Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › GP Simulaattori 2006
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Vuoden 2006 simulaattorikisa on nyt alkanut! Kisa viedään nyt läpi nopealla aikataululla, joten nyt kaikki kiireellä simulaattoreihin pelaamaan. Ilmoittautumiset kisaan tähän ketjuun. Ilmoittautumisviestissä pitää olla nimimerkki sekä tarkka tasoitus. Lisäksi viestiin olisi hyvä kirjata myös simulaattorit mitkä sopivat parhaiten kierroksiesi pelaamiseen. Tarkemmat tiedot ja säännöt löydät kisojen sivuilta. Lue lisää: GP Simulaattori 2006
Mukana iliman muuta. Kisatantereesta ei oo haisua.
Elikkäs ilmoitan itseni kisoihin. Mieluiten pelaisn Niittykummussa (sehän on se helppo simu 🙂
Itse aion käydä vähän vielä harjoittelemassa ennen varsinaisia kisakieroksia. Mikäli muita harjoituskieroksille tulijoita löytyy niin sovitaan aika ja paikka.
Niittykummun ’helposta’ jälleen jatkoonko 😉
Puistola, Golfcenter Herttoniemi tai Niittykumpu. Malmi ja Golfbalancekin käy / oliko jossain vielä koneita pääkaupunkiseudulla?
😉
Mäkkäri 16.3 . Malmile tai herensaareen. mennään porukala.
Tämä jää nyt minulta väliin, mutta voin tulla kannustusjoukkoIHin.
nimim. käsi paketissa, eikä lahjasellaisellaisessa 🙁
Jos tuo on harkkarundi ni mä tulen!
Mukana ollaan. Kaikki hesanseudun simut käyvät.
Ps.Kävin katsastamassa Malmilla simupelaamista tänään. 72 klubitiiltä, ei oikein kulkenut….
RTFM 😉
Jos johonkin porukkaan mahtuu mukaan niin pistäkää viestiä.
Perhana finaalipäivälle olikin jo korkeanpaikanleiri Ellivuoressa. Harmillista, mutta minähän voin luovuttaa finaalipaikan jollekin muulle 😉
Jokos ens viikolla joku lähtis?
Ai taitaa olla mullakin olla jossain tammesterin lähettyvillä tekoo vinaalipäivänä, mut mikäli sinne pääsisin, niin mielelläni luovutan paikkani jollekin.
Minäkin voisin ainakin alkukarsinnat käydä näin alustavan lupauksen perusteella suorittamassa. Niittarihan minua on lähinnä. Mahdollinen finaali kyllä minultakin jää väliin. Tuo ajankohta ei valitettavasti käy.
Tetsan ja Kobon kaa käytiinkin viimeviikolla vähän tämänhetkistä kuntoa testaamassa. Tetsan kaa lyötiin parin pintaan, (Parti =>mens teeltä tosin. Uhouho 😉 mutta Kobohan voisi omasta kierroksestaan vähän meille kertoa. Taisi vähän tuuli haitata pelaamista 😉 Ensimmäistä kertaa simussa näin kun pallo draivattiin kopin katolle.
Ainiijoo, tuosta tasoituksesta. Virallisesti se on edelleen 17,5, kuten viimekauden alussakin, kun en viime vuona yhtään korttia jättänyt. Mutta mikäli kisatoimikunta suostuu ottaisin mielelläni tasoituksen 12 koska se on huomattavasti lähempänä totuutta. Minä kun kesällä ajattelin, etten kuitenkaan kisaa, niin en tullut kortteja jättäneeksi, mutta en tässä yhteydessä halua nyt kuitenaan händärihuijariksi ryhtyä, joten tuo tasoitus 12 kelpaa minulle vallan mainiosti, mikäli se kisatoimikunnalle sopii.
Ei vaan pro teeltä siis tuo uhoamani kierros.
Vähän sama juttu finaalin suhteen – pitää kattoo
onks kanttii. Mut ryhmään lähen alkukisoishin
ku löytyy remmiä.
Vähän sama juttu finaalin suhteen – pitää kattoo
onks kanttii. Mut ryhmään lähen alkukisoishin
ku löytyy remmiä.
Mä mitään viitti kertoo se pitää nähä 😛 Perkula lähes ens viikolla niittariin vaikka päiväsaikaan (ku on toi loma :)) niin katotaan paljo se sun hätäris oikeen on ja saadaanko täl kertaa raivattua katosta läpi.
Kahtellaan. Voishan totanoinniin harkitakkin. Piti vaan lähteä maanantaina taas pariksi viikoksi Turun saaristoon, mutta pohdiskellaan.
Mukana kuin peräpukama.
Tasoitus ois 19 nimimerkki sabe ja mukana ollaan.
Kaipa nuo kaikki simut käy yhtähyvin joskin tammikuun ekalla viikolla ois paras aika lähtee.
Kaikki Helsingin ympäristön simut kelpaa.
LUNSSA ISKI,
OON VARMAAN VIIKOLOPUN JÄLÖKEEN PELIKUNNO0SSA – SIT MISS VAN.
p.s. TAMPEREEN SENIOOR LÄHETKÖ MUKKAAN. ?
Mukana ollaan ja alkukierrokset pelailen Salon simussa.
Muut Salolaiset voi pistää viestiä niin järkätään yhteiskeirros.
-
JulkaisijaArtikkelit
Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › GP Simulaattori 2006