei nyt liity otsikon aiheeseen varsinaisesti, mutta mistähän nämä kotimaiset golfkauppa -yrittäjät löytäisivät lisää luotettavia asiakkaita?

.

Saattaa se pitkässä juokussa kääntyä asiakkaiden ongelmaksikin.Noin niinkun yleisellä tasolla.

Tarkemmin ajatellen on kääntyny jo aikaa sitten, eikä pelkästään golfalalla

ts kirjoitti: (8.2.2010 21:00:02)

.

Saattaa se pitkässä juokussa kääntyä asiakkaiden ongelmaksikin.Noin niinkun yleisellä tasolla.

Tarkemmin ajatellen on kääntyny jo aikaa sitten, eikä pelkästään golfalalla

Olen ihan samaa mieltä. Tuota kirjoittaessani mietin myös sinua, kun tiedän että muunmuassa tuotakin teet ammatiksesi. Ja tiedän että myös Ystäväiseni kärsit tästä samasta asiasta. Ja itsekin kun olin yrittäjä viisi vuotta, kuten tiedät, tiedän ja osaan kovasti samaistua että rankkaa homma on tuo. Mutta fakta on se että valitettavasti sille ei oikein mitään mahda.

Tämän jutun oma pointtini onkin se, että loppujen lopuksi mitä eroa on epäreiluudella ja reiluudella, testaako kamoja jossakin ja ostaa netistä ulkomailta, vai testaako kamoja jossakin ja ostaa viereisestä kaupasta. Toista pidetään tuomittavana, toista tekee jokainen meistä. Empatia on sukupuuttoon kuolemassa oleva luonteenlaji ja vaikka sitä edelleen koitan pitää hengissä, maailma ei aina mene sinne suuntaan mikä olisi oikeudenmukaista.

Vielä korostan että juuri tuon kunnioituksen takia suomalaisiin pk-yritäjiin, varsinkin tässä vaikeassa ammatissa, en ole koskaan testannut kamoja suomessa ja ostanut ulkomalta, enkä tule noin kosaan tekemäänkään, mutta mitä eroa siinä kuitenkaan olisi?

ts

Henkka kirjoitti: (8.2.2010 21:29:35)
    [
    Vielä korostan että juuri tuon kunnioituksen takia suomalaisiin pk-yritäjiin, varsinkin tässä vaikeassa ammatissa, en ole koskaan testannut kamoja suomessa ja ostanut ulkomalta, enkä tule noin kosaan tekemäänkään, mutta mitä eroa siinä kuitenkaan olisi?

Ei sillä oikeestaan mitään eroa, enkä mä tässä omasta tekemisestäni tai pärjäämisestäni huolissani ole.

Enenmmän tässä huolettaa joka paikasta työntyvä hintakilpailun ihannointi, ihan kun ei muuta kilpailua enää olisikaan. Tuo kun yhdistetään näihin kasvaneisiin mahdollisuuksiin, on hetken päästä maailam täynnä yrityksiä jotka toimivat maksimissaan 2 vuotta ja jättävät piikit auki. Siihen suuntaan mennään kova monella alalla jos kulttuuri ei muutu.

Kiitos Henkka palautteesta. Ymmärsit kuitenkin varmasti pointtini puolustaa kotimaisia erikoiskauppoja ulkomaisia verkkokauppoja vastaan. Kotimaisilla liikkeilläkin on verkkokauppoja ja jos jostain nettikaupoista pitää tilata, niin sieltä.

Alla vastaukseni boldattuna.

Kyllä.

EI (ole ongelma, vaan mielipide)

Jotenkin ymmärrän, jos tuolta tilaa vaikka palloja, jotka jo tuntee entuudestaan ja ehkä vaatteetkin vielä onnistuu mutta esim. mailat ja kengätkin esim. on vaan jossain testattava ennen tilaamista…

Mutta kun selvästi sinua vituttaa että oma leipä karkaa sinne mikä on asiakkaalle järkevämpää mitä sinun tarjoamasi palvelu, niin mikä on kannanottosi seuraavaan:
    En ole alan kauppias

En ole koskaan (_KOSKAAN_) ostanut mitään netistä jota olen ensin testannut kotimaisilla yrittäjillä. Hyvä. Olen ostanut muutaman mailan ja juuri tilaamassa muutamat kengät. Niitä ei edes myydä suomessa, että vaikea senkin puoleen testata. Välineet on ostettava silloin sieltä mistä saa. Minä olen kävellyt edellisessä elämässäni lähes koko ikäni sellaisilla kengillä että minulle on ihan sama maksaako kengät kympin vai kaksi sataa. En usko juuri huomaavani eroa. Ainakaan noin kovaa.

Onko tämä sinusta ok? Eläkä nyt provosoidu, vaan vastaa ihan omilla ajatuksillasi vittuilematta, jookos. OK

Palvelu haetaan joltain asiantuntijalta ja tilataan sitten sieltä, mistä saa halvimmalla. Lokkeilua parhaimmillaan.

Tästä olen periaatteessa ihan samaa mieltä, mutta en käytännössä, mutta kuitenkaan tätä en itse harrastuksessani koskaan teekkään, kunnioittaakseni vaikeaa alaa, vaikka välillä muualta tavaraa ostankin. Ylivoimaisesti suurimman osan golfkamoista ostan suomesta, kotimaisilta pk-yrittäjiltä, jotka tätä maata pyörittävät.

Mutta mitä eroa on että käyt kokeilemassa sänkyjä Askossa ja ostat ne Iskusta. Vertaus hieman ontuu, kun vertaat kahta kotimaista kivijalkakauppaa keskenään. Kaksi alan yritystä, jotka tarjoavat samanlaista palvelua ja samanlaisia tuotteita. Harjoittavat tervettä kilpailua ja tunkevat vielä toistensa naapuriin, jolloin molemmat hyötyvät asiakasvirroista Samalla tavalla se Asko joutuu aikanaan myymään sen kokeilemasi myymälämallin (demon) halvemmalla ja sen perusteella olet päätynyt Iskun asiakkaaksi. Ehkä joku tekee ostopäätöksen tuon demon perusteella ja ostaa sieltä Askostakin Mitä eroa siinä on että teetkö jatko-ostoksesi kotimaasta tai ulkomailta jos hinta-laatusuhde ei ole mielestäsi sopiva? Millä perusteella arvioit hinta-laatusuhteen? Onko palvelu laatua? Onko se laadukkuutta, jos tavaraan voi tutustua etukäteen ja saa vielä asiantuntevaa palvelua, vai onko se laadukkuutta, jos voit tilata ostoksesi olohuoneen sohvalta käsin. Molemmat mielestäni, riippuen artikkeleista. Jos ei suomessa olisi erikoiskauppoja, kaikki ostaminen tapahtuisi umpimähkää postimyynneistä ja netistä, tai sitten näiden hypermarkettien itsepalveluhyllyiltä.

Onhan se kyllä jännä tapa ostaa, kun voi oikein seurata paketin matkaa. Toinen jännitysmomentti onkin siinä, kun avaa paketin ja näkee vihdoin mitä on ostanut. Puhumattakaan lähikaupan myyjättären hymystä…

Typerää provosointia Tämä on sinun mielipide
    , sinänsä ihan fiksun kannanoton jälkeen. Kiitos

JK. Minäkin olen ostanut verkosta. Yhden kerran tilasin liput NHL-matsiin lahjaksi kaverilleni Ameriikoista asti. Nyt olen jo muutaman kerran ostanut lentoliput lentoyhtiön omilta sivuilta. Noilla kerroilla en ole tarvinnut asiantuntija-apua, kun olen tiennyt minne olen menossa, milloin olen menossa, miten sinne pääsen ja tuo lentokoneen turistiluokan pallikin on minulle entuudestaan tuttu. Jos lähtisin esim. Balille, ostaisin matkani matkatoimistosta, koska kohde on minulle entuudestaan tuntematon. Silloin arvostaisin asiantuntevaa palvelua ja maksaisin matkasta enemmän, että tietäisin mitä olen tilaamassa ja joku vastaa siitä että saan mitä tilaan. Balin matka ei taida olla ihan halpa ;).

Tää ei nyt liity otsikon aiheeseen varsinaisesti, mutta mistähän nämä kotimaiset golfkauppa -yrittäjät löytäisivät lisää luotettavia asiakkaita? Tää nettikaupoista tilaaminen menee mulla täysin yli hilseen. Jotenkin ymmärrän, jos tuolta tilaa vaikka palloja, jotka jo tuntee entuudestaan ja ehkä vaatteetkin vielä onnistuu, mutta esim. mailat ja kengätkin esim. on vaan jossain testattava ennen tilaamista. Palvelu haetaan joltain asiantuntijalta ja tilataan sitten sieltä, mistä saa halvimmalla. Lokkeilua parhaimmillaan.

Itse olen ostanut kamoista noin 50% Suomesta, 25% netistä ja 25% ulkomailta reissusta. Mainittua kokeilen – ja ostan sitten netistä – sapluunaa ei ole tullut harrastettua golfvälineiden eikä muidenkaan nettiostosten kanssa.

Kyllähän suomalainen nuukana ihmisenä ostaa sieltä, mistä edukkasti saa. Siitä kertoo karua kieltään s-ryhmät ja ABC:t ja muu kaupan keskittyminen, edukasta ja vähän palvelua. Kahvipöytäkeskusteluissa valitellaan kun kivijalan mama’s ja papa’s lopettaa, mutta itse on jo monta vuotta käyty rismassa. Ehkä golf-tavaroiden katetaso on houkutteleva, koska myös Keskon Budget Sport on tullut alalle muutamalla voluumituotteellaan?

Eli eiköhän se ole kauppiaankin pidettävä hinnat kohtuullisina, tarjottava palvelua mistä asiakas kokee saavansa lisäarvoa ja mistä on valmis muutaman lisäroposen kauppiaalle antamaan. Tätä on harvemmin tullut Suomessa vastaan, parissa uudemmassa hieman isommassa golfkaupassa on jo ollut hieman palvelun makua, siksi niistä on tullut tavaraa ostettuakin. Sitä vastoin tiettyjen golfkauppojen triplahintoja pyytävä, hieman ylimielinen, sadantonnin bemariin nojaileva Suomen talouden selkäranka ei saa mitenkään tuotettua riittävästi lisäarvoa hintoihinsa nähden. Näille jälkimmäisille taitaa käydä kuin kamerakauppiaille muuta vuosi takaperin. Silloin suremaan jäi vain Laakkosen automyyjä.

Näin juuri.
    Itse asioin liikkeissä, joissa koen saavani tuota lisäarvoa ja kanta-asiakkuuden myötä myös hintataso on kohdallaan. Ei minullekaan toki tuotteen hinta ole täysin yhdentekevä. Olen myös käynyt liikkeissä, joissa palvelu on jättänyt kylmäksi. Joskus ei vaan kemiat toimi ja tällöin on isommat ostokset jääneet tekemättä. Tuo Budgetin mukanaolo on nykyään itsestäänselvyys, mutta tuotteet ja oheispalvelut eivät aina kilpaile erikoiskaupan kanssa. Budget tulee hinta edellä, niin kuin nykytyyliin kuuluu.
    Mitään golfiin liittyvää en ole sieltä ostanut paitsi pari tiipussia. Ostin sieltä kyllä männä viikolla Crosstrainerin, kun broidilla oli jo samanlainen ihan kelvolliseksi havaittu, niin en alkanut sitä sen kummemmin etsimään.

Eilen tuli uudet köpit (aidot) luotettavasta nettikaupasta ulkomailta reilusti yli 100 euroa halvemmalla. Olen tyytyväinen eikä todellakaan kiinnosta ostaa .fi päätteisestä kaupasta köppejä, koska hinta huomattavasti kalliimpi sekä myös fitting mahdollisuus olevamaton. köpit= uudet raudat.

Ostakaa vaan ketä haluaa varusteet netistä ja ketä haluaa maksaa sit enemmän niin menee ostaan muualta tai sit .fi nettikaupasta.

RA10 kirjoitti: (9.2.2010 14:29:33)
    Eilen tuli uudet köpit (aidot) luotettavasta nettikaupasta ulkomailta reilusti yli 100 euroa halvemmalla. Olen tyytyväinen eikä todellakaan kiinnosta ostaa .fi päätteisestä kaupasta köppejä, koska hinta huomattavasti kalliimpi sekä myös fitting mahdollisuus olevamaton. köpit= uudet raudat.

Ostakaa vaan ketä haluaa varusteet netistä ja ketä haluaa maksaa sit enemmän niin menee ostaan muualta tai sit .fi nettikaupasta.

Mä en varmaan oikein osaa lukea, mutta siis ostitko fitatut mailat ulkomaisesta nettikaupasta vai mitä ihmettä tuo nyt tarkoitti? Laitahan linkki mistä ne sait.

Laitetaan kokemukset jakoon.

Tänään tuli lefthandedgolf.co.uk:lta käytetyt TaylorMade R7:t. Nopeat vastaukset meileihin ja ok hinnat. Kannattaa huomioida sisarsivut righthandedgolf.co.uk.

Myyvät käytettyä tavaraa myös ebayssa. Suosittelen.

ts kirjoitti: (8.2.2010 21:42:18)
    …hetken päästä maailam täynnä yrityksiä jotka toimivat maksimissaan 2 vuotta ja jättävät piikit auki. Siihen suuntaan mennään kova monella alalla jos kulttuuri ei muutu.

Ei ole yks tai kaks pizzapepetaxi-ismet hampurker – kebab, joka työllistää ensin veljensä, veljen vaimonsisarenmiehenja kulmakunnan kellokauppiaat. Kun starttiraha loppuu, vaihtuu senjasenvaimon veli yrittäjäksi ja nimi vaihtuu…

Vilperin perikuntaa lainatakseni:

Seittemän lihavaa lehmää myyn, ennen kuin ne laihtuu.

Firmani ei konkkaan mee, nimi vain sen vaihtuu.

Tilaamani keppi on nyt pyörinyt ranskassa kaksi viikkoa. (tilattu tammikuun puolessavälissä)
    Viimeisin tieto on, että maila on toimitettu asiakkaalle.
    Myyjä ei enää vastaa kyselyihin.
    Noh!! Aloitetaan reklamointi luottokunnan kanssa, mutta vituttaa!!!!!!!!!

Tilaamani keppi on nyt pyörinyt ranskassa kaksi viikkoa. (tilattu tammikuun puolessavälissä)

Wrapper kirjoitti: (12.2.2010 7:13:02)

Saa nähdä miten tuossa käy.
    Muistaakseni Nordea ilmoittaa, että nettiostoksien yhteydessä vastaavat vain niistä ostoksista, jotka on tehty myyjille, joilla on ’Verified by Visa’- tai ’MasterCard SecureCode’-tunnus.

Finnwin kirjoitti: (12.2.2010 18:36:48)
    Saa nähdä miten tuossa käy.
    Muistaakseni Nordea ilmoittaa, että nettiostoksien yhteydessä vastaavat vain niistä ostoksista, jotka on tehty myyjille, joilla on ’Verified by Visa’- tai ’MasterCard SecureCode’-tunnus.

En ole sinällään huolissani, koska minä en maksanut suoraan kauppaan vaan tälle PAYPALlle. Käsittääkseni ongelma on nyt heidän. En ole varma.

Kuriirina toimivan GLSsän toiminta ihmetyttää, koska on varma, että ranskasta ei löydy samannimistä kaveria, samalla osoitteella, postinumerolla, kaupungilla. Myyjä ilmoitti että heillä lipsahti finlandin sijaan france. Miten helvetti paketti katoaa heiltä täysin tietämättömiin ja sitten tule ilmoitus että ’shipment has been delivered’ jossain perkeleen Lillessä.
    No! parinviikon päästä Thaimaahan, tosin ilman uutta ajuria, mutta eiköhän vitutus viimeistään siellä häviä tämän asian osalta

Wrapper kirjoitti: (13.2.2010 12:14:39)

En ole sinällään huolissani, koska minä en maksanut suoraan kauppaan vaan tälle PAYPALlle. Käsittääkseni ongelma on nyt heidän. En ole varma.

Tässä tapauksessa en usko, että Luottokunta ottaa asiaan kovinkaan paljon kantaa. Olethan its,e antanut PayPalille kortin numeron ja turvanumeron sekä antanut maksumääräyksen.

PayPal on tässä tapauksessa oikea osoite rekkulalle.

Kerro sitten miten kävi, koska olen itsekin maksanut heidän kauttaan majoituksia, green feetä, tavaraa jne. Minulla on vaan käynyt tuuri, koska olen aina tilaamani palelut tai tavarat saanut.

Hello kaikille.

Onko kenelläkään tietoa tai kokemuksia kaupasta nimeltä:

The golfshoponline

Finnwin kirjoitti: (13.2.2010 13:33:29)

Tässä tapauksessa en usko, että Luottokunta ottaa asiaan kovinkaan paljon kantaa. Olethan its,e antanut PayPalille kortin numeron ja turvanumeron sekä antanut maksumääräyksen.

PayPal on tässä tapauksessa oikea osoite rekkulalle.

Kerro sitten miten kävi, koska olen itsekin maksanut heidän kauttaan majoituksia, green feetä, tavaraa jne. Minulla on vaan käynyt tuuri, koska olen aina tilaamani palelut tai tavarat saanut.

Sain vihdoinviimein yhteyden golfclubseuropen pääpaikkaan jenkkilään, ja eilen paypal palautti maksusuoritukseni kokonaisuudessaan.
    Eli loppu hyvin kaikki ’suht’ hyvin. Olisin mielummin ottanut sen uuden ajurin.
    Keppi pyörii kuulemma edelleen ranskassa ja myyjä syyttää tapausesta ainoastaan kuriiri GLSsää.

Minulla ei ollut aikaisempaa asiakassuhdetta tähän ko. nettifirmaan ja se ihmetyttää, että miksi he eivät vastanneet toistuviin kyselyihin ja reagoivat vasta siinä vaiheessa, kun ilmoitin heille aloittaneeni toimenpiteet kaupan purkamiseksi.
    Olisivat perkele pistäneet uuden kepin tulemaan oikeaan osoittseen, niin kaikki olisivat tyytyväisiä

Sain vihdoinviimein yhteyden golfclubseuropen pääpaikkaan jenkkilään, ja eilen paypal palautti maksusuoritukseni kokonaisuudessaan.
    Eli loppu hyvin kaikki ’suht’ hyvin. Olisin mielummin ottanut sen uuden ajurin.
    Keppi pyörii kuulemma edelleen ranskassa ja myyjä syyttää tapausesta ainoastaan kuriiri GLSsää.

No nyt hyvällä tuurilla kun oot savustanut Ranskan päätä niin keppihän tietty löytyy ja kuriirifirma tuo sen pikapikaa Suomeen kun on kuullut kunniansa, hyvällä tuurilla saat koko ajurin vielä ilmatteeksi jos tieto kaupan peruntumisesta ei ole vielä saavuttanut heitä… 🙂

Onko kellään tietoa tälläisesta kaupasta kuin…
    http://www.discountgolfstore.co.uk/
    En ainakaan löytänyt, että kukaan olisi mitään puhunut. Hinnat tuolla on aika samaa luokkaan kuin muissakin kaupoissa. Sieltä vaan satuin löytämään yhden mailan (Cobra S 9.1, puumaila) mitä ei oikeen meinaa mistään muusta kaupasta löytyä haluamillani ominaisuuksilla.

Rauski kirjoitti: (9.2.2010 15:59:15)
    Mä en varmaan oikein osaa lukea, mutta siis ostitko fitatut mailat ulkomaisesta nettikaupasta vai mitä ihmettä tuo nyt tarkoitti? Laitahan linkki mistä ne sait.

Fitattuja mailoja saa useistakin paikosta. Alla muutama, joita itse olen käyttänyt ja hyviksi havainnut:

http://www.direct-golf.co.uk/
    http://www.cgdiscountgolf.co.uk/
    http://www.snaintongolf.co.uk/

Jck2110 kirjoitti: (18.2.2010 18:19:18)
    En ainakaan löytänyt, että kukaan olisi mitään puhunut. Hinnat tuolla on aika samaa luokkaan kuin muissakin kaupoissa. Sieltä vaan satuin löytämään yhden mailan (Cobra S 9.1, puumaila) mitä ei oikeen meinaa mistään muusta kaupasta löytyä haluamillani ominaisuuksilla.

Itse olen tuolta yhden Titun wedgen hommannut, mitä myivät edullisemmin (rahtien kanssa) kuin muualta olis saanut. Alle viikossa tuli duuniin kannettuna, eli uskallan suositella.

Japa the Lapa kirjoitti: (20.2.2010 16:28:16)

Jck2110 kirjoitti: (18.2.2010 18:19:18)

Itse olen tuolta yhden Titun wedgen hommannut, mitä myivät edullisemmin (rahtien kanssa) kuin muualta olis saanut. Alle viikossa tuli duuniin kannettuna, eli uskallan suositella.

Ostin vuosi sitten tuolta bägin ja raudat. Toimitus tuli muistaakseni viikossa ja aitoa tavaraa oli. Ei moittimista.

onko kukaan käyttänyt excitegolf.com ?

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 164)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #308823 kohteessaLuotettavat nettikaupat

Etusivu Foorumit Välineet Luotettavat nettikaupat