Aihe: GP Invitational 2008 - Golfpiste.com

24.9.–1.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][24]
KilpailuaSuomalaista

GP Invitational 2008

Etusivu Foorumit Yleistä GP Invitational 2008

Esillä 25 viestiä, 426 - 450 (kaikkiaan 647)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Anton. kirjoitti: (25.6.2008 22:17:46)
    Turkki johti…

    hyvä matsi joka tapauksessa.

    Italia-Espanjaa saa pelata kolme vuotta näin moneen tilanteeseen.

    Samaa mieltä pelistä.

    Täällä on muuten vastaavaa valmistautumista tuleviin koitoksiin, Buranan kanssa mentaali-treenataan soffalla tv:n ääressä.

    EFC

    Parti kirjoitti: (25.6.2008 22:30:45)

    Italia-Espanjaa saa pelata kolme vuotta näin moneen tilanteeseen.

    Italia??

    Mietin itsekin hetken, mutta sitten ajattelin,
    ei kyse ole näistä kisoista, ( siis Euro 2008 ) vaan yleensä 2 joukkueen välisestä kisasta, kuten tulevassa Invit….
    me vastaan muut….

    Omppu

    Parti kirjoitti: (25.6.2008 22:10:40)

    Johtaja XXL kirjoitti: (25.6.2008 20:59:24)
    Tunnustan, että lasken nyt entistä enemmän Partin ja Januzin varaan. Tsemppiä, kundit!

    Ups. KsTzebasta näyttää tulevan yhä vahvempi musta hevonen. Meillä on puolellamme HIFK:n vahva ryssimisen perinne lisättynä siihen että oma treenaamiseni keskittyy tällä hetkellä rannevammaisena futikseen seuraamiseen hyvän ystäväni Cabernet Sauvignonin seurassa.

    Mutta toisaalta, Turkki johtaa…

    Jaahs….

    Pitää ilmeisesti sitten lähteä treenaamaan. …kunhan pääsee tänään taas Suomen kamaralle. Noh, huomenna sitten onneksi alkaa loma, joten ehtii viikon intensiivitreenit vetämään ennen koitosta.

    …Alle 90 tulos on taattu!

    Lettu kiittää. Ja harjuuttelusta puheenollen. Kiersin Talman maratoonin, 4 kerrosta, eilen ja nyt on hiukkasen jäykähkö olo. Tänä vuonna kierroksia onkin tullut heikosti, niin tuplasin kierrosten määrän. Tänään en taida mennä pelaamaan, mutta viikonloppuna taas.

    januz kirjoitti: (26.6.2008 7:38:13)

    Parti kirjoitti: (25.6.2008 22:10:40)

    Johtaja XXL kirjoitti: (25.6.2008 20:59:24)
    Tunnustan, että lasken nyt entistä enemmän Partin ja Januzin varaan. Tsemppiä, kundit!

    Ups. KsTzebasta näyttää tulevan yhä vahvempi musta hevonen. Meillä on puolellamme HIFK:n vahva ryssimisen perinne lisättynä siihen että oma treenaamiseni keskittyy tällä hetkellä rannevammaisena futikseen seuraamiseen hyvän ystäväni Cabernet Sauvignonin seurassa.

    Mutta toisaalta, Turkki johtaa…

    Jaahs….

    Pitää ilmeisesti sitten lähteä treenaamaan. …kunhan pääsee tänään taas Suomen kamaralle. Noh, huomenna sitten onneksi alkaa loma, joten ehtii viikon intensiivitreenit vetämään ennen koitosta.

    …Alle 90 tulos on taattu!

    Kunhan vaan et ala juopotella kuten nämä toiset!

    Johtaja XXL kirjoitti: (26.6.2008 8:47:20)
    Kunhan vaan et ala juopotella kuten nämä toiset!

    Ennen kisaa vai kisassa? Vai kisan jälkeen?

    Joka tapauksessa en lupaa mitään. Tarkoitus oli myös tulla jollakin muulla kuin omalla autolla kisapaikalle.

    Pitäisiköhän joukkueen nimi vaihtaa suosiolla HIFK:ksi?

    EFC kirjoitti: (25.6.2008 23:44:23)

    Parti kirjoitti: (25.6.2008 22:30:45)

    Italia-Espanjaa saa pelata kolme vuotta näin moneen tilanteeseen.

    Italia??

    Kys. maiden viimeisin peli, taisi olla ½-välierä.

    /OT

    januz kirjoitti: (26.6.2008 9:15:50)

    Johtaja XXL kirjoitti: (26.6.2008 8:47:20)
    Kunhan vaan et ala juopotella kuten nämä toiset!

    Ennen kisaa vai kisassa? Vai kisan jälkeen?

    Joka tapauksessa en lupaa mitään. Tarkoitus oli myös tulla jollakin muulla kuin omalla autolla kisapaikalle.

    Pitäisiköhän joukkueen nimi vaihtaa suosiolla HIFK:ksi?

    Minkälaiseen porukkaan minä olen joutunut? Mutta mikäs siinä. Juopottelusa olen itsekin scratch – luokkaa ja alle 120 tulos melko varma!

    Anton. kirjoitti: (26.6.2008 9:33:39)

    EFC kirjoitti: (25.6.2008 23:44:23)

    Parti kirjoitti: (25.6.2008 22:30:45)

    Italia-Espanjaa saa pelata kolme vuotta näin moneen tilanteeseen.

    Italia??

    Kys. maiden viimeisin peli, taisi olla ½-välierä.

    /OT

    Juurikin tuo matsi. Pelin vaarallisin maalipaikka oli syntyä toisella puoliajalla Espanjalla kun he nostivat puolihidasta kahden pelaajan hyökkäystä omalta alueeltaan. Valitettavasti Italian puolustaja lähestyi uhkaavasti toista hyökkääjää, joka oli tilanteessa pakotettu heittäytymään maahan ja kieriskelemään siinä pari minuuttia. Toinen hyökkääjä potkaisi pallon luonnollisesti sivurajasta yli.

    Myöhemmin Italialla oli hieman vastaavanlainen tilanne, mutta sukeltavalle pelaajalle sattui sellainen työtapaturma että sukellus päätyi kentän ulkopuolelle. Hetken aikaa hän kovasti ihmetteli miksi peli (Espanjan ”hyökkäys”) jatkuu, vaikka häntä oli kohdeltu kovin kaltoin. Ymmärrettyään yskän hän siirtyi kentän puolelle ja jatkoi kuolemistaan siellä. Johan saatiin pallo ulos kentältä.

    Ps. Että teki meikälle hyvää kun ko. pelaaja tyri rankkarin.

    Parti kirjoitti: (26.6.2008 11:41:23)

    …Ymmärrettyään yskän hän siirtyi kentän puolelle ja jatkoi kuolemistaan siellä. Johan saatiin pallo ulos kentältä.

    Ps. Että teki meikälle hyvää kun ko. pelaaja tyri rankkarin.

    Mukavaa että muistutit tuosta hetkestä. Ehdottomasti pelin huipentuma!

    Ehkäpä Turkki ja Saksa varasivat ennakkoon kaiken actionin heidän peliinsä, notta ESP-ITA oli tyytyminen jämiin?

    Parti kirjoitti: (26.6.2008 11:41:23)
    Ps. Että teki meikälle hyvää kun ko. pelaaja tyri rankkarin.

    Kova on jätkä, kun tyrii rankutkin… Eiks ne vaan kirjata korttiin ;)!

    tämä ketju oli kadonnut listalta… auttaisikohan tämä?

    Saako kisan pelata back tiiltä? Mulla on uskonnollinen vakaumus, joka kieltää keltaisilta pelaamisen ja turhat vapaat dropit.

    Vasen pakki kirjoitti: (27.6.2008 15:43:16)
    Saako kisan pelata back tiiltä? Mulla on uskonnollinen vakaumus, joka kieltää keltaisilta pelaamisen ja turhat vapaat dropit.

    Ja etuna tulee, että saa lyödä ensimmäisenä jos muut pelaa keltaisilta. 😉

    Vasen pakki kirjoitti: (27.6.2008 15:43:16)
    Saako kisan pelata back tiiltä? Mulla on uskonnollinen vakaumus, joka kieltää keltaisilta pelaamisen ja turhat vapaat dropit.

    Vapaa maa. Slope lasketaan kuitenkin keltaisten mukaan.
    Ettekä jää sitten jalkoihin…

    Vasen pakki kirjoitti: (27.6.2008 15:43:16)
    Saako kisan pelata back tiiltä? Mulla on uskonnollinen vakaumus, joka kieltää keltaisilta pelaamisen ja turhat vapaat dropit.

    Eläs nyt sekoile. Mulla on suffelit ihan loppu, eikä meidän joukkueen asiaa auta yhtään se, että sä painat tanakat 12 pogibongoo takatiiltä.
    Vietä hauska erilainen päivä vaikka muslimina niin ei vakaumus ole vaarassa.
    Risto Bin Faisal??

    Lavantauti kirjoitti: (27.6.2008 16:27:29)

    Vasen pakki kirjoitti: (27.6.2008 15:43:16)
    Saako kisan pelata back tiiltä? Mulla on uskonnollinen vakaumus, joka kieltää keltaisilta pelaamisen ja turhat vapaat dropit.

    Eläs nyt sekoile. Mulla on suffelit ihan loppu, eikä meidän joukkueen asiaa auta yhtään se, että sä painat tanakat 12 pogibongoo takatiiltä.
    Vietä hauska erilainen päivä vaikka muslimina niin ei vakaumus ole vaarassa.
    Risto Bin Faisal??

    On ihan pakko olla Laviksen kanssa samaa mieltä. Ikävän rasistinen kaiku Risto tossa sun vakaumuksessas. Eikä se käy muutenkaan, kun mä olen tehnyt nuotit ja suunnitellut strategiavaihtoehdot suffelinkeltaisten mukaisesti. Sorry.

    Ps. Jos ei mitta riitä keltaisilta, ota muutama wedge lisää ja jätä metallipuut autotalliin.

    KL

    Parti kirjoitti: (27.6.2008 15:54:58)

    Vasen pakki kirjoitti: (27.6.2008 15:43:16)
    Saako kisan pelata back tiiltä? Mulla on uskonnollinen vakaumus, joka kieltää keltaisilta pelaamisen ja turhat vapaat dropit.

    Vapaa maa. Slope lasketaan kuitenkin keltaisten mukaan.

    Saankos mä sitten pelata punaisilta ja slope keltaisen mukaan? Mulla kun tuo lyöntipituus ei päätä huimaa ja riittäisi mitta kerrankin muuallakin kuin kotona.

    Oottekos huomanneet millasta keliä on luvattu? Helletä +30, karderoobit ja tiitelinepöksykät sen mukaan sitten. Talkkia unohtamatta!
    Meidän ’jäätävän viileelle’ joukkueelle tämä on vaan etu, monet (kuumakallet) tulee uupumaan jo matkalla…
    Kannattaa muistella Vanajalinnan kelejä, kyllä kului flowta ja vettä litrakaupalla!

    KL kirjoitti: (27.6.2008 16:45:14)
    Saankos mä sitten pelata punaisilta ja slope keltaisen mukaan?

    Mun luvalla saat pelata jos kehtaat. Olis sitten teilläkin lady-kapteeni joukkueessa.

    Zam

    Lavantauti kirjoitti: (27.6.2008 16:27:29)

    Vasen pakki kirjoitti: (27.6.2008 15:43:16)
    Saako kisan pelata back tiiltä? Mulla on uskonnollinen vakaumus, joka kieltää keltaisilta pelaamisen ja turhat vapaat dropit.

    Vietä hauska erilainen päivä vaikka muslimina niin ei vakaumus ole vaarassa.
    Risto Bin Faisal??

    Mut mites käy klo 12 ? V-P levittää maton rullalta, polvistuu ja nostaa takamuksen kohti
    Haukipudasta!…Kyllä siitä jo seuraa penttejä pelin viivyttämisestä! Sorry, Lavis, en suosittele.

    KL

    Parti kirjoitti: (27.6.2008 16:59:19)

    KL kirjoitti: (27.6.2008 16:45:14)
    Saankos mä sitten pelata punaisilta ja slope keltaisen mukaan?

    Mun luvalla saat pelata jos kehtaat. Olis sitten teilläkin lady-kapteeni joukkueessa.

    Ihanaa! Kiitos, Parti! Saanhan laittaa sen uuden pinkin hameen päälle? Sen, jota oltiin yhdessä Sellossa sovittamassa viime viikolla? Ups, enkö olisi saanut sanoa….?

    Zam kirjoitti: (27.6.2008 17:38:51)
    Mut mites käy klo 12 ? V-P levittää maton rullalta, polvistuu ja nostaa takamuksen kohti
    Haukipudasta!…

    Huh. Kerkesin jo peljästyä.
    Vilkaisin sitten kuitenkin kalenteria ja huomasin, että olen tuohon aikaan… Espoossa.

Esillä 25 viestiä, 426 - 450 (kaikkiaan 647)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #408809 kohteessaGP Invitational 2008

Etusivu Foorumit Yleistä GP Invitational 2008