Aihe: Kirje Joulupukille - Golfpiste.com

28.7.–4.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Kirje Joulupukille

Etusivu Foorumit Yleistä Kirje Joulupukille

Esillä 19 viestiä, 1 - 19 (kaikkiaan 19)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #188967 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

On jo aika kirjoittaa Joulupukille. Mikä on sinun golfiin liittyvä joululahjatoiveesi (realistinen) ? Ja mikäpä toiveesi olisi jos raha ym. toisarvoiset seikat eivät asettaisi rajoituksia ?

#500786 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Olis kiva pysyä vielä ainaskin ensi kesä tässä 0 – 12 hcp -sarjassa. Muuten ei pukille avata ovea eikä korkkia.

#500787 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Pääsisi pelaamaan ennen joulua jo hawaille, kaliforniaan ja floridaan. Ja joulun jälkeen uuteen-seelantiin ja australiaan.

Sitten, että olisi kroppas kunnossa kesän2004 turnauksiin ja erikoisesti 60v-turnaukseen mahd. Vuosaaren linksillä 19.10 2004.

Pukki sasi tuoda golfkirjoja.

#500788 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kärribägi, kohtuu iso..

#500789 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jos joulupukki toisi minulle säkillisen pitkiä jasuoria draiveja.Vielä pitempiä,kuin mitä tällä palstalla osiossa pisin draivi on kehuttu.

#500790 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mulle pukki tuo uuden draiverin… tiedän kun olen sen ite pukilla ostattanut.

Mutta neuvoisiko joku hyviä Mäkisuksen mainitsemia golfkirjoja ?

Olisko joku vasuri tehnyt kirjaa ?

Mieluummin suomenkielinen !

#500791 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ostappa Taigerin kirja.Onmielenkiintoinen. Toinen mielenkiintoinen on Niclausin muistelmat.Siitä jäi mieleeni Niclausin kertomus kierroksesta Bill Clintonin kanssa. Parivaljakko pelasi kierroksen ja tulivat klubille,jossa oli paljon toimittajia.Toimittajat kysyivät ensimmäiseksi Clintonilta ,mikä oli tulos.Clinton vastasi,että 86. Niclaus paljastaa muistelmissaan,että tulos oli oikea,mutta siihen sisältyi laskelmieni mukaan 51 mulligania kierroksella.Tämän jack paljastaa vasta muistelmissaan.Collinin potkimiset on näin ollen pieni asia tähän verrattuna.

#500792 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Reikanin muistelmissa kerrotaan kuinka klintoni pelasi niklausin kanssa jasittentuli georg push jollaoliuusi draiveri niiku taikerilla. ja sitten nekaikki löi pitemälle ku Kollini potkasee. seoli hyväkirja.

#500793 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mä olen ostanut monta – tosin enimmäkseen englanninkielisiä kirjaa, Stokkan akateemisesta ALE:ssa.

Sitten vanhassa city-käytävässä on hyvä kirjakauppa, siitä Eikan pumpun johtohahmoa vastapäätä, – entisen työpaikkani Säästpankikeskuksen sisäpiha, joka myy jatkuvasti alella urheilu-yms. kirjoja ja myös golfkirjoja. Kyllä joukossa on myös suomenkielisiä.

Lassi- pekka Tilanderilla on yksi parhaista kirjakokoelmista, golf,
    Suomessa.

#500794 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Odysseyn 2-ball putteri ehdottomasti.

#500795 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tuollainen Adam-golflaukku pitää kanssa saada, siinä on omat pyörät ja jokaiselle mailalleoma lokero jakaikkea. ’Bägien Mercedes Benz’, kirjoittaa Caddie-lehti5/03 s. 62 (uusin numero).

Myös linkki http://www.gameballfinland.fi

#500796 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kyllä joulupukki vois tuua mulle uutet rautamailat. Vaikkapa semmoset Mizunon MX-20 taikka sitte Clevelandin TA-7.

Ja tietenkii nuihin lisäksi puu3

#500797 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Rautalyönnit.

#500798 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Minä haluaisin paljon lisää vapaa-aikaa, jotta voisin keskittyä niihin asioihin, jotka itselleni tärkeäksi miellän. Tahtoisin, että voisit tuoda minulle taloudellisen omavaraisuuden vaikka lottovoiton muodossa, tuollakin tavalla voisin suunnitella jokapäiväisen ajankäyttöni uudelleen.

Tuo minulle ja koko perheelleni – kaikille ystävilleni myös – hyvää terveyttä. Itselleni pyytäisin parempikuntoisen selän, jotta minun ei aina tarvisi olla huolissani siitä, haittaako eri asioiden tekeminen seuraavien päivien liikkumista. Tuo minulle sen verran terveyttä, että pelipäivän jälkeisenä aamuna paikkojani ei kolota ainakaan niin paljoa, että pelkkä golfmailojen näkeminen satuttaa, niinkuin se nyt joinain päivinä tekee.

Ja Joulupukki, olisitko vielä niin kiltti, että toisit minulle ison läjän palloja viime kesänä kadonneiden ja ensi kesänä katoavien pallojen tilalle.

Rohkenenko pyytää vielä yhtä asiaa? Älä sekaannu lahjoinesi minun peliini millään tavoin. Älä suorista draivejani, älä pudottele lähestymislyöntejäni lipun viereen äläkä ohjaa puttejani reikään. Minä haluan tehdä nuo asiat itse. Jos vain pystyt, niin huolehdi siitä, että minä voin noita asioita tehdä sekä harjoittelemalla että pelaamalla.

#500799 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kirjoista puheenollen pukinkonttiin Ben Hoganin

’ Täydellinen swingi ’

lienee klassikko – MUST !!. Poikani käänsi siitä toissa kesänä oleellisen osan ja sen luettuani voitin ison kisan ja tulin toisessa kisassa toiseksi. Näköjään enklantini ei ole ihan pöörfikt.
    Se Benin ohajus kropan hallintaan – ABC – ja hyvät kuvat ovat jautaa.

Nyt mulla on lukuvaiheessa ’ Golfopas ’ , joka lähtee kolmelta eri osaamistasolta harjoituttamaan osa-alueitasi.

Ensin on perusopetus. Grippi, stanssi jne. Vanhat jauhot tosi uudessa pussissa.

Ainakin kokeneemmalle pelaajalle lukemien vastaa montaa PRO-tuntia. Alkuteksti on tietysti Ernie Elsin.

Voin kertoa tekiöiden nimet. jos ette löydä muuten ja asia kiinostaa.

#500800 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

hei täsmennetään nyt kunnolla toi Stewen Well`in golfkirja ISBN 951-1–18135-1. Siis Golfvalmennuskirja, jota kehuin edellisessä kommentissani. Painovuosi 2001.

Tosi hyvää talviluettavaa. Ernie Elskin kehuu.

Mitä teillä on tarjottavana ??

#500801 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kerran vielä pojat ja tytöt,

Kirjan nimi: GOLFOPAS; svingistä puttiin. ( Kun ei p…. saa omasta käsialastaan enää selvää !!!

Kirjoittaja : Steve Newell ( Stewen Well )

Toimittajat: Sean O`Connor ja Michael Ellis

ISBN: 951- 1-18135–1

Kustantaja Suomessa: OTAVA

Painovuosi : 2001 Kiina

Kehuja : Ernie Els ja mäkisuksi

Kirjan syvälukeminen vastaa talven aikana n. 100 protuntia !!!
    Ainakin kokeneempi pelaaja hyötyy – voi vertailla omaansa ja
    annettuja ohjeita .

En saa mitään provisiota, muta Otava voisi lähettää tämän jälkeen 1. kappaleen – please.

Hei etteks te enää usko pukkeihin – edes joulupukkeihin ??

Mainitkaa ny edes hyviä golfkirjoja myös ulkolaisia niin minäkin kerron lisää nimiä .

Möttönen, senior . golflady , kettu hopi hopi !!

Lassi- Pekka Tilander tuu hätiin,jos ei noi usko – mitä häh ??

No Mäkisuksi, kävin viestisi innoittamana ostamassa Otavalta Stewe Newellin kirjan. Vaikuttaa tosi hyvältä. Siellä oli jopa vasenkätisten grippikin. Kyllä minulla noita golf-kirjoja jokunen on kirjahyllyssä, mutta ehdoton suosikkini on ollut Tiger Woodsin kirja.

Joulupukilta toivoisin kuitenkin varmuutta rautalyönteihin. Mikä kumma siinä on kun aina joku osa-alue romahtaa täysin? Keväällä ei rautalyönneissä ollut mitään ongelmia, mutta puut tökki. Nyt on toisinpäin. Onko se vaan niin ettei kaikkea voi saada… tai sitten se on treenauksen puutetta ;-).

Esillä 19 viestiä, 1 - 19 (kaikkiaan 19)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #500801 kohteessaKirje Joulupukille

Etusivu Foorumit Yleistä Kirje Joulupukille