Aihe: Kuinka usein kommentoit clubhousessa? - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Kuinka usein kommentoit clubhousessa?

Etusivu Foorumit Yleistä Kuinka usein kommentoit clubhousessa?

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 34)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tuli Henkan kanssa juttua siitä, että kuinka usein kommentoit täällä Clubhousessa ja kylläpäs sitä onkin häiriköity täällä! Vaivaiset 377 viestiä. Ou nou! Eli jatkoa ketjuun kuinka usen käyt täällä: kuinka usein kommentoit tai avaat keskustelun?

Yritän aina kommentoida jos tiedän asiasta jotain.Tai saatan mää kyllä kommentoida vaikka en asiasta mitään tietäisikään.

Keskusteluja avaan aina silloin tällöin.

Pyrin häiritsemään kaikkia tasapuolisesti, joten ainakin tämä toinen (toimiva) aivosolu on suorituspaineessa. Anon ymmärrystä meille vakinoituneille häiriköille, mehän tässä kovilla ollaan!

Uusi keskustelunaihe on mulla jo valmisteilla ja saanen sen kokonaiseksi lauseeksi jo ennen vappua.

Onnex toi irkki vähän vähentää näitä kommentteja täällä. Tänään ollaan keskusteltu lumigolfista.

Lue lisää: Golfchatti

Kommentoin… juu en kommentoi, mutta asiassa pysytään aina. Tulis nyt vaikka kesä, niin pääsis harrastamaan angstejaan ulos… nyt just kyrsii toi lumi ja pimeys ihan sikana. Ei mulla ole mitään kommentoitavaa, minä juon nyt kahvia… Ilon kautta 🙂

Jonkun kommentin olisi voinut jättää laittamattakin ;o)….

Tulkaa ny chättiin, siel on aika hiljasta…paitsi Badswing tuli just kehiin 😉

Autch. Aihe jota olen koettanut vältellä. Hakuun kun pistin oman nimen, tulos masentavat 697, joista pieni osa tietysti minulle osoitettuja viestejä.

Kirjoituskuukausia 15 joka tarkoittaa noin 40 viestiä/kk, eli 1,3/ pvä. Tosin kehitys on ollut progressiivista (agressiivista), joten jatkoa jäämme kauhulla odottamaan.

Tilastoilla leikkimistä jos jatketaan, niin ’järkevät’ viestit ja kannanotot pyörivät siinä viidenkymmenen hujakoilla. joka taasen tekee keskiarvoksi 3,3/kk ja 0,11/pvä. Prosentuaalisesti huomioitavia kannanottoja on 8,3 % kaikista kannanotoista.

Siinä syy miksi olen viimeaikoina ollut vaitonaisempi 🙂

en saa tuota toimimaan.Antaa tällaisen herjan:Closing Link backtee[unknown@twilight.nebula.fi] (Too many user connections (local))

Mitä pitäs tehdä?Haenko lekan varastosta?

BT,koita vaihtaa vaikka nickiä, jos onnistuisi sitten

kyllähän sitä tulee sillo tällö kirjoteltuu

päivittäin katselen

avaan keskusteluja sillon kun siinä on jotain ideaa..

Voipi olla, että mahtuu vaan tietty määrä sakkia sisään weblinkin kautta. Paksis muistaakseni mainitsi tästä. Clientin kautta pääsee useampi. Apua Paksis! neuvo kädettömiä ja jalattomia!

Joo, ton weblinkin kautta tais päästä 3 kerrallaan.

Alla toinen linkki mitä voi kokeilla. Muistakaa vaihtaa #golfklubi-kanavaksi

Lue lisää: Web-chat

Haku kertoo:

Keskustelunavauksia yhteensä 827

Muutama näköjään 🙂

Brutto 593, netto 479. Häiriköiny en oo kertaakaan.

Nimetön

Kuinka te saatte selville omien viesitenne määrän ?

Mitä tulee kommentointeihini, niin palsta on auki aina, kun olen työpaikalla ja jos tulee aihetta niin kommentoin, joskus jopa aiheetta !

Moon häirikkö, oliskohan gpholisteille omaa auttavaa linjaa 😉

Mutta ihmettelen myös miten hakutuloksesta voi laskea omat viestinsä. Noh tässä muutaman haun tulokset: Barck 1791, Antti 2342, Antti Barck 2350.

Ota tosta tolkkua…

Keskusteluforumin etusivulla on kohta jossa lukee ’näytä viestejä sivulla’. Oletuksena 50. Vaihda siihen kaikki ja anna kärsivällisesti latautua. Siirtonopeudesta riippuen tuohon pitäisi mennä aikaa 15 sekunttia – 1,5 minuuttia.

Tämän jälkeen kirjoita, Made ’anna hakusana’ kohtaan ja sitten ’hae’. Vieritä sivun alalaitaan jossa lukee: ’Keskustelunavauksia yhteensä 547’ Isoilla ja pienillä kirjaimilla ei ole merkitystä.

Hakuhan huomioi kaikki keskustelut clubhousessa jossa on sana made, joten ihan kaikki ei ole sinun kirjoittamia viestejä.

Ensimmäinen näyttää olevan 21.4.2002, joten kirjoituskuukausia reilut 21, joten keskiarvot: 23,8 viestiä/kk ja 0,8 viestiä/pvä

Muihin keskiarvoihin en ota kantaa 😉

Ensimäinen kommenttini näytti olevan jostain vuodelta 2001, kun alottelin golfin peluuta =)

Samaiselta vuodelta joulukuulta löytyy keskustelunavaus jolla tienasi tusinan golfpalloja 😉 Silloin kun oli vielä tapana kuukauden keskustelunavauksesta palkita joku onnekas palloilla =) Keskustelu oli kyllä hieman köykäsempää kuin nykyään, Kieltämäti tämä forumi on kasvanut niistä ajoista aikalailla =)

Noh eipäs mennä OT:ksi taas 😉

Keskustelunavauksia näytti olevan jotain 300-400 luokkaa näiltä 2-3 vuodelta yhteensä.. Eri nimimerkkejä käyttäen on tullut täällä seikkailtua, mutta nyt palanneena takaisin juurilleen elikkä oman nimen käyttöön =)

Nimetön

Tänx !

Tein saman haun mutta väärinpäin eli laitoin ensin oman nimmarini ja sitten vasta termin kaikki.

Yhteyksieni päiväkeskiarvoa nostaisi, jos huomioitaisiin, että olen vielä toistaiseksi onnistunut välttämään koneen hankkimista kotiin eli roikun täällä vain työpäivinä.

Mutta ei se määrä vaan laatu !

Melkein päivittäin paitsi sunnuntaisin – eikoskaan sunnuntaisin !!

VASTAAAN NOIN KOLMEEN VIESTIIN JA KÄYNNISTÄN UUDEN KESKUSTELUN KERRAN 3 VIIKOSSA.

Mulla haku antoi 688 viestiä alkaen tammikuusta 2002 (mitä ennen kirjoittelin pari kk oikealla nimellä). Silmämääräisesti n joka 10:s oli jonkun vastaus minulle tms. Eli rapiat kaks vuotta, n 106 viikkoa ja ~619 viestiä == vajaa 6 viestiä viikossa kesät talvet.

Huh! Tuoppi hanki elämä! 🙂

Neljä kuukautta ja vajaat 50 viestiä, joista n. 60 täyttä huuhaata. Loput silkkaa asiaa.

Haku näytti mulle 224. Kirjauduin tänne vasta 20.10.03, mutta kävin aikaisemminkin säännöllisesti lukemassa mielenkiintoista keskustelua. Kotona ja töissä mulla on tämä keskustelusivu aina auki taustalla ja kommentoin heti, kun huomaan antavani jotain keskustelulle. Välillä tulee tyhjänpäiväisiä letkautuksia, mutta oletukseni on, ettei täällä juuri kukaan ota niistä nokkiinsa – hyvää porukkaa. On ilo olla kanssanne.

En katsonu hakuja. Näppituntuma että harvakseltaan. Ei joka päivä ehdi päätteen ääreen.

Treenit vie niin paljo aikaa. Heh.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 34)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #385102 kohteessaKuinka usein kommentoit clubhousessa?

Etusivu Foorumit Yleistä Kuinka usein kommentoit clubhousessa?