Aihe: Kuka on puheukko? - Golfpiste.com

31.3.–7.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][2]
KilpailuaSuomalaista

Kuka on puheukko?

Etusivu Foorumit Yleistä Kuka on puheukko?

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 26)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

Täytyy sanoa että en usko puolienkaan juttuja näistä palstalla esiintyvien ’lööpeistä’.Olen itse pelannut vasta ensimmäisen kesäni,ja kun vertaan muiden juttuja omiin kokemuksiini,ei voi kuin ihmetellä millaisten ihmelapsien maailmassa näillä sivuilla elelen.Rangelle esim.mentäessä on vaikea uskoa näillä jutuilla katetta olevan koska yleensä kepitän suurimman osan lyöntien pituudessa ja teknisesti.Mutta hauskaa loppukautta itse kullekin.

Musta se oli hyvin sanottu että ne jotka osaa, tekevät, jotka eivät osaa, opettavat ja jotka eivät osaa opettaa kertoo netissä kepittävänsä rangekaverit pituudessa ja tekniikassa.

Minä en ole puh eukko. Mutta en minä sanokaan lyöväni pitkälle enkä edes tarkasti 🙂

Todistettavasti muutama palstalainen hakkaa lyöntimitoissa suurimman osan pelaajista ja todistettavasti yksi palstalainen on hakannut LD-kisassa kaikki muut – 293 metriä. En minä 🙂

Olisinko minä sitten puukeuhko? Yleensä kepitän rangella itseni sekä pituudessa että teknisesti. Mutta harvemmin kentällä.

Ja kun nickin väännät Englanniksi, huomaat että ollaan tavattu viime talvena monastikin, epäsuorasti kylläkin..

T: Plantaasi kutsuu taas syksyn pimeydessä

’Rangelle esim.mentäessä on vaikea uskoa näillä jutuilla katetta olevan koska yleensä kepitän suurimman osan lyöntien pituudessa ja teknisesti.’

Miten olet analysoinut lyöntiesi teknistä tasoa ja ’pituuksia’ verrattuna muihin? Olet kuitenkin pelannut jo kokonaisen kesän!!

Nimetön

Minusta oli niiiiin hauskaa kun kerroit niiinn hauskausti kaiken oikein hauskaaastiii niin mukavan naiiviin kivan ihanan PINKIN kilivasti.

Nimetön

Joo siis fakta=porukka pullistelee täällä minkä kerkee .

TOTUUS= aivan eri maailma.

=Bullia heitätte noin 90%:naa täällä , ne ketkä ei ole näitä 300metrin ihmelapsia/wannabee uunoja

ovat siellä rangella ja kentällä ihan hissuksiin<=FAKTA.

On tainnut hemmo vetää muutakin kuin rekeä?

Aamupalaksi punasia nappeja vihreiden sijaan?

Nimetön

No niin sä oot vetänyt ainakin herneen nenään PLÄÄH!!!

Tai sitten jääny napit ottamatta ja taas on lennokas mieli keksinyt uuden nimimerkin. Tää kaveri kyllä hakee jotain ennätystä näissä eri nimimerkkien käytössä, kymmenisen taitaa tällä hetkellä olla.

Nimetön

En hae ennätyksiä olen täällä nyt 5000,00000 kertaa vasta !, mutta siltikään en valitetttavasti joudu syömään pillereitä niinkuin 700,000 muuta

suomalaista tekee , ja toisekseen en omaa ulkomaalaista nimeä joten PUSKAN rannoilta tuleva on nyt ihan hiljaa ja keskittyy omaan pieneen päähän (1/123500)herne vaan veikkaus

tai ilmoiyan maahantulo virastoon vieraasta työvoimasta,älä pilkkaa/arvostele KETÄÄN .

Onkohan mielenterveystoimintaan varatut verorahat menneet johonkin toiseen kohteeseen..

;o)

Vielä huonompi ja rumempi trolli kuin tämän ketjun aloittaja, jolla sentään oli jotain yritystä. Ei näihin kukaan mene.

Pakenis tämäkin trolli takasin sinne kissin tsättiin mistä on tullutkin. Golfin kanssa tällasella ei ainakaan ole mitään tekemistä…

Nimetön

En osaa sanoa mutta kaikki tuntuu haukkuvan kaikkia ja kaikki on jotenkin toisia parempia. Hyviä lyöntejä kaikille kumminkin moi

Rangella kyllä näkee hitosti sellasia yrittäjiä, että joskus pakostikin ihmettelee, että ei noi _VOI_ pelata oikeesti kentällä… Siitä ei vaan tulisi mitään. On siellä sitten helmiäkin, joiden lyönneissä silmä lepää.

Barckin Anaa lainaten: Voihan Venäjä!

kuuleppas kyselijä pingking.

kun olet pelannut vielä pari vuotta lisää, niin ymmärrät ettei sinne sun rangelle satu koko suomen golfkerma samaan aikaan.

siksi joskus illan pimetessä saatat tuntea olevasi viheriöiden legenda.

se onh kyllä totta että ne jotka hehkuttaa täällä draivinsa pituuksia, puhuvat todennäköisesti siitä yhdestä vahingonlaukauksesta.jos mä kertosin sulle joka kerta ku löin 290+ niin joutuisin kirjottaa tänne joka kierroksen jälkeen.

eikä siinä mitään. en mä silti pelaa alle par’in ku 1-2 kertaa kesässä, js sitäkään, joten se siitä golfin osa-alueesta.

mutta kaikista onnettomimmat tapaukset ovat ne, jotka kehuu rautojensa pituuksia. mitä helvetin järkeä/hyötyä on lyödä 150 pw:llä? ei mitään! varsinki kun niiden tyyppien kaaret on yleensä matalia hukkeja, ja draivit ei lennä yli 250 ikinä.

mäkin katselin männä viikolla rankella kun vieressä kaiffari löi rauta femmalla selvästi lyhyemmälle kun kuin mä ja vielä fadella. No, ei ku haastamaan kybän skineille…

Ny ei oo enää loppukausi hauska….

Nimetön

Jos joku sanoo draivanneensa 300 ja pelanneensa pari kerta kesassa par:iin, niin mita sitten?

Jokainen taalla kertoo omista kokemuksistaan tai ’harhoistaan’ 😉 ja silla selva. Sen ei pitais vaikuttaa kenekaan muun peliin, EIKA se ole keneltakaan toiselta yhtaan pois.

Keskittykaa vaan omiin peleihinne ja lukekaa naita juttuja kevyella mielella. JA kirjoittakaa lisaa omista kokemuksistanne. Niita on aina hauska lukea. Oli ne tosia tai ei, se on golfia.

HEH, selvästi, ja tais olla vielä aikamoisessa jurbelossa kirjoittaessaan äskeistä.

Paljonks sun händäri olikaan ’COCK’?

Aiva. Eihän kukaan voi lyödä yli 290 useasti driveriaan eikä varsinkaan pelata muutaman kerran alle parin. Kaikenlaisia kusettajia koko palsta täynnä.

Itse lyön aina PW 150, tosimiesten hommaa. Lyhytlyöntiset kyykkyyn.

En taida muuten uskoa, pingkponkg, että kepität suurimman osan lyöntien pituudessa. Varsinainen puheukko olet itse :-).

Eileen kävin rankella lyömässä viisi koppaa. LÖIN kaikki lyönnit putterilla. kolmea lukuunottamatta kaikki pallot lensi yli 271 metrin päässä olevan verkon(30 metriä korkea) yli. ne kolme jotka ei menny, mä tsippasin vieressä olevan par 3 kentän 5 reiän kuppiin jonne matkaa oli 139 metriä. Sit mä sanoin niille jätkille ketä siäl reintsil oli et te ootte vaan kaikki puheukkoja. Siäl oli muistaakseni toi PRÖÖT ja Pinkon ja KOK ja pari muuta. sit mälähin kotii.

KL

LOISTAVAA!! Ensimmäistä kertaa tämän palstan lukijana nauroin vedet silmissä! Mahtavaa, lisää tällaista!

Ei se puhe eikä se rangekaan – mutta 4 päivän kisa 18 reikää päivässä to – su – kertois totuutta. ja jos niitä pelaa 10 -20 vuodessa on muutakuin puhekupla.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 26)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #371378 kohteessaKuka on puheukko?

Etusivu Foorumit Yleistä Kuka on puheukko?