Aihe: GP Simukisojen uhot - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][3]
KilpailuaSuomalaista

GP Simukisojen uhot

Etusivu Foorumit Yleistä GP Simukisojen uhot

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 114)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #178483 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Parempi varmaan avata näille simukisojen uhoille ja selistyksille, vastatuulineen ja vesisateineen päivineen oma ketju, ettei tuo varsinainen asiaketju ole kohta ihan tahnassa.

#341916 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

No perskuta täällähän oli tällänenkin ketjujutus. No jossei tule parasta tulosta niin tulee ainakin ensimmäiset tulokset.. hähää sit toisekseen väitän jotta vuoden alussa varsiin on varastoitunut eniten energiaa. Perustan väitteeni tieteellisen uubaduubaa järjestön tutkimuksella jossa todettiin, että energia ei poistu vaan se muuttaa muotoaan.. nythän on niin ikävästi päässyt käymään, että tämän vuoden varastot on käytetty ja suuren ilmastonmuutoksen saattelemana varmuusvarastotkin ovat muuttuneet pelkäksi säästökaupan kohteeksi. Lisää energiaa ei synny, mutta vuoden alussa se uubduubaa laitoksen mukaan varastoituu jälleen uudelleen alkuperäiseen kohteeseensa, josta se jälleen on käytettävissä ilman päästörajoituksia. Eli etellinen tahtoo sanua sitä, jotta jossei katolla raivit kolise, niin sitten on takaressu puhki.. ilon kautta hyvää stimuilukisaa kaikille pelureille tasapuolisesti.

#341917 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mielelläni olen perinteisesti uhonnut kieli poskessa kun ei ole ollut paineita menestymisen suhteen. Peli kun on ollut mitä sattuu.

Nyt on outo tilanne uhoamisen suhteen kun lyönti on niin kovassa tikissä, että suurin osa kilpakumppaneista tulee olemaan vailla mahdollisuuksia. Tosissaan uhoaminen ei minulta oikein onnistu, joten joudun jättämään tällä kertaa tämän ketjun väliin.

Sori.

#341918 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Oho. Parti on tulessa. Mun pitää varmaan jättää pelit pelaamatta etten taas nolaa itteeni.

#341919 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mun ei tartte uhota. Omiin mailoihini olen koskenut viimeeksi 15.10. Vuokramailoilla pelasin rundin ElPratissa 18.11. Tuosta on helppo päätellä, että en ole finaalissa ennakkosuosikki. Ai niin, mutta minullahan on finaalipäivänä muuta menoa. No onhan se mukava, että joku lucky loser pääsee puolestani finaaliin.

#341920 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

MIE UHOSIN VIIMME VUONNA ET SIENISARJAS PÄRJÄÄN PALJON PAREMMIN KU ENNE -OLIN 10 NY VOITIN. öHÖM. KAI TE TIESITTEKIN ?

jOS PELLAAN 50% PAREMMIN OON 4 -1 NYT OON OLLUT 2 KAHEKSAS. KU HWENKA ON LUOPUNUT

PAIKASTAAN.

TROI KÄMPPI SATTU SAMAAN AIKAAN NI EN TIIJÄ , JOS PÄRJÄÄN , MUTTA IAN VOI UHOTA

– KU SIT VOI SANOO ET KU PIT MENNÄ KÄMPIL ..

UHO HUO HUO UHO EIKU UHO U HO UHO HOH HO HO JNE.

#341921 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Se Caps Lock nappula, millä laitetaan päälle sellanen ’kirjoita kaikki kirjaimet ISOILLA KIRJAIMILLA’ -toiminto, on siinä vasemmalla Shiftin ja tabulaattorin välissä… A-kirjaimen vasemmalla puolella. Paina sitä, niin sen nappulan nurkasta, tai sieltä jostain näppäimistön reunalta sammuu sellanen valo, minkä vieressä / päällä / alla lukee… ’Caps Lock’…

kato ku toi että kirjoittaa ISOILLA KIRJAIMILLA ikäänkuin tarkoittaa sitä että HUUTAA! Ei tollasta huutamista tartte täällä harrastaa.

#341922 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Niiettä jos uhootaan niin uhootaan sitte aivan hiirenhiljaa eikä ainakaan huutamaan ruveta!

Niiettä!

#341923 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

Notta nii.

#341924 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

kyl mää huuhan – ku mul on hampaathi.

UHOHUHOHUHOHUOHUHOHUOHUH

m ä hemrostutan sunt enen kissaa.

#341925 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Anteeksi että mä masennan teidät nyt täysin, mutta mä olen löytänyt tavan millä lisään järisyttävästi varren ’potkua’. Se perustuu siihen että varteen saadaan sopiva värähtelevä aaltoliike.

Linkissä kuva oikeanlaisesta värähtely-lämmittelystä.

Lue lisää: Varren lataaminen ’potkuun’

#341926 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mä olen pelannut yhden simukiekan tällä simukaudella. Tulos ei ollut luottamusta herättävä. Nöyryyden kautta…

#341927 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Elä höpötä. Se oli ihan hyvä kierros. Sinua vaan pelottaa se, että jouduit viimeiselle väylälle asti pelaamaan, notta en juossut ohi 😉

#341928 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mä aion ottaaa käyttöön swen elophopeapisaran pyörittelyn dreiverin – mustamampan sisällä –

se lotina saa tejät hulluuven partaalle.

#341929 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Yksi simu testattu ja alle 90 lyönnin meni ilman mailoja ! Siis Driveri, spooni i2, i3, S ja putteri. Okei, lainasin pari kertaa kaverin 7-8. keppiä.

Että pelätkää ny.

#341931 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tuskin unta saan. UHO UHO UHO

#341932 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Koska sä draivaat – mää en jaksanu oottaa 5 min kauemmin ?

#341933 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mä oon ladannu varteeni energiaa jo useita viikkoja. Sopiva välinekin on siihen löytyny. Nyt jaksan ’väristä’ tauotta jo melkein minuutin ennen lyöntiä…

Mikäs se varren lataukselle varattu aikaraja olikaan simugolfissa?

Lue lisää: Flexi-bar

#341934 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Hihhihihi 😀

Jos saisi pisteitä antaa, niin Kettu ja Raksu saisivat kyllä toistaiseksi selkävoiton tässä kisassa. Partin seuraavaa uhoa pelkään jo edes ajatella 🙂

#341935 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Uhu !

Kylläpä näyttää olevan Hertsikassa helppo simu 😉

Kovat kierrokset pojilla. Onneksi olkoon ja tsemppiä vaan kakkososaankin. Noilla kyllä varmaan ollaan jo finaalissa.

#341936 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Raksu , et sä nyt itteäs hoitaan voi ruveta siin muiten nähe – väriaset siin ni tytöthänei saapiettyä mailla kädessä.

Ja jos ketu viel jäykistyys siihen joka vauksessa meillä menee 6 t pelökästään teidän aikaa

– jäykkä väristys UHO UHO UHO

Hertsikas on hullu meno.

#341937 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    PT

Hertsikas tosi helppo simu joo joo tai sitte PT ja M.G liekeis… niinku oltiinkin.. ’Simuhistoriani’ ensimmäiset 5-pöröä peräkkäin…, mutta 122:s Eagle väyläl 15 🙂 oottakaapas ens vuoden toista karsinta kierrosta…

#341938 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Simukisojen historiassa muuten voittaja ei ole ollut koskaan karsinnoissa kolmatta sijaa korkeammalla. Kärkimiehet on sulaneet finaalissa kuin lumiukot. Ehkäpä Hertsikan myötätuulessa ja pehmeille kerneille pelanneet ovat kuitenkin jäämiehiä, jotka eivät sula jättimäisen yleisön ja tv-kameroiden paisteessa. Ehkä. Ehkä ei. No hienot karsintakierrokset kuitenkin. Noilla tuloksilla finaalipaikka häämöttää, jos ei totaalista kipsaamista pääse tapahtumaan toisella kierroksella.

PT

’Tänään ti 3.1.’ PT ja M.G pelaavat toisen karsintakierroksen aurinkoisessa Herttoniemen simulaattorissa. Toivottavasti sää on otollinen FLOUUUUUUUUU karsintakierrokseen…ja saari väylä ei jänskätä yhtään EI. EIPÄ.

Vastaan kysymykseesi täällä uhoketjussa, koettaakseni välttää spämmiä tuossa varsinaisessa ketjussa:

Kaksi ekaa driveä kainaloon ja ei muuta kun vitonen keskelle väylää 🙂

Muuten meni itseasiassa kohtuuhyvin. Aiankin harkkaswingit…

Mulla on itseasiassa loistava tekosyy miksi tuli noin ruma tulos, mutta valitettavasti se on jo niin hyvä, ettei sitä voi edes julkistaa täällä yleisellä palstalla :-s

Kymmenen rankkua, joten siinähän se julkistettava versio tekosyystä. Kobo ei kuitenkaan saanut eaglella honoria, kun minäkin tein samaiselle veulalle eaglen. Se lämmitti kovasti mieltä 😀

Mukavaa oli tavata ensimmäistä kertaa Parti. Hieno mies, vaika en minä tietysti muuta odottanutkaan. Myöskin Kobon swingulaa kun katsoo, tulee aina hyvälle tuulelle 🙂 Ei mahtanut mitään. Muutamaan otteeseen oli pakko purskahtaa nauramaan, on siinä sevverta liikkuvia osia ja vauhtia. Ei kyllä lapsille sopivaa 😀

Kiitos mainiolle peliseuralle !

KL: Lauantaina nähdään.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 114)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #341981 kohteessaGP Simukisojen uhot

Etusivu Foorumit Yleistä GP Simukisojen uhot