23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][27]
KilpailuaSuomalaista

Kadonneen eaglen metsästäjät 2004

Etusivu Foorumit Yleistä Kadonneen eaglen metsästäjät 2004

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

    Löytyykö täältä eaglen tekijöitä ja missä olette nämä taitolyönnit tehneet?

    Kaksi eaglea olen jo hillottanut tänä vuonna, aikaisempana 11 vuotena olen saanut yhteensä yhden. Molemmat tämän vuoden eaglet ovat tulleet Pickalassa, ensimmäinen Parkin 1. väylällä ja toinen Seasiden 6. väylällä. Molemmilla kierroksilla tulos oli sadan pinnassa huolimatta iigeleistä 😀

    Eilen ensimmäinen kunnon kentällä tehty Eagle.

    Kenttä oli Arlanstad nya bana ruotsissa, 15 väylä pituutta 290m. Draivi griinin kanttiin ja chippi kuppiin…

    Eipä ole tullut muita eagleja tullut kuin yksi holari. Holarihan on kaksi alle, joten kaipa sen voi eagleksikkin katsoa.

    Vois kai se holari albakin olla?

    Vuosaaren 13 kertaalleen ja Nurmijärven A9 useampaan otteeseen

    Tällä kaudella on tullut pari iigeliä. Vuosaaren 13, jo perinteisesti sekä rinkun 1. Muutama muukin on ollut karvan päässä.

    Katsotaanpa. Lohjan Kalkkiksen kuutosella, kympillä tai Pyhiksen 17. tulee muutaman viikon välein ilkka tehtyä. Sitten oon munkittanut Kalkkiksen kolmosreiällä, tämä siis par 4, sw:n kuppiin jostain 80 metristä. Edellisinä kausina ollut vähän hiljaisempaa, sitä kakkos lyöntiä on sen verta aina skagannut…

    PT

    Tein ensimmäisen ja ainoan (tähän mennessä :-))Eaglen kotojärven ’par 5’ väylällä numero 6. Draivi + puu vitosella koivujen yli noin kahden metrin päähän reiästä ja putti sisään.

    Joo niin ei tietty KP:n kympillä vaan 11. reiällä. Maanantai…

    Kotkan väylä 14, drive ja rauta-4 ja noin 5 metrinen putti sisään.

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
Vastaa aiheeseen: Kadonneen eaglen metsästäjät 2004

Etusivu Foorumit Yleistä Kadonneen eaglen metsästäjät 2004