Aihe: GP Invitational 2008 - Golfpiste.com

24.9.–1.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][23]
KilpailuaSuomalaista

GP Invitational 2008

Etusivu Foorumit Yleistä GP Invitational 2008

Esillä 25 viestiä, 326 - 350 (kaikkiaan 647)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • EFC kirjoitti: (6.6.2008 21:05:32)
    Tiimit

    Tästähän nyt ei mitään tule.
    Paitsi hulvattoman hauskaa ja menestyksekästä kisailua!

    odotan mielenkiinnolla mitä porukka keksii jälkipeleiksi, josko olisi isompi lössi koossa kuin mitä viime vuonna…

    tevreiset lontoosta, tulen mukaan jos ilmo jälki-ilmoittautuneena ehtii perille pvää-kahta ennen häppeninkiä

    KL kirjoitti: (7.6.2008 10:51:32)
    Mutta hei, mitä jos voittettais koko v—n kisa??! Tulee parempi mieli, eikös?

    Joo. Eiköhän sovita, että pannaan homma pakettiin ja pokataan pysti kotio. Kyä näin o!

    Noniin, kun näinkin monta tiimiä on jo Parti saanut kasaan niin voinkin aloittaa uhoamisen jo Team KsTzeban puolesta kysymällä Lavantaudilta että mitenkäs kävi viikonlopun ’harjoituskilpailuissa’ kauden päätapahtumaa varten? Ainakin rangella tuntui vielä olevan uho päällä, mutta taisi kuitenkin käydä niin että kenttä otti tällä kertaa niskalenkin Miuramiehestä? 😉

    januz kirjoitti: (8.6.2008 13:37:31)
    Noniin, kun näinkin monta tiimiä on jo Parti saanut kasaan niin voinkin aloittaa uhoamisen jo Team KsTzeban puolesta kysymällä Lavantaudilta että mitenkäs kävi viikonlopun ’harjoituskilpailuissa’ kauden päätapahtumaa varten? Ainakin rangella tuntui vielä olevan uho päällä, mutta taisi kuitenkin käydä niin että kenttä otti tällä kertaa niskalenkin Miuramiehestä? 😉

    Oli mulla paarejakin! Mä otin koko hommasta täyden hyödyn ja yritin lyödä kaikkiin niihin halavatun tammiin ja muihinkin puihin osuman. Aika lähelle pääsin! Enkä sitäpaitsi ollu edes viimeinen!

    Onneksi kauden ykköstapahtumassa Rinkussa ei ole väylillä 4000 vuotta vanhoja tammia.

    KL

    Uhotaan sitten:

    On muuten sen verran painavia riimejä The Bändin loppulaulussa ,notta kannattaa jäädä kuulemaan sitä ihan livenä. Kippuranaurut ynnä maannielemät nolostukset taattu koko Gängille! Riimittelijöiden turvan takaamiseksi on järjestävä taho luvannut suojata The Stagen curarella sivellyllä piikkilangalla. Kaikkein hemaisevimmille bändäreille on kuitenkin tiedossa turvaportti The Backstagelle. Ks. Porttia vartioi Janos Itte! Hän on myös luvannut suorittaa nk. seulonnan.

    Ja muutenkin on luvassa yllättäviä biisivalintoja sisältäen mm. ankaraa puntinlepatusta. Net joilla ei puntteja satu olemaan lepattelevat hameenhelmojaan tahi muita soveltuvia asusteita. Humppaa The Bändi ei soita kuin pyynnöstä. Eikä silloinkaan.

    Nottas tiärätte!

    EFC kirjoitti: (6.6.2008 21:08:02)
    Räätälin tekemät:

    Omppuvaras, EFC, Teeshot

    No niin, yhtä uupuu, löytyykö yhtään tiimiin sopivaa Ladyä?

    Meikäläinen törmäsi tänään klubilla yhteen herraan, joka kiven kovaa väitti, että minä olen hänen kanssaan samassa ryhmässä Invitationalissa – minä ihmeissäni, kun en ollut Invitationaliin edes ilmoittautunut. Joten oli ihan pakko tulla siihen johtopäätökseen, että kyseinen herra oli ilmeisesti nähnyt unta ;o).

    Mutta nyt kun asia tuli puheeksi ja Invitationalin aikaan suunnittelemani ’kesätournee’ peruuntui, niin itse asiassa voisin hyvinkin osallistua :D.

    Ja jos ’Räätälin tekemät’ hyväksyy joukkoonsa ladyn, jonka bägissä vain 90 % mailoista on custom made ;o).

    EFC

    GolfBot kirjoitti: (8.6.2008 20:03:03)

    EFC kirjoitti: (6.6.2008 21:08:02)
    Räätälin tekemät:

    Omppuvaras, EFC, Teeshot

    No niin, yhtä uupuu, löytyykö yhtään tiimiin sopivaa Ladyä?

    Ja jos ’Räätälin tekemät’ hyväksyy joukkoonsa ladyn, jonka bägissä vain 90 % mailoista on custom made ;o).

    Mulle kyllä käy, jos muu tiimi ei ole vastaan.

    Kyy

    GolfBot kirjoitti: (8.6.2008 20:03:03)

    EFC kirjoitti: (6.6.2008 21:08:02)
    Räätälin tekemät:

    Omppuvaras, EFC, Teeshot

    No niin, yhtä uupuu, löytyykö yhtään tiimiin sopivaa Ladyä?

    Meikäläinen törmäsi tänään klubilla yhteen herraan, joka kiven kovaa väitti, että minä olen hänen kanssaan samassa ryhmässä Invitationalissa – minä ihmeissäni, kun en ollut Invitationaliin edes ilmoittautunut. Joten oli ihan pakko tulla siihen johtopäätökseen, että kyseinen herra oli ilmeisesti nähnyt unta ;o).

    Mutta nyt kun asia tuli puheeksi ja Invitationalin aikaan suunnittelemani ’kesätournee’ peruuntui, niin itse asiassa voisin hyvinkin osallistua :D.

    Ja jos ’Räätälin tekemät’ hyväksyy joukkoonsa ladyn, jonka bägissä vain 90 % mailoista on custom made ;o).

    Sorry Golfbot, oli sitten taas vaihteeksi liian kiire lukea viestejä läpi kun menee jo ladytkin sekaisin, pahoittelut säikyttämisestä : o )). Ja tota untakin taitaa taas tulla liian vähän…

    Totta hitossa mun puolesta aina kauniimpi sukupolvi ( hmmm menikös se noin ) mukaan mahtuu ja kun vielä pelinaiseksi hänet tunnetaan….
    Tosin taisin ymmärtää että tässä kohdin noilla *räätälin* tekemillä -porukalla tarkoitettavan *Taylorin mannekiinejä*, mutta siitä huolimatta ei mua haittaa lainkaan, päinvatsoin ( tai siis täysin vatsoin)
    Omppu

    EFC

    omppuvaras kirjoitti: (10.6.2008 17:10:59)

    Tosin taisin ymmärtää että tässä kohdin noilla *räätälin* tekemillä -porukalla tarkoitettavan *Taylorin mannekiinejä*
    Omppu

    Toikin asia on jo järjestyksessä. G-B:n bäkistä löytynee kisassa TM:n keppi.

    Myy

    Koska Kebax special erikoiskilpailu väylällä 3 suosii lähinnä miespuolisia kilpailijoita, niin väylällä 13 pisimmän Draivin sutaissut Lady palkitaan myös ansionsa mukaan. Vain väyläosumat lasketaan, mutta myös tässä niinkuin Kebaxin kisassa, Forelta löytyvät osumat lasketaan mukaan! 😉

    http://www.kejtour.com/gpi2008.htm

    Pari ”uutta” tulijaa plus erikoiskilpailua.

    Vielä mahtuu mukaan muutama pelaaja.:
    Tule mukaan, ole scratchinä voittamaton kentällä niin saat paistatella täällä vuoden ajan koskemattomana kuninkaana/kuningattarena. Voit vastata kaikkiin kysymyksiin aloittamalla:”Tämän paikan mestarina voin valaista tätäkin asiaa kertomalla asioiden oikean laidan, …”
    Jos tuntuu ettei scratchinä ehkä ole saumaa niin ainakin hcp-sarjassa on lapsellisen yksinkertaista korjata koko potti. Rinkku on helppo peltokenttä jossa jokainen vieraspelaaja pelaa helposti 40-pojon pintaan. Tule nöryyttämään muuta porukkaa ja riistä tyrkylläolevat hyvät palkinnot kuin tikkari lapselta.
    Ja vaikka itse et osaisi mitään niin ainahan voit sattua pelimiesten seuraan ja vvoittaa puhtaalla tsägällä koko kisan pääpotin eli joukkuemestaruuden…

    Ja vaikka mikään näistä ei natsaisi niin aina jää jäljelle The Bändin keikka, XXL:n byysat, Janoksen draivit, 28 hengen flight auringonlaskun jälkeen yms ennenkokematonta kokemusta….

    Ilmoittaudu osoitteessa erg at kejtour dot com

    Mä olen kovasti pahoillani, etten ole ehtinyt tehdä mitään Srixon Skills Challengen jatkamiseksi tänä vuonna. Oma pelaaminenkin on jäänyt liian vähälle ja tällä hetkelläkin teen hotellikuolemaa Kiovassa.
    Jonkinlainen taitokilpailu olisi kyllä poikaa näille draiveillaan elvisteleville pullistelijoille. Ottaisko kukaan koppia vai pitääkö tässä keksiä kello ja kalenteri uudelleen?

    G-B kiittää luottamuksesta – yritän olla sen arvoinen :o).

    En löytänyt muuten mistään tietoa siitä, että mihin aikaan kisa alkaa?

    Ja Kyy älä ole lainkaan huolissasi – kerrankos sitä menee naiset sekaisin ;o),
    olin vain hippasen pöllämystynyt, että pitäisikö minun olla muka kisassa, mutta
    nythän minä sitten olen, vaikkei samassa ryhmässä pelatakaan.

    KL

    Paksupekka kirjoitti: (11.6.2008 23:50:36)
    Jonkinlainen taitokilpailu olisi kyllä poikaa näille draiveillaan elvisteleville pullistelijoille. Ottaisko kukaan koppia vai pitääkö tässä keksiä kello ja kalenteri uudelleen?

    Onko mitään estettä sille, että viimevuotinen kisa käydään samanmuotoisena uudelleen? Tosin sillä järjestelymuutoksella, että kaikki rastit käydään pelattavien reikien välissä, oli meinaan jonkin verran kypsää odotella omaa putti- ja chippivuoroaan varsinaisen kisan jälkeen, varsinkin kun kumpaakin piti vielä jonottaa erikseen.

    Tuosta kopista tosin tuli semmoinen extreme-parikisa mieleen. Parin toinen jäsen lyö lyöntimatolta ja toinen ottaa pallosta kopin vaikkapa pesisräpsällä. Viisi lyöntiä, matkana 50 m ja kumpikin lyö vuorollaan ja ottaa kiinni. Kypäriä kasvosuojuksella ja pesisräpsiä (tai katukiekkomaalivahdin hanskoja, jos joku semmoista suosii) kyllä löytyy muutamia. Tosiäijien testi! Tai siis tosihenkilöiden.

    Tiedän, että tämä on vähän aikaista, mutta haluaisin alustavasti tiedustella, josko Tampereen suunnalta olisi menijöitä kisaan. Kimppakyytiä kun tässä vähän mietin. Minun pitää olla kuitenkin aikasin lauantaiaamuna takaisin Tampereella, joten autolla olisi tultava. Ja jos joku mielellään olisi kuski 😉 , haluaisi The Bändin keikalle ja vielä olisi hyvä valvomaan niin olet etsimäni henkilö 😀

    KL

    KL kirjoitti: (12.6.2008 8:59:49)
    Tuosta kopista tosin tuli semmoinen extreme-parikisa mieleen. Parin toinen jäsen lyö lyöntimatolta ja toinen ottaa pallosta kopin vaikkapa pesisräpsällä. Viisi lyöntiä, matkana 50 m ja kumpikin lyö vuorollaan ja ottaa kiinni. Kypäriä kasvosuojuksella ja pesisräpsiä (tai katukiekkomaalivahdin hanskoja, jos joku semmoista suosii) kyllä löytyy muutamia. Tosiäijien testi! Tai siis tosihenkilöiden.

    Ai niin, voihan tuon kisan käydä myös birdiepalloilla tai vast. lyhyemmältä matkalta, jos oikeiden pallojen kopitteleminen hirvittää. Olisi ainakin jotakin tyystin erilaista! Ja paras syöksykoppi palkitaan pusiilisella pesupulveria!

    Muistaakseni uhosin siihen MIzunon tiimiin tarjoilla itseäni, osallistuminen on nyt kiinni siitä, että mihinkäs aikaan vuorokaudesta tämän kisan startit on? Valitettavasti työ häiritsee vapaa-aikaa tuolloin(kin), ainakin hieman.

    Ehdottomasti naiskauneutta TM (RT) -tiimiin.
    Nyt on vaan päässyt käymään niin että mulla ei ole juuri nyt bägissä kuin raiveri kyseiseltä merkiltä, mutta eiköhän raudat evakuoinut poikani lainaa ne mulle tuohon kisaan.

    KL kirjoitti: (12.6.2008 8:59:49)

    Paksupekka kirjoitti: (11.6.2008 23:50:36)
    Jonkinlainen taitokilpailu olisi kyllä poikaa näille draiveillaan elvisteleville pullistelijoille. Ottaisko kukaan koppia vai pitääkö tässä keksiä kello ja kalenteri uudelleen?

    Onko mitään estettä sille, että viimevuotinen kisa käydään samanmuotoisena uudelleen? Tosin sillä järjestelymuutoksella, että kaikki rastit käydään pelattavien reikien välissä, oli meinaan jonkin verran kypsää odotella omaa putti- ja chippivuoroaan varsinaisen kisan jälkeen, varsinkin kun kumpaakin piti vielä jonottaa erikseen.

    Eipä ole. Jossain vaiheessa vain oli visioita joistain erikoisimmista ’taitolyönniestä’. Putti- ja chippirastit kannattaa varmasti suorittaa samalla tavalla kuin muutkin, eli varsinaisen pelin lomassa ’siirtymätaipaleella’. Sen lisäksi voisi harkita pitchin poistamista. Eli rastit olisivat putti ja chippi sekä hiekka ja lobi. Tällöin niiden suorittaminen kävisi neljän hengen flaitilta aika kivasti vaikka pareittain. Ehkä mä sitten otan itse kopin 😮

    Paksupekka kirjoitti: (13.6.2008 10:12:10)
    Ehkä mä sitten otan itse kopin 😮

    Ehkä se on parasta näin!

    Olin itse ehdottamassa vähän extremempää tapahtumaa. Yhdessä typerässä elokuvassa Richard Gere ammuskeli kavereittensa kanssa ilmaan lyötyjä golfpalloja haulikolla. Se näytti hauskalta puuhalta ja kun itse ammuskelin kakarana paljonkin haulikolla, tuli mieleeni, voisiko Rinkussa kehitellä tältä pohjalta jotakin.

    Ammuskelun voisi toteuttaa LD-kisan yhteydessä. Esimerkikisi niin, että palloa, joka selkeästi on menossa väylän ulkopuolelle, saisi ampua. Väylälle putoavaa palloa ei saisi ampua, koska tällöin mittamiehet jotka yritävät ottaa koppia, olisivat vaarassa. Jos mittamieheen osuu, tulee penaltti. Mittamiehillä voisi olla revolverit ja niillä olisi tässä tapauksessa oikeus vastata tuleen.

    Jätän tämän idean, joka selkeästi on vielä raakile, Paksiksen vapaasti kehiteltäväksi.

    Johtaja XXL kirjoitti: (13.6.2008 10:46:27)

    Paksupekka kirjoitti: (13.6.2008 10:12:10)
    Ehkä mä sitten otan itse kopin 😮

    Ammuskelun voisi toteuttaa LD-kisan yhteydessä. Esimerkikisi niin, että palloa, joka selkeästi on menossa väylän ulkopuolelle, saisi ampua. Väylälle putoavaa palloa ei saisi ampua, koska tällöin mittamiehet jotka yritävät ottaa koppia, olisivat vaarassa. Jos mittamieheen osuu, tulee penaltti. Mittamiehillä voisi olla revolverit ja niillä olisi tässä tapauksessa oikeus vastata tuleen.

    Jätän tämän idean, joka selkeästi on vielä raakile, Paksiksen vapaasti kehiteltäväksi.

    Voisiko tähän LD-ammuskeluun vielä jotenkin liittää pesisräpylän ja birdiepallin?
    Entä sukelluslasit? Mitä jos pelaa rillit päässä? Voiko käyttää sen sijaan räpylöitä??

    GolfBot kirjoitti: (12.6.2008 7:04:06)

    En löytänyt muuten mistään tietoa siitä, että mihin aikaan kisa alkaa?

    Jokos tämä kellonaika on jollain selvillä :o)? En minä muuten, mutta mietin, että pitääkö ottaa koko päivä lomaa vai ehtiikö hätäisesti käydä aamupalaveria pitämässä….

    Jokos tämä kellonaika on jollain selvillä :o)? En minä muuten, mutta mietin, että pitääkö ottaa koko päivä lomaa vai ehtiikö hätäisesti käydä aamupalaveria pitämässä….

    Jostain olin lukevinani, että olis yhteislähtö klo 11.00. Tämä ei siis faktaa, vaan harhainen muistikuva=)

Esillä 25 viestiä, 326 - 350 (kaikkiaan 647)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #408809 kohteessaGP Invitational 2008

Etusivu Foorumit Yleistä GP Invitational 2008