Aihe: Keskusteluun osallistumisesta - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][3]
KilpailuaSuomalaista

Keskusteluun osallistumisesta

Etusivu Foorumit Yleistä Keskusteluun osallistumisesta

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 56)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #178487 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Olen seurannut mielenkiinnolla sitä, että näkyykö näitä mäkisuksen kirjoituksia ja jos näkyy niin millaisia. Olenkin ajatellut niin, että jos sitä siansaksaa näillä sivuilla vielä näkyy, niin sen jälkeen en itse toistaiseksi osallistu tämän foorumin keskusteluihin, enkä juuri niiden seuraamiseenkaan.

#342053 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Minäkin lopetan kirjoittelun heti, kun ensimmäinen provo ilmestyy :-).

#342054 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Hei hei, hauskaa loppuelämää.

Ennemmin minulla tulee mäkisuksea kuin nimimerkkiä Green ikävä.

#342055 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

*reps*

😀

#342056 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

Mää en lukenu enää ees tätä. Kirjottamisesta puhumattakaan.

#342057 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Otit sitten voimakeinoista väkevimmät heti samantien käyttöön? Etkö mitenkään suostuisi lieventämään uhkaustasi? Pelkään että, kyllä koko touhusta lähtee pohja pois jos kaiken yllä häilyy uhka siitä, että Sinä et keskustelua juuri seuraa..

#342058 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tämän täytyy olla provo, joten jatketaan siitä.

Mä en ymmärtänyt Henkan vastausta, joten boikotoin tätä palstaa jos Henkka vielä kirjoittaa. Lisäksi avaan oman ketjun, jossa kaikki Mäkkärin kirjoituksia boikotoivat voivat kommentoida niitä. Oikeastaan boikotoin koko golfia.

#342059 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Boikotoin boikotointia.

#342060 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

)-; appieh aj yn söktisrämmY

)-: elleskutaja okok itsesiely naav ,niitseiv neskikkeH ittnemmok tullo es äkie ,ellajattuujrik aaruan tunattuukrat ne nuk äniM .IkkaP nesaV ,yn sälE

#342061 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Henkkako se oli tuon IH-klubin puheenjohtaja?

#342062 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Eikö sitä muka pysty päättelemään klubin tyhmimmistä viesteistäkin ?

Pahiksen roolihan on tietysti vain teoreettinen. Juontaa juurensa siihen että minä aikanaan avasin ’Huuhaa ja OT’ ketjun ja nimesin siihen silloin aina välillä kunniajäseniä, jotka olivat sittemmin klubimme perustajajäseniä. Linkit noihin ketjuihin löytyy kotisivuiltamme.

Kuinkas niin ?

Lue lisää: IH-Klubi kotisivut

#342063 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ei, vaan hän on arvoisa paheenjohtaja.

#342064 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Vai raivoisa paheenjohtaja?

#342065 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tarkoittaako arvon Green tätä siansaksaa vai mitä? Ollaanpas tarkkoja ny!

Linkin takaa kopiotu

Siansaksa

Seuraava sana liitesanana:

kahden perättäisen sanan ensitavut vaihdetaan.

Myös aikuiset puhuneet. Jo 1600-luvulla Ruotsissa.

Mahdollisesti syntynyt jo keskiajan luostarikouluissa.

**) Heiska lavonen keti verran kuolasuormaa sirven jävyitse.`

= Laiska hevonen veti kerran suolakuormaa järven sivuitse.

Lue lisää: linkin takaa

#342066 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Gary Mac hupuu rie lektiadia. Koni.

#342067 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Välillä sitäkin 🙂

Totuushan on se, että olen tässä reilun vuoden ollut aika vakavasti sairas, enkä ole edes klubin toimintaan jaksanut kovasti innostua, ennenkuin viimeaikoina taas. Sellainen henkinen liiderimme on oikeastaan Paksis, joka on meille valtavalla työmäärällään luonut kotisivumme, jolla mellastamme. Ilman Paksista Klubimme olisi varmuudella erinlainen paikka, josta Hänelle Iso Käsi.

Kuitenkin olen hyvin ylpeä siitä, että olen aikanaan antanut lähtölaukauksen tällaiselle mahtavalle jutulle, jonka päätä ei tunnu näkyvän IHan lähipiirissä. Kyllä tämän porukan aktiivisuus, huumorintaju ja empatiankyky jaksaa jatkuvasti hämmästyttää.

Mutta, ettei Klubilaiset taasen villiinny ja kirjoita tänne tunnissa kahtasataa viestiä, niin jätetään asia rauhaan 🙂

Kiinnostaisi vaan tietää; Mistä sinulle tuollainen kysymys tuli mieleen ?

#342068 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kysy Turzti rohkeesti vaan, ei henkka purematta syö 🙂

#342069 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mistä tuollainen kysymys tuli mieleen. No ehkä tuosta Henkan tyylistä kirjoittaa, sanoisinko hauskasti, mutta älykkäästi (no nyt meni jo vähän överiksi). En kuitenkaan väheksy muita kirjoittajia, kuten XXL:llää, Vasenta Pakkia, jne, jotka kirjoittavat välillä IHan huuhaata, mutta silti asiaa, paitsi XXL.

#342070 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mä aion nyt just boikotoida tätä keskustelua, sil mä lähen nyt himaan skruudaa, sil safka on jo varmaan valmista.

#342071 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kiitos. Tuo oli kauneinta mitä minulle on koskaan sanottu…nyyh…

Meinasi tosiaan mennä överiksi, mutta onneksi huomasit itsekin, että nyt alkaa lipsumaan 🙂

Liittämäsi ansioituneeseen listaan, johon täysin yhdyn, liittäisin vielä ensin niin ärsytävältä vaikuttaneen, mutta sittemmin niin hauskaksi osoittautuneen Laviksen ! Harmi vaan, että Lavis on ollut viimeaikoina aika hissukseen. laviksen eduikis voitaneen myöskin laskea, että hän selvästi kiihotti myöskin ’Jäsen XXL’:n parhaimmilleen, joten siltäkin osin kaipaan Laviksen kommentteja. Vaikka ’Jäsen XXL’ nyt on, vähän kuin seksi: ’Huonokin on silti nautinnollista’.

Onhan täällä kiittämisen arvoisia kirjoittajia tietysti suuri määrä. Partia en kyllä kiitä. Kun luin Partin selityksen, mailaan varastoituneesta energiasta, niin suussani silloin ollut olut, on vieläkin hankaloittamassa näppiksenkäyttöä.

Nyt minä tiedän, miksi näppiksen käyttöohjeissa ei pyydetty ajoittain pesemään näppiksen välejä suusta purskahtaneella kuivaksi tahnaksi muuttuneella oluella.

Nou Hyvä 🙁

Risuja Partille tuosta !

#342072 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Hyvä Green,

Teetkö muutakin kuin seuraat mielenkiinnolla tän palstamn kirjootuksia ?

Kun yli akksi vuotta on seuarnnut mielenkiinnolla ja myös koettanut kirjoitta jotakin mielestään mielenkiintoiosta – toi sun puheenvuoros tunttuu vähän köykäiseltä.

Voi olla että välillä olis ollut parempi jättää kommentoimatta – mutta taisin jo viimeksi todeta , että mielstäni et näe temsää luipta – mutta seuraan mielenkiinnoola mitä asiaa tuot esiin – tyasåpuolisesti.

Teemu Tyry sanoi telkussa viimeski ,etttä täällä kolohvin parissa tarvitaan suvaitsevaisuutta –

respect and peace .

Mutta , näinähän minäkin ooon tehny -et ain ei assiaa sit on sama mitä tai miten kirjoittaa.’

Tuntuu viksulta joskus kirvata epäselväst välkyycvää – ku selvästi himmeetä.

Hyvä utt vuot – kirjoita asiaa älä bvaa n seuraqa mielnkiinnolla.

Viime vuosi on kolohvilliset ollut mulle huima vuosi –

tää kirjoittelu on varaventtil.

#342073 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jamasa kiitti ’ Slangi .net ’ vinkistä se toi lapsuutta mieleen, ku tulee muka aikuiseks noi hyvät jutut

tahtoo unehtua.

#342074 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jamasa kiitti ’ Slangi .net ’ vinkistä se toi lapsuutta mieleen, ku tulee muka aikuiseks noi hyvät jutut

tahtoo unehtua.

#342075 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Lauri Viita sanoi arvostelijalleen kerran kapakassa:

Kotkakin lentää joskus matalalla, mutta paskanärhi ei korkealla koskaan.

Hyvää Uutta Vuotta 2006

#342076 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mä oon Greenin kanssa samoilla linjoilla, mutta lievemmin. Yksinkertaisesti en vain lue Mäkisuksen juttuja ja ohitan ne kovaa vasemmalta tai oikealta.

Yrittäkää ymmärtää Mäkisuksea, sillä hän on jäänyt juttujensa vangiksi eikä pysty muuttamaan linjaansa. Suotakoon se hänelle.

Toinen juttu on sitten tämä IH-klubi. EVVVK.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 56)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #342095 kohteessaKeskusteluun osallistumisesta

Etusivu Foorumit Yleistä Keskusteluun osallistumisesta