Aihe: Joko se kausi on loppu? - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Joko se kausi on loppu?

Etusivu Foorumit Yleistä Joko se kausi on loppu?

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 169)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #367650 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

januz kirjoitti: (14.10.2007 20:54:13)

mäkisuksi kirjoitti: (14.10.2007 20:05:26)
    , tgc ( joka ei tosiaankaan ole minulle tutu eikä hutsu henkilÖ…

Ei sitä nyt kuitenkaan ole tarvis ketään hutsuksi alkaa nimittelemään…

Niin, jos ei aukee sanaleikit ilmeisesti lähihistorian tuntemattomuuden takia niin minkäs sille sitten voi.

#367651 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kiitti Yipee.

Januts näin on käyppä välil Afrikassa pelaamassa. Ja lue joukkohautojen heimonimii.

Mutta tää lisaphti ny asiasta taas.

Miä kävin täs raapaisemassa Kobexin sättiin eskopuumerkit – aplellin juttu siel on ihan poksetonta makaa.

#367652 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

mäkisuksi kirjoitti: (14.10.2007 21:19:45)
    Januts näin on käyppä välil Afrikassa pelaamassa. Ja lue joukkohautojen heimonimii.

Tuskinpa hutsuja sieltä löytyy. Hutuja ja tutseja kylläkin.

#367653 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

LUPU?! Sanoitko sää LUPU? Aikas rohkeesti, pitäskö miettiä joukkokannetta :-). No olokoot tämän kerran. Sovitaan villasella.

#367654 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

januz kirjoitti: (15.10.2007 8:31:20)

mäkisuksi kirjoitti: (14.10.2007 21:19:45)

Tuskinpa hutsuja sieltä löytyy. Hutuja ja tutseja kylläkin.

perkules, tipahdin tuolilta,
    Heh

#367655 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    tgc

Olen todellisuudessa aivan erityisen iloluontoinen henkilö, elämä on ollut yhtä juhlaa vain – paitsi ei aina golfkentällä mutta senhän taas pitäisi kuulua vain asiaan.

Teillä kun on tuo hoono soomi, niin selvennän vähän käsitteitä. Yhdestäkään kaikista kahdeksasta jutustani ei ole löydettävissä tippaakaan katkeruutta, jonkin verran asiantynkää kylläkin; monen sivun pääosin asiapitoista ketjua ei synny täysin tyhjänpäiväisestä aihepiiristä.

Sen sijaan olen kiusaantunut ts:n jo pitkään jatkamasta harrastuksesta, jossa hän yrittää arvailla oikeita henkilöitä nimimerkkien takaa voidakseen sitten näillä palstoilla heitellä arvailujensa tuloksia julkisuuteen. Nyt vain on niin, että tällainen leikki on ankarasti netin etiketissä ja Golfpisteen säännöissä kielletty.

Eikö sovita – Mäkisuksen ehdotuksen mukaisesti jäitä hattuun pistäen – että kumpikaan ei kirjoita suoraan toisilleen koskaan enää mitään. Ajattelen tässä muiden lukijoiden parasta.

Että sopii? Sopimus astuu siinä tapauksessa voimaan NYT.

#367656 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

tgc kirjoitti: (14.10.2007 18:54:18)
    En kai minä nimimerkkiä yhden piruilevan tyypin takia vaihda, sen sijaan mietitään isolla porukalla joukkokannetta asiattomasta kirjoittelusta ts:ää vastaan.

Voiko tossa ansaita rahaa?
    Etukäteistietoja pelisäännöistä rahanjaon suhteen kiitos:
    Jos kuvitellaan että se iso porukka olisi Senior, Putting, tgc ja Urpo ja korvaussummaksi tulisi yksi euro. Saataisiko me kaikki 25 senttiä vai saataisiinko me molemmat 50 senttiä?

#367657 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kiesus!

#367658 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Aivan, voi kiesus. Miten tuo mies jaksaa aina vaan…..säälittävää.

#367659 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

tgc kirjoitti: (15.10.2007 18:03:07)

Sen sijaan olen kiusaantunut ts:n jo pitkään jatkamasta harrastuksesta, jossa hän yrittää arvailla oikeita henkilöitä nimimerkkien takaa voidakseen sitten näillä palstoilla heitellä arvailujensa tuloksia julkisuuteen. Nyt vain on niin, että tällainen leikki on ankarasti netin etiketissä ja Golfpisteen säännöissä kielletty.

.

Vai on mulla tommonenkin harrastus.

Vain yhden henkilön kohdalla olen tuollaiseen osallistunut tietääkseni. Ja siinäkin osuin oikeaan, monen muun kanssa yhdessä. Onneks Mäkkäri sen sitten vielä vahvisti 🙂

Sen jälkeen sitten kyseinen nimimerkki täältä hävisikin, mutta ilahduin toki, kun joku oletti hänen uusiutuneena palanneen. Nyt olen kovin suruissani, kun selvisi???, että tällä uudella ei olekaan mitään tekemistä hänen kanssaan, joka minut reilu vuosi sitten nimesi vuoden kirjoittajaksi. Perusteena olivat juttujen asiantuntemus ja huumori. Siinä jos missä oli asiantuntemusta ja oikeeseen osumista sanon minä.

Oho..lipes vahingossa muutama kysymysmerkki tonne sekaan, mutta ei jaksa poiskaan pyyhkiä…

#367660 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Si senior. Ymmärrän kyllä, että GP:n säännöt kieltävät ankarasti ja rangaistuksen uhalla nimimerkin ja tämän oikean nimen yhdistämisen tai aiheeseen liittyvän vihjailun ja arvuuttelun. Tällaiseen nimimerkin ja oikean nimen kiellettyyn yhdistämiseen olen törmännyt tällä palstalla ainoastaan yhden kerran. Tällöin kiellon rikkojana oli eräs nimimerkillä putting kirjoitellut henkilö. Ilmeisesti kyseinen nimimerkki on jo poistuntu palstalta, koska nimimerkin kirjoituksia ei sittemmin ole tullut vastaan.

Itselleni sen sijaan on uutta se, että sama kielto koskisi myös nimimerkin ja hänen aiempien nimimerkkiensä yhdistämistä taikka tähän liittyvää vihjailua. Suoraan sanottuna en edes ymmärrä, mitä moitittavaa tällaisessa anonyymien nimimerkkien yhdistämisesä oikein on. Jos joku kirjoittaa samaa kamaa samalla tyylillä eri nimimerkkien alla, miksi tämän pitäisi olla jotenkin salattava tai arkaluontoinen asia?

#367661 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tuli muuten hiki tänään tuolla ulkona. Tokihan noita lyöntejäkin karttui aika tavalla ja vaatetta oli riittävästi päällä. Mutta vallan mukava keli oli verrattuna viimeviikon purevaan pohjoistuuleen. Huomenna näyttäis olevan samaa lepposaa sorttia. Ja kenties keksivikonakin. Mä meen ainakin sutiin!!1

#367662 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Olen todellisuudessa aivan erityisen iloluontoinen henkilö, elämä on ollut yhtä juhlaa vain – paitsi ei aina golfkentällä mutta senhän taas pitäisi kuulua vain asiaan.

Teillä kun on tuo hoono soomi, niin selvennän vähän käsitteitä. Yhdestäkään kaikista kahdeksasta jutustani ei ole löydettävissä tippaakaan katkeruutta, jonkin verran asiantynkää kylläkin; monen sivun pääosin asiapitoista ketjua ei synny täysin tyhjänpäiväisestä aihepiiristä.

Eikö sovita – Mäkisuksen ehdotuksen mukaisesti jäitä hattuun pistäen – että kumpikaan ei kirjoita suoraan toisilleen koskaan enää mitään. Ajattelen tässä muiden lukijoiden parasta.

Että sopii? Sopimus astuu siinä tapauksessa voimaan NYT.

Korjaappas tuo lupu vielä kun kerkiät. Vai pitääkö minun alkaa sanomaan sinua senioriksi tai puttinginksi tai miksi lie….montakohan nimimerkkiä sullä oikeen on ja mikä sua vaivaa? Muistan hyvin vanhoja kirjoituksiasi, joita voi vieläkin lukea, että ne olivat hyviä ja asiallisia ja jopa huumoriakin oli. Mikäs sulle oikeen tuli? Oliko syynä se ykis sana, notta, vai mikä se oli.

#367663 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

kebax kirjoitti: (15.10.2007 21:00:35)
    Tuli muuten hiki tänään tuolla ulkona. Tokihan noita lyöntejäkin karttui aika tavalla ja vaatetta oli riittävästi päällä. Mutta vallan mukava keli oli verrattuna viimeviikon purevaan pohjoistuuleen. Huomenna näyttäis olevan samaa lepposaa sorttia. Ja kenties keksivikonakin. Mä meen ainakin sutiin!!1

Niin menen minäkin, koska en ’näiden eräiden’ juttuja älyä hyvä niin.
    Hyvää ja tuloksellista pelipäivää sinulle!. SE loppuu sitten kun sanotaan itse että kausi on loppu.

#367664 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

Kausi on loppu. Tavoiteet saavutettiin, eli GC taskussa ja pari pelikierrosta tuli pelattua. Paljon muuta ei sitten ehtinytkään. Svingi löytyi loppumetreillä ja nyt huomaan ilokseni että pystyn halutessani lyömään hallittua troota tai feidiä. Lukuisat ahaa-elämykset ja oikeiden mielikuvien löytäminen ovat vieneet eteenpäin. Välineet on nyt kunnossa ja tulevaa kevättä odotellessa. Koska lihasmuisti on lyhyt, tulee varmasti hallissakin paukuteltua.

Ensi kevään tavoitteet? Virallinen tasoitus ja puttipeli/tuloksenteko normaalille tasolle. Sitten vaan nautitaan pelistä.

PS: Kokeilkaa talvella Tiger Woods 08-peliä. Yllättävän onnistunut tekele ja se voi olla ainoa kerta tässä elämässä, kun pelaat alle parin Pebble Beachissa.

PPS: Golfcenterin demohulabaloo tänään oli pettymys. Joku ehti 5 minuutissa viedä parhaat päältä, tai sitten niitä ei ikinä myynnissä ollutkaan.

#367665 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    tgc

Olet kirjoituksesi toisessa, loppukappaleessa ihan oikeassa: mitä ihmeen väliä sillä on millä nimimerkillä olet kynäillyt joskus ammoisina aikoina ja millä nyt?
    Ainakin minulle on yksi lysti keneksi minua luullaan, kirjautunut olen vain yhdellä nimimerkillä ja vain yhtä nimimerkkiä käytän.

Alkukappaleessa sen sijaan olet väärässä. Nimim. ts paljasti oikean nimeni kun oikein otti ja suutahti.
    Mitä Mäkisuksen avuliaisuuteen tulee, minulla on hänen laatimansa monen liuskan luettelo ts:n negatiivisista puolista ’kunnian ja omantunnon kautta’. Aika karua luettavaa, täytyy sanoa.

Joopa joo, kausi jatkuu kunhan on taas kärsinyt koneessa polvet suussa puoli päivää.
    Tsau.

#367666 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

tgc kirjoitti: (16.10.2007 0:36:07)
    Mitä Mäkisuksen avuliaisuuteen tulee, minulla on hänen laatimansa monen liuskan luettelo ts:n negatiivisista puolista ’kunnian ja omantunnon kautta’. Aika karua luettavaa, täytyy sanoa.

I]

Hei Haloo! Aikuiset miehet! Eikö teillä todellakaan ole mitään muuta tekemistä :D. Jonkun subjektiivinen näkemys jostain asiasta on ’totuus’? Tällaisten ’kunnian ja omantunnon kautta’ -laadittujen listojen julkituominen voipi olla hippasen arveluttavaa –
    juridisessa mielessä.

#367667 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

Ainakin minulle on yksi lysti keneksi minua luullaan, kirjautunut olen vain yhdellä nimimerkillä ja vain yhtä nimimerkkiä käytän.

Nimim. ts paljasti oikean nimeni kun oikein otti ja suutahti.

Tuota… ööh… siis… näkeekös joku muu tässä joko suura viisautta jota maalaispoika ei pysty ymmärtämään, vai elääkö kirjoittaja täysin omassa mielikuvitusmaailmassaan???

Täytyy varmaan lukea omat kirjotukseni takaperin, jos niistä löytyisi kätketty viesti.

Jos joku löytää tuon pätkän, missä olen tcg:n oikean nimen paljastanut, palkintona perinteisesti…….. Pussi lakua !!! Tosin taisinhan mä johonkin kirjottaa että ’taatana’… mut ei kai toi se sentään voi olla 😮

#367668 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

GolfBot kirjoitti: (16.10.2007 8:14:23)

I]

Hei Haloo! Aikuiset miehet! Eikö teillä todellakaan ole mitään muuta tekemistä :D. Jonkun subjektiivinen näkemys jostain asiasta on ’totuus’? Tällaisten ’kunnian ja omantunnon kautta’ -laadittujen listojen julkituominen voipi olla hippasen arveluttavaa –
    juridisessa mielessä.

Elähän sie Bottinen hermostu, kun pojjaat leikkii 😉

Se, että joku vaivautuu minusta tuollaisen listan tekemään, on varsin imartelevaa…

Tosin sellaisen tekeminen kenestä tahansa kertoo myös jotain sen tekijästä.

Mietin justiin, että kummallahan viiraa enemmän… tommosen listan tekijällä, vai sillä, joka täällä kertoo hänellä sellaisen olevan. Vähän pelottavaa silti, että molemmat saa kulkea vapaana 😉

#367669 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mä aattelin ihan pokkana kirjoitella aiheesta. Siis siitä alkuperäisestä vuonna 2004 aloitetusta.

Nyt nimittäin alkaa meikäläisen kohdalta olla tämä kausi pulkassa. Viikonloppuna pelattiin Tuopin ja Stixin kanssa sadekelissä sellainen perus wididus-kierros. Ei enää oikein maistu. Siinä määrin alkoi nyppiä koko homma, että pelasin ison osan takaysin pelkällä rauta seiskalla, kun mikään muu ei enää jaksanut kiinnostaa. Eikä oikein sekään. Näköjään se on ihan sama millä tyylillä niitä bogeja tökkii…

Että jos ei tule todella hyviä kelejä, niin antaa olla mun puolesta.

Mitä tulee ketjun nykyiseen keskustelun aiheeseen, niin kyllä varmaan kaikki palstaa seuraavat on jo muodostaneet mielipiteensä tästä identiteettikriisipesäkkeestä ja sen sidosryhmästä. Aika vaikea noihin juttuihin on vakavasti suhtautua enää.

#367670 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tetsa kirjoitti: (16.10.2007 8:44:59)
    Ei enää oikein maistu. Siinä määrin alkoi nyppiä koko homma, että pelasin ison osan takaysin pelkällä rauta seiskalla, kun mikään muu ei enää jaksanut kiinnostaa. Eikä oikein sekään. Näköjään se on ihan sama millä tyylillä niitä bogeja tökkii…

Että jos ei tule todella hyviä kelejä, niin antaa olla mun puolesta.

Mielestäni oli todella upea keli eilen ilalla ja ilta-auringonlasku merellä oli henkeäsalpaavan kaunista katsoa.

Sitten kun noi menee talvigreeneiksi niin saas kattoa jos enää ehtii..nimittäin 18:25 on laitimmainen aika kun näki pelata..ellei jopa 18:20.

Kosteutta on griineillä vaikka muille jakaa…vesi lentää pallosta kuin Räikkösen renkaista Kiinassa.

#367671 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Olet kirjoituksesi toisessa, loppukappaleessa ihan oikeassa: mitä ihmeen väliä sillä on millä nimimerkillä olet kynäillyt joskus ammoisina aikoina ja millä nyt?

Alkukappaleessa sen sijaan olet väärässä. Nimim. ts paljasti oikean nimeni kun oikein otti ja suutahti.

Joopa joo, kausi jatkuu kunhan on taas kärsinyt koneessa polvet suussa puoli päivää.
    Tsau.

Jännityksellä odotamme millä nimimerkillä seuraavaksi putkahdat palstalle. Aiheesta on järjestetty jo vedonlyönti ja lista on pitkä uusista nimimerkeistäsi. Ethän tuota vaan pettymystä?

Aivan, totta puhut. Kerrallaan kun pystyy vaan kirjoittautumaan yhdellä nimimerkillä…eikun…pystyy niillä kaikilla jos on eri koneet…eikun….aukasee vaan lisää porttaaleja…juu….

Kenen polvet sulla siellä suussasi on? Itse kun pystyn istumaan aikas normaalisti vai olen sinua pidempi.

#367672 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jaa – kelit tosiaan alkavat jäähtyä, mutta huomenna pelaamme Vuosaaressa
    ja perstaina varsinnii. On oikeat links-kelit.

Mitä jgc:hen tulee ensin kehaisee mua herrasmieshkesi – sit perään het listamieheksi, joka ei tee herrasmiehen hommia.

Kun näin vakavast assiaasta on kuiteski kyse JGC on viäntänt stoorii, ni mie en herraa tunne ja ny män kehun peruste herrasmiesmäisyydestäkin pois, kun mies tai naine osoittatutui aika häilyväiseksi.

Lyhyesti mie en oo mittäänn listaa ts:stä tehnyt , enkä tee , enkä tee muistakaan –
    ei yksinkertaisesti oo aikaa moisiin harrastuksiin – listaan vain näkemiäni ja joskus kuulemiani lintuja ja kiertämiäni kolohvikierroksia.

Muuten on sitämieltä, että 60 -80 % ts:n jutuista on ihan tolkkua tooria ite asiasta –
    eli ko0lohvista.

Soli sööl ts et JGC puhuu potaskaa. Paitti kyl mä kuiteski enimmäkseen oon herastuomari .

P.S. Mä oon muute sitä mieltä , et paskanpuhuminen ei kanata – siit tulee vaan räpemupakat huulhehe.

#367673 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

ts kirjoitti: (16.10.2007 8:30:41)
    Se, että joku vaivautuu minusta tuollaisen listan tekemään, on varsin imartelevaa…

Mietin justiin, että kummallahan viiraa enemmän… tommosen listan tekijällä, vai sillä, joka täällä kertoo hänellä sellaisen olevan. Vähän pelottavaa silti, että molemmat saa kulkea vapaana 😉

Ja oikea vastaus on, tadaa…
    … sillä viiraa eniten, joka valehtelee toisen tehneen tuollaisen listan.

#367674 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

Mika Hekkanen kirjoitti: (16.10.2007 16:36:44)

ts kirjoitti: (16.10.2007 8:30:41)

Ja oikea vastaus on, tadaa…
    … sillä viiraa eniten, joka valehtelee toisen tehneen tuollaisen listan.

Kyllä nyt on niin, että vaikka tästä kyseisestä vastauksesta ei erikseen ollut lakupussia luvattu, sen tulet saamaan. Oli se sen verran oikeaan osunut.

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 169)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #367742 kohteessaJoko se kausi on loppu?

Etusivu Foorumit Yleistä Joko se kausi on loppu?