Aihe: GP Invitational 2008 - Golfpiste.com

24.9.–1.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][24]
KilpailuaSuomalaista

GP Invitational 2008

Etusivu Foorumit Yleistä GP Invitational 2008

Esillä 25 viestiä, 401 - 425 (kaikkiaan 647)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Maija Myöhäinen tulossa mukaan vielä jos mahtuu. Laitoin jo ilmoittautumisenkin tulemaan : )

    GolfBot kirjoitti: (24.6.2008 15:27:32)

    Juu ei, Hyvinkäällä en ollut mukana – kuka sitä sateella pelais :o).

    Nonnih, tiesinhän minä että sitä oltiin taas liioittelemassa. 😉

    EFC

    GolfBot kirjoitti: (24.6.2008 14:30:23)

    GolfBot kirjoitti: (24.6.2008 14:23:46)

    Tästä tulikin mieleeni, notta en millään muotoa halua asettaa joukkueelle mitään paineita ;o), mutta pienenä vihjeenä kuitenkin, että meikäläisen joukkue on aina ollut palkintopallilla – niin Mastersissa, HillSidessä kuin viimeksi Rinkussakin.

    Niin ja tietysti Vanajanlinnassa, joten eiköhän noudateta perinteitä :D.

    Kiva! Mää oon ollu podiumilla vain Vanajanlinnassa, niitä mahtuu siis hyvin lisää.

    EFC kirjoitti: (24.6.2008 18:24:37)

    GolfBot kirjoitti: (24.6.2008 14:30:23)

    GolfBot kirjoitti: (24.6.2008 14:23:46)

    Tästä tulikin mieleeni, notta en millään muotoa halua asettaa joukkueelle mitään paineita ;o), mutta pienenä vihjeenä kuitenkin, että meikäläisen joukkue on aina ollut palkintopallilla – niin Mastersissa, HillSidessä kuin viimeksi Rinkussakin.

    Niin ja tietysti Vanajanlinnassa, joten eiköhän noudateta perinteitä :D.

    Kiva! Mää oon ollu podiumilla vain Vanajanlinnassa, niitä mahtuu siis hyvin lisää.

    Minä olen aina ollut podiumilla kun olen osallistunut. Tai siis olisin ollut, jos olisin jäänyt palkintojenjakoon, mutta en jäänyt, kun olin autolla.

    Olenko minä tosiaan ainoa, joka on aina pelannut tuolla huonosti sekä kykyihin että odotuksiin nähden? Tänä vuonna tuskin tulee noin käymään. Että olisin ainoa.

    ts

    Mika Hekkanen kirjoitti: (24.6.2008 19:35:08)
    Olenko minä tosiaan ainoa, joka on aina pelannut tuolla huonosti sekä kykyihin että odotuksiin nähden? Tänä vuonna tuskin tulee noin käymään. Että olisin ainoa.

    Et toki ole ainoa… minäkin olen tainnut joskus jäädä ilman palkintosijaa 😉

    Mutta tänä vuonna en perkales jää… sen verran kovasti on treenattu … noitten muitten tiimiläisten osalta. Mulla riittänee kunto semmoset 3 väylää 😉

    KL

    ts kirjoitti: (24.6.2008 20:18:18)
    Mutta tänä vuonna en perkales jää… sen verran kovasti on treenattu … noitten muitten tiimiläisten osalta. Mulla riittänee kunto semmoset 3 väylää 😉

    Niin, ne The Bändin keikan jälkeen pelattavat väylät (tähän on laskettu nk. 3. reikä, eli kaljapiste). Siinä on tempo semmoinen ,notta vanhempikin mieshenkilö jaksaa laahustaa ryhmän (n. 25 henkeä) mukana 😉

    ts

    KL kirjoitti: (24.6.2008 22:05:40)

    ts kirjoitti: (24.6.2008 20:18:18)
    Mutta tänä vuonna en perkales jää… sen verran kovasti on treenattu … noitten muitten tiimiläisten osalta. Mulla riittänee kunto semmoset 3 väylää 😉

    Niin, ne The Bändin keikan jälkeen pelattavat väylät (tähän on laskettu nk. 3. reikä, eli kaljapiste). Siinä on tempo semmoinen ,notta vanhempikin mieshenkilö jaksaa laahustaa ryhmän (n. 25 henkeä) mukana 😉

    …. eageleita tehden 😉

    Täällä, täällä,

    sorry, tienpäällä muutaman tovin ja siten tää foorumi hieman heikossa hapessa…

    Omppu

    Taas on ahkeroitu päivitys hommien parissa,

    tässä tulos

    Ja ts, mitäs täällä vielä notkut, harjoittelemaan siitä!? 😉

    ts kirjoitti: (24.6.2008 22:11:40)

    …. eageleita tehden 😉

    Iigeleitä schmiigeleitä… Jos mä en ihan väärin muista, niin ei edes eaglen tekeminen ykköselle auttanut, kun sun sisääntulo oli… tuota… just sen verran huonompi että jäit kakkoseksi. Toki ihan mainiolla -1 tuloksella. ;o)

    Tiiäks muuteen TS sitä,
    että meijän ryhmän ladyn birgut valmistaa tiejän ryhmän äijien triblabogeyt….

    Omppu

    Kyllä mun mielestä Letun pitäisi saada nimensä meidän tiimissä näkyviin.
    Ehdotan, että uusi nimi on Team Lettu, onhan (lähes) kaikilla muillakin Ladyilla
    oma tiimi. Tervetuloa Lettu tiimiin!

    Paksupekka kirjoitti: (13.6.2008 10:12:10)

    KL kirjoitti: (12.6.2008 8:59:49)

    Paksupekka kirjoitti: (11.6.2008 23:50:36)
    Jonkinlainen taitokilpailu olisi kyllä poikaa näille draiveillaan elvisteleville pullistelijoille. Ottaisko kukaan koppia vai pitääkö tässä keksiä kello ja kalenteri uudelleen?

    Onko mitään estettä sille, että viimevuotinen kisa käydään samanmuotoisena uudelleen? Tosin sillä järjestelymuutoksella, että kaikki rastit käydään pelattavien reikien välissä, oli meinaan jonkin verran kypsää odotella omaa putti- ja chippivuoroaan varsinaisen kisan jälkeen, varsinkin kun kumpaakin piti vielä jonottaa erikseen.

    Eipä ole. Jossain vaiheessa vain oli visioita joistain erikoisimmista ’taitolyönniestä’. Putti- ja chippirastit kannattaa varmasti suorittaa samalla tavalla kuin muutkin, eli varsinaisen pelin lomassa ’siirtymätaipaleella’. Sen lisäksi voisi harkita pitchin poistamista. Eli rastit olisivat putti ja chippi sekä hiekka ja lobi. Tällöin niiden suorittaminen kävisi neljän hengen flaitilta aika kivasti vaikka pareittain. Ehkä mä sitten otan itse kopin 😮

    Nonni, koppi otettu ja Srixon Skills Challenge pelataan entistä ehompana varsinaisen kisan yhteydessä. Rastit ovat lobi, bunkka, chippi ja putti.

    Mapete ja Elmo, äkkiä koolinkia osoitteeseen ew9469@kolumbus.fi – Tarvitaan informaatiota Teemijuttua varten!

    Kisu Risukko kirjoitti: (24.6.2008 22:38:04)
    Taas on ahkeroitu päivitys hommien parissa,

    tässä tulos

    Ja ts, mitäs täällä vielä notkut, harjoittelemaan siitä!? 😉

    Miksei tuonne kejtour.com:n etusivulle voi laittaa linkkiä tuohon uuteen kisasivustoon?

    Tai uusi ketju, johon tarvittavat speksit heti avausviestiin (linkki, aika, paikka jne jne)? Tai sekä että?

    januz kirjoitti: (25.6.2008 9:57:32)
    Miksei tuonne kejtour.com:n etusivulle voi laittaa linkkiä tuohon uuteen kisasivustoon?

    Tai uusi ketju, johon tarvittavat speksit heti avausviestiin (linkki, aika, paikka jne jne)? Tai sekä että?

    Voi kun täällä olisi muiden forumien tapaan viestin muokkaustoiminto. Silloin olisin saanut ne helposti tämän viestin otsikkoon.
    Mutkun ei ole.

    Jos teen uuden ketjun johon ei postattaisi mitään, se vajoaisi ketjulistassa alaspäin unholaan.

    Jos taas avattaisiin uusi ketju jossa jatkettaisiin tätä juttua, tulisi varmaan kaksi ”kilpailevaa” ketjua. Siitähän ei sitten taas tulisi mitään kun kaikki saataisiin ristiin.

    Mutta postataan niin usein kuin jaksetaan tämä linkki: Kisan sivut

    Näillä siis mennään…

    Parti kirjoitti: (25.6.2008 13:48:16)

    januz kirjoitti: (25.6.2008 9:57:32)
    Miksei tuonne kejtour.com:n etusivulle voi laittaa linkkiä tuohon uuteen kisasivustoon?

    Tai uusi ketju, johon tarvittavat speksit heti avausviestiin (linkki, aika, paikka jne jne)? Tai sekä että?

    Voi kun täällä olisi muiden forumien tapaan viestin muokkaustoiminto. Silloin olisin saanut ne helposti tämän viestin otsikkoon.
    Mutkun ei ole.

    Jos teen uuden ketjun johon ei postattaisi mitään, se vajoaisi ketjulistassa alaspäin unholaan.

    Jos taas avattaisiin uusi ketju jossa jatkettaisiin tätä juttua, tulisi varmaan kaksi ”kilpailevaa” ketjua. Siitähän ei sitten taas tulisi mitään kun kaikki saataisiin ristiin.

    Mutta postataan niin usein kuin jaksetaan tämä linkki: Kisan sivut

    Näillä siis mennään…

    Tai mitäs jos ylläpito voisi auttaa tässä? Joko editoimalla tuota avausviestiä antamillasi tiedoilla tai sitten lukitsemalla tämän ketjun jos avaat uuden.

    Johtaja XXL kirjoitti: (24.6.2008 19:15:41)

    EFC kirjoitti: (24.6.2008 18:24:37)

    GolfBot kirjoitti: (24.6.2008 14:30:23)

    GolfBot kirjoitti: (24.6.2008 14:23:46)

    Tästä tulikin mieleeni, notta en millään muotoa halua asettaa joukkueelle mitään paineita ;o), mutta pienenä vihjeenä kuitenkin, että meikäläisen joukkue on aina ollut palkintopallilla – niin Mastersissa, HillSidessä kuin viimeksi Rinkussakin.

    Niin ja tietysti Vanajanlinnassa, joten eiköhän noudateta perinteitä :D.

    Kiva! Mää oon ollu podiumilla vain Vanajanlinnassa, niitä mahtuu siis hyvin lisää.

    Minä olen aina ollut podiumilla kun olen osallistunut. Tai siis olisin ollut, jos olisin jäänyt palkintojenjakoon, mutta en jäänyt, kun olin autolla.

    Tänä vuonna pidän edellisen vuoden onnistumisen uusimista melko epätodennäköisenä, jos ja kun se on minusta kiinni. Me ollaan hävitty tää peli.

    Näin siinä käy kun keskittyy kaikkeen epäolennaiseen, kuten uuteen kotiin, unohtuu nämä tärkeät asia. Ryhmät näyttää olevan jo täynnä joten roikun täällä sitten varalla jos/kun joku joutuu peruuttamaan. Tai jos täällä lymyilee muitakin jotka ei ole vielä mukana mut tahtois olla, niin tehdään oma tiimi. Muuten tuun vaan jälkipeleihin hengailemaan ja fanittamaan The Bändiä :o)

    Siellähän on vielä neljä paikkaa auki. Ei muuta ilmoa osoitteeseen erg@kejtour.com.

    Kun kapteeni Annukka ilmestyy listalle niin varmasti lakeijat löytyvät nopeasti.

    Jyrkkä Drawkirjoitti:
    Me ollaan hävitty tää peli.

    Meitähän näyttää olevan kaksikin HIFK:laista samassa flightissä 🙂

    Parti kiittää.

    Parti kirjoitti: (25.6.2008 16:32:32)

    Jyrkkä Drawkirjoitti:
    Me ollaan hävitty tää peli.

    Meitähän näyttää olevan kaksikin HIFK:laista samassa flightissä 🙂

    Itse asiassa meitä taitaa olla kolme.

    Tiedän, etten pahemmin joukkuehenkeä horjuta, kun myönnän, että tänä vuonna oli tarkoitukseni ponkaista podiumille lähinnä Partin ja Januzin huppusuoritusten imussa.

    Olen seurannut epäilyksen tuntein valmistautumistasi tulevaan koitokseen. Kun sunnuntaina houkuttelin sinua tekstiviestillä pelikentälle:
    -Oluella Taalintehtaalla! oli hilpeä vastaus.
    Tunnustan, että lasken nyt entistä enemmän Partin ja Januzin varaan. Tsemppiä, kundit!

    Johtaja XXL kirjoitti: (25.6.2008 20:59:24)
    Tunnustan, että lasken nyt entistä enemmän Partin ja Januzin varaan. Tsemppiä, kundit!

    Ups. KsTzebasta näyttää tulevan yhä vahvempi musta hevonen. Meillä on puolellamme HIFK:n vahva ryssimisen perinne lisättynä siihen että oma treenaamiseni keskittyy tällä hetkellä rannevammaisena futikseen seuraamiseen hyvän ystäväni Cabernet Sauvignonin seurassa.

    Mutta toisaalta, Turkki johtaa…

    Turkki johti…

Esillä 25 viestiä, 401 - 425 (kaikkiaan 647)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #408809 kohteessaGP Invitational 2008

Etusivu Foorumit Yleistä GP Invitational 2008