Aihe: Jumankeka mikä löytö! - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Jumankeka mikä löytö!

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Jumankeka mikä löytö!

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Se on ihan fakta et jos haluaa kehittyä golfissa niin siihen tarvii kunnon välineet. Itse singel-pelaajana huomasin tämän viime kesänä ja matkustin Espoon golfseuran Pro shoppiin, koska olin kuullut jostain että siellä saa juuri ne välineet mitä tarvii ja ennen kaikkea osaavan Pro shop pitäjän, joka tietää itse pelimiehenä, ’mikä sopii just sulle’. Viime talvena tuli reissattua aika paljon golfin merkeissä ja tuli monta kertaa todettua, että kyllä se kaveri siellä EGS:n proshopissa oli oikeassa. Sitä on turha luulla itsestään liikoja se ei toimi! Osta vaan itsellesi oikeat mailat. P.S. Siellä on myös halvemmat hinnat

heh… loistava

Tää on vissiin joku huono trolli…

Voiko olla sinkeli?

Patu hei joku älypää käyttää sun nimeä ’ nimimerkkinä ’ väärin.

Eiks tää mene jo puhtaasti mainostamiseksi? Jos tämä hyväksytään niin koko sivusto on pian täynnä eri firmojen omia kehumisia.

No..on niitä sellasiakin myyjiä, jotka myy ihan perstuntumalla..’ tama maila huva sulle ! ’…pyytää stiffillä varrella ja normaalilla gripillä….ensin kehutaan, että just tällanen on meillä myynnissä ja kun sitten ajat kauppaan vaikka 600 kilometriä paljastuukin että kaupassa on kyllä maila oikealla lie kulmalla ja varren pituudella, mutta reku varrella ja paksulla gripillä. Myyjä väittää että tämän mailan reku on muiden stiffi ja gripin voi aina vaihtaa.

Enkä mainitse kuka on kyseessä..ettei mene businekset hemmolta.

Viestiketjun ensimmäisellä kirjoittajalla oli kyllä hitunen totuuttakin viestissään. En ole ko. kentän jäsen, mutta mielelläni olen vieraillut Espoon proshopissa. Olen saanut erittäin hyvää ja ennen kaikkea asiantuntevaa palvelua myyjältä. En muista kaverin nimeä, mutta ainakin FGT:llä hän on pelaillut varsin hyvällä menestyksellä.

Asiakkaiden palevelemista ja oikeiden välinen suosittelemista auttaa paljon, jos itse ymmärtää mitä asiakas luulee haluavansa. Muutaman kerran olen etukäteen ’päättänyt’ mitä menen ostamaan, mutta asiantunteva myyjä on pystynyt perustelemaan mikä olisi kuitenkin minulle parempi vaihtoehto.

Golf ei ole helppo laji, eikä se ole aina hauskaakaan, mutta sinulle sopivat oikeat välineet auttavat ihmeen paljon.

Tämä ei ole mainos, vaan omakohtainen kokemus.

double-eagle kirjoitti: (24.4.2007 12:22:38)
    No..on niitä sellasiakin myyjiä, jotka myy ihan perstuntumalla..’ tama maila huva sulle ! ’…pyytää stiffillä varrella ja normaalilla gripillä….ensin kehutaan, että just tällanen on meillä myynnissä ja kun sitten ajat kauppaan vaikka 600 kilometriä paljastuukin että kaupassa on kyllä maila oikealla lie kulmalla ja varren pituudella, mutta reku varrella ja paksulla gripillä. Myyjä väittää että tämän mailan reku on muiden stiffi ja gripin voi aina vaihtaa.

Enkä mainitse kuka on kyseessä..ettei mene businekset hemmolta.

600 kilometriä yhden mailan perässä? No huhhuh. Helpommallakin varmaan pääsisi.

Just joo… Nämä yhden viestin ihmeet voisi kyllä jotenkin opettaa olemaan.

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #240315 kohteessaJumankeka mikä löytö!

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Jumankeka mikä löytö!