14.5.–21.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][13]
KilpailuaSuomalaista

Golfpisteen joulukalenteri 2003

Etusivu Foorumit Yleistä Golfpisteen joulukalenteri 2003

Esillä 25 viestiä, 151 - 175 (kaikkiaan 200)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #498792 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    18. päivän luukusta kurkistaa: KENTÄNVALVOJA

    Tuo laajojen kenttien yksinäinen sheriffi, jonka hupina on pelaajien hoputtaminen. Normaalisti niin jäyhä ja juro sheriffimmekin heltyy jouluna ja lupaa pyhästi olevansa ensi vuonna sitten kohtelias ja oikeuden mukainen kaikkia kohtaan… ihan vain noin joululahjaksi! Joten voisimmekohan me pelaajat yrittää vastalahjaksi samaa???

    Ei muuta kun Hyvää joulun odotusta ja alle neljän tunnin kierroksia ;o)

    #498793 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Hienoa Nuori CM! Ei käy kateeksi sheriffiä, mutta kyllä lupausten pitäminen puhdistaisi kummasti ilmaa kentällä. Pallokin varmasti lentäisi suoraan.

    #498794 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Hyvä CM!

    Tätä ammattikunnan edustajaa ei näillä sivuilla ole paljon huomioitukaan, joten puolestani myös hyvää joulua kaikille Suomen kenttien valvojille, jotka hyödyksemme kentillä huristelevat!

    #498795 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Hyvä luukku. En ole tosin koskaan seriffiä nähnyt, lienee sen verran harvinainen eläin.

    Toki reippaus kentällä on iso osa golfia, mutta toivottavasti nykyajan kiireinen elämänmeno ei leviä kentille. Tästä muistuksena muuten Tetsan hieno luukku; päivä 5.

    #498796 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    HYvä, että kentänvalvojaa rauhoitellaan- kiitos CM .

    golfpistejoulkalenteri LOPPUU 25.12.2003

    Siis lopetamme Ditton, Leftin ja OJJ:n ehdottamana 25.12.2003

    Golf Ladyn Luukkuun 25.

    Sitä ennen hoidan omani eli Mäkkäri- Naibo
    Mäkisuksi Luukku 24.

    23. LUUKKU on porojen poro Petteri Punakuono ?

    22. Luukku OJJ Old John Joseph .. koukkuseklkä suortuu ja svingi

    21. Luukku se Loppis ei ole vieläkään vahvistanut !!!!!

    ja AnNttiBarckkaan ei tarttunut aiemmin esittämmääni parempaanvalmistautumiseen eli ottaa luukku 21..
    Jos ei Loppis , jos ei Anttikaan.

    2.varaohjelma Luukku 21 PULLI Paavo ottaa 21 luukusta alkuosan ja
    OJJ Old John JOseph lopuosan 21 Luukkua.

    Jos siis ei Loppis ei A.B sopiiko Pulli Paavo ja OJJ ??-

    vai tuleeko varaohjelma 3. Luukulle 21 jonkun toimesta käyntiin.

    Sopikaa keskenännne ja kertokaa huomenna viimeistään klo12.00 !!

    LUUKKU 20 . Pulli Paavo – JALASMÖKKKIKÖ ?

    Luukku 19 . AAH ….aaaaahhhhh

    SIITÄ VAAN POJAT JA TYTÖT

    P.S. Muistatehan tarkistaa jouluksi tonntunimenne KTS. Golflady 3.12.2003 klo7.30
    FFFFFFOOOOOOOOOOOORRRRRREEEEE 11111111111111

    #498797 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Vapaaehtoisten puutteessa ilmoittaudun luukun 21 tekijäksi. Eiköhän se siinä joulusiivouksen lomassa hoidu. Itse asiassa minulla on nyt jo vähän idean tynkää.

    #498798 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Hyvä juttu – Tulabogiukko – nyt 18 luukuttanutta

    saa ihailla kuinka luukuista 19- 25 soluu

    vuorotellen hyppääjät / luukuttajatja tekevät kauniit

    luukutukset ja me istumme vastauringossa aplodeeraten ja
    ihaillen. ’ 19,5 20 19,5 20 19.9 ’

    #498799 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    ’Kyllä mä muuten olisin tehnyt tossa kympillä böödin, mutta joku karvap**se viuhahti just siitä nokan edestä.’ Tai: ’Enhän minä millään voinut keskittyä lyöntiin, kun enstex se tappajakoira repi mun vaatteet, ja sitten joku graffitiporukka tuli siihen suihkiin.’

    19. luukun aiheena on

    SELITTELY

    Ja sitähän piisaa, ja harva siitä ilahtuu. Mutta näin Joulun alla on tähänkin ilmiöön syytä löytää jokin positiivinen aspekti. Vaikka useimmat ovatkin sitä mieltä, että ei selittely mitään auta, on se kuitenkin jonkinlainen henkireikä pieleen menneiden suoritusten jälkeen. Eihän jatkuva itsensä syyttely ole kenellekään hyväksi pitemmän päälle, eihän?

    Eräs pelikaverini (Hyvää Joulua sinullekin, Artsi) on muokannut selittelystä oman taiteenlajinsa. Hyvällä mielikuvituksella siitäkin muodostuu oiva lisuke rakkaan harrastuksemme Joulupöytään.

    Tuplabogiukolle kiitos, että antoi slaisseilleni yhden selityksen lisää ensi kaudeksi.#;o)

    Nyt pakkaan laukkuni ja häivyn lämpimään pariksi viikkoa.

    Tässä lopuksi Joululahja kaikille ensi vuonna linjoistaan huolta pitäville. Ja toinen vaihteluksi klubitalossa pyörivään laivanupotukseen.

    HYVÄÄ JOULUA ja TOTEUTUVIA UUDENVUODENLUPAUKSIA 2004!

    #498800 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Hieno luukku;) Mutta ettei menisi selittelyksi, niin olisit voinut jonkun otsikonkin laittaa, ei tota monikaan osanne nyt avata… seli seli seli seli…

    #498801 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Just kun lähetin, ní samalla tajusin, et nythän tossa on toi nappi mistä näkee koko viestiketjun 😉

    seli seli seli…

    #498802 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Esikatselussa näytti vielä ihan hyvältä, mutta eipä tässä selitykset auta.

    Luukun aiheena on kuitenkin SELITTELY.

    Niin negatiivinen kaiku kuin tuolla sanalla onkin, yritän löytää siitä jotakin hyvää. Onhan se olennainen osa 19. holen tapahtumia.

    Usein kuulee sanottavan, ettei selittely mitään auta, mutta on se kuitenkin jonkinlainen henkireikä pieleen menneen kierroksen jälkeen. Eihän kukaan kestä pitemmän päälle jatkuvaa itsensä syyttelyä.

    Eräs pelikaverini on tehnyt selittelystä oikean taiteenlajin. Eimuttakunnääs…jne.

    Olin suunnitellut tähän erilaisia jouluisia linkkejä, mutta tyydytään tähän yhteen. Olen tuolla vuorokauden kuluttua ja takaisin Loppiaisen jälkeen.

    Oikein Hyvää Joulua ja Toteutuvia Uudenvuodenlupauksia!

    Lue lisää: Maspalomas

    #498803 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Juu, hyvä kun kerroit. Nyt määkin tajusin. Tuo otsikon loppu on Golfin jäniskevennys.

    Yritin vähän liian hienoo. Kelpaako selitys.

    Vai mitenkäs te selitätte tämän.

    #498804 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Hyvää Lomaa ja paljon hyviä lyöntejä. Me täällä keskitymme mielikuvaharjoitteluun, lumen luonnin ohessa.

    Ja kyllä hyvä selitys on aina paikallaan, nimittäin jos ja jos ja jos…

    #498805 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kiitos, AAH. Hyvä luukku. Selittäminen on golfissakin hyvin keskeinen osaamisalue, joka onneksi tulee meiltä luonnostaan eikä vaadi ollenkaan niin paljon harjoittelua kuin muut osa-alueet.

    Kyllä, teit minutkin kateelliseksi. Mutta oikein hyvää lomaa kuitenkin ja nauti minunkin puolestani.

    #498806 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kiitos AAH. Hyvää lomaa!

    #498807 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Hei AAH ei noin saa tehdä – no onneks sull ei oo lunta hähähähäh. mikä toi yks on jota ei ekonomikaan saa auki ???

    Ehkä sieltä pääsee vihreille niitylle ??

    Mulla ei ois välähtänyt tää 19 reikä. Hyvä näin – yhellä välähti – siks joukko tietää enemän.

    Mutta vihreät nityt ja taivas … on tääkummaa jengiä – nää nuoret vai mitä senior ja poro ja

    kohinor ??

    Mitähän sittten Golflady saa mielletyksi 25.12.

    , kun se on vuokrannut St laurencen pelioikudenkin –

    T A I VVV AAASSSSTAA????????????

    Aivan oike taivaasta. Luulis olevan yläkerran asiat kunnossa. Ja auttaa meitä muitakin saamaan ensi vuodeksi tosisvingin . Kiitos vimeisetä G-lady – yllätit 3 kertaa.

    #498808 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

    Haluaisin kysyä kaikilta lukijoilta, että millainen on hyvä golf-foorumi?

    Onko tämä foorumi mielestänne hyvä?

    Itse olen sitä mieltä, että tämä keskustelupalsta on alittanut viimeaikaisilla jutuillaan riman jo kauan sitten.

    Webmaster sallii täällä kaikenlaisen loan heiton, vaikka se ei ilmeisesti pitäisi olla golf-foorumin keskeinen tehtävä.

    Toivoisin, että kaikki negatiivinen kirjoittelu poistettaisiin. Rakentava ja asiallinen kritiikki on eri asia ja paikallaan, mutta se ei ole sama kuin nämä kirjoitukset, joita täällä on päivästä toiseen.

    Toivon, että nämä asiat huomaavat tämän foorumin mainostajat ja yhteistyökumppanit.

    Antakaa minulle toisen ja fiksumman golf-foorumin osoite, niin siirryn sinne, lopullisesti tai ainakin niin pitkäksi aikaa, että keskusteluaiheet siirtyvät pois p-kentistä ja p-aiheista.

    #498809 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Hauskaa joulunaikaa kaikille palstalaisille! Nyt kun on kuultu golfin synnystä, erinumeroisista mailoista, väylistä tuloksista ynnä nähty silmissämme upeita sanoin maalattuja maisemia, kuultu 19. reiän selitykset, voisi ottaa vähän rennommin. Todeta, että kausi todellakin päättyi ja uuteen on aikaa. Joulu ja uusi vuosi ovat toivon aikaa. Olisiko aika kirjoittaa:

    KIRJE JOULUPUKILLE!!!

    Mitähän golfari kirjoittaa pukille. Vaikkapa:

    Rakas Joulupukki! Olen ollut oikein kiltti viime vuonna, mitä nyt vähän varastanut aikaa perheeltä,

    ja vähän työnantajalta. Jonkinverran myös painaa mieltä rahamäärä jonka tuhlasin varusteisiin. Ensi vuonna asiat korjaantuvat, lupaan sen. Jos kuitenkin saan toivoa jotain, niin sitten pientä ja golfaiheista voisit tuoda. Vaikkapa uuden svingin, entinen hukkui heinäkuussa, jouti mennä mokoma pilakalu…. ehkä tähän tyyliin.

    Ehkä on parempi jättää kirjoittaminen lapsille jotka ovat vilpitömiä. Löysin arkistoistani erään fiktiivisen kirjeen pukille -70- luvulta, tunnistaako muut kuin Senior ja Mäkisuksi:

    Terve joulupuki. Alon kirjottamaan sulle joulupukki. Arvaakko asian? Olen olu kilti. Kesällä rikon maalla akkunat. Muta vaan yhestä huoneesta. Kasvihuoneesta. Ei käynyt pahemmin. Isä makso. Nin etä tuo lahjoja isällekkin. Tuo vaikka vekselikierre. Entinen on kuulema loppu. Mikä on vekselikierre. Onko se sama kun korkkiruuvi? Jos on niin tuo vaan se. Se on isän rakkain kalu. Äite sano.

    Älä tuo mule pehmeetä paketia. Viime jouluna juur toit. Sen karvalakin. kylä se vielä hyvin menee. Ei siinä ole kun yks reikä. Otto Perkkele teki. Se on mun paras kaveri. Heitti linkkuveittellä. Tuo mule linkkuveitti. Otola on uus karvalaki. Ottto ei enää tarttekaan mitään. Sehän saa jouluks sen pikkuveljen. Sinähän sen sille järjestit. Oton äite kerto. Että taas on ollu asialla. Se pukki. Mulle älä tuo pikkuveljee. Minä jo isältä kysynkin, etä ei sunkan meiän äite tehe jouluks pikkuveljee. Isä sano etä ei se tehe. Se on muuten paksu.

    Vieteriauton saat tuota. Ja sähköjunan. Ja ruleetipelin. Kylä minä sitte taas sule laulan. Ja isä tulee päerässäs pihalle. Pullon kanssa. Juottan poron. Ota tänä vuona pienempi poro. Etei ole nin kova juomaan. Isä sitä sinun poroos kiroili viimme jouluna koko ilan. Etä olipa Perkkele oikeen isojano.

    Kilti minä olen ollu, joo. Olen auttanu äitee. olen monta kertaa tiskannu. Tuo äitele kuppia ja lautasia. Tsau vaan joulupukki. Tule sitte aatona. Tule alkuillasta. Myöhemmin meilä voi olla pimee. Jos isä taas laittaa kuuseen sähkökynttilät. Nin roput palaa.

    #498810 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Hiano luukku:) Jostain syystä kuullostaa ihan Jammun jutuilta tosin…

    #498811 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Joo kyll tuli lapsuus mieleen – onneksi meillä ei ollut lähellä kasvihuoneita.

    Itse asiassa möin MuovihuoneOy:n muovikasvihuoneita
    vähän vanhempana poikana. Pääkonttorime oli ensin Hyvinkään vanhassa pappilassa ennen kuin Sahamäelle rakennettiin uusi tehdasrakennus. Myöhemmin Mupoli Oy . Reissasin silloin Hesasta Hyvinkäälle päivittäin . Ja nyt tulee reissattua Kytäjälle – ei ehkä päivittäin mutta…
    Kolohvi kentän vois kattaa myös muovilla isojen puukaarien päälle?

    Tosta negatiivisuuudesta – eihän siitä ikinä irti päästä – aina on ihmisiä
    , jotka eivät miellytä toisiaan – ja ne erot ovat usein pikkuriikkisiä.

    Mutta pääosin menee hyvin ja kalenteri on jo itse asiassa himassa .

    Presidenttimme täyttää näköjään 60 v Luukku 24 päivämäärällä.
    Uskaltasiko luvat presidentiparille Golfvehkeeet ja Teeemu Tyryn
    ohjaamana 10 ensimmäistä oppituntia Greegardin tekoa varten ?
    Teemu riittääkö huumori tällaiseen.

    Vinkkejä kuka sponsaisi Roger Talermo Amer- yhtymä vai onko
    juna mennyt jo ? Tarja ei diggga golfia tai joku on jo tarjonnut
    asiaa ennen – no viel on aikaa funtsdata !

    Kiitos kaverit ( tarkoittaa nykyänn myös tyttöjä ) tää homma luisti.
    Mäkkäri , Naibo ja kolohvari .

    #498812 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Pulli-Paavolle kiitos. Jos nauru pidentää ikää, niin pari vuotta sain jatkoaikaa golfille.

    #498813 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    OIKEIN!!! Ei tämä ole niin vakavaa!!!

    #498814 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Ja tapahtui niinä päivinä, että golfliitolta kävi käsky, että kaikki golffarit oli tasoitusluetteloon merkittävä. Tämä tasoitusluetteloon merkitseminen oli ensimmäinen ja tapahtui Erkki K.V:n ollessa sääntötoimikunnan puheenjohtaja. Tasoitusluetteloon merkitseminen tuli tapahtua kunkin pelaajan kotiklubilla. Määräyksen mukaan kunkin pelaajan oli pelattava ainakin kaksi tasoituskierrosta kaudessa omalla kotikentällään ja myös pelikausimaksu oli maksettava jäsenmaksun lisäksi, muuten ei saisi tasoituskorttia.

    Ja niin lähti klubituuppari Jussikin Espoosta ylös pohjanmaalle avopuolisonsa Marin kanssa, joka oli raskaana. Jussi kun oli kaukojäsenenä Botnia Golfissa.

    Ja tapahtui heidän siellä ollessaan, että Marin synnytyksen aika tuli. Ja koska Jussi oli kiertämässä tasoituskierrostaan, niin Mari jouduttiin toimittamaan Seinäjoelle synnyttämään, koska kunnassa ei lääkäripulan vuoksi ollut päivystystä viikonloppuisin. Mari synnytti pojan, esikoisensa ja kätilö laittoi hänelle kertakäyttövaipan ja pani hänet nukkumaan sairaalan muovikaukaloon.

    Ja sillä kentällä oli joukko senioreita pelaamassa harjoituskierrostaan. Ja yhtäkkiä heidän edessään seisoi kenttävalvoja ja he peljästyivät suuresti. Mutta kenttävalvoja sanoi: älkää peljätkö sillä minä ilmoitan teille suuren ilon. Jussi on lyönyt hole-in-onen ja tarjoaa sen kunniaksi klubilla kaikille kentällä olijoille kotimaista puolimakeaa kuohuviiniä.

    Ja yhtäkkiä oli kenttävalvojan kanssa suuri joukko pohjalaista golf-väkeä ja he ylistivät Jussin hienoa lyöntiä ja kehuivat häntä reiluksi mieheksi, kun lupasi tarjota kaikille kuohuviiniä.

    Seniorit jäivät lopettelemaan kierrostaan ja puhelivat keskenään siitä mitä kenttävalvoja oli heille sanonut. Ja he sanoivat toisilleen: Menkäämme kierroksen jälkeen klubiravintolaan kuohuviinille ja pohtimaan pelin kulkua kaikessa rauhassa.

    Ja niin he menivät klubille ja joivat kuohuviininsä ja selittivät toisilleen, miten heidän pelinsä olisi mennyt paljon paremmin, jos griineillä ei olisi ollut niin paljon korjaamattomia pallonjälkiä ja griinien ruoho olisi leikattu oikeaan pituuteen.

    Ja Jussi kuuli klubille tullessaan, että hänen avopuolisonsa oli synnyttänyt pojan hänen ollessaan kierroksella. Välittömästi saunottuaan ja ruokailtuaan klubilla hän kiiruhti katsomaan perhettään. Sairaalaan saavuttuaan hän alkoi laveasti selittää tekemäänsä holaria. Mutta Mari ei kauaa jaksanut Jussin tarinoita kuunnella vaan sanoi, että se olikin sitten sinun viimeinen golf-kierroksesi vähään aikaan. Seuraavan kerran pääset kentälle sitten, kun poika oppi kävelemään.

    Mitä opimme tästä. Kannattaisi hankkia oma edullinen pelioikeus kotiseudulta vaikka Kirkkonummen Pick….sta, maan laajimmasta golf-keskuksesta (ensi kesänä 3 kenttää). Silloin pääsisi useammin pelaamaan. Sen pituinen se.

    (Tämä kertomus on puhtaasti mielikuvituksen tuotetta. Kaikki mahdolliset yhtäläisyydet todellisiin tapahtumiin, henkilöihin tai olemassa oleviin organisaatioihin ovat puhdasta sattumaa, eikä niillä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.)

    #498815 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    🙂 🙂 🙂

    #498816 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Niin jouluevankeliumi on tehty uusiksi ylipäätänsä -sehän ei enää ala uudessa versiossa ’ ja tapahtui niniä päivinä …

    Evankeliumi on lausutu stadin slangilla, turun murteella, savon murteella ..

    ja nyt kolhvattu.

    On siellä seimen lähellä paljon kolohvin alkuolentoja, paimenet, sauvat, lampaat,

    seniorit jne. Että hyvissä merkeissä joulua lähestytään.

    Niin se on ,että naiset ovat vahvoilla; neitsyt Maria synnyttää ja tasavallan suosikkipresidentti täyttää 60v. Sitten syntyy vasta poika.

Esillä 25 viestiä, 151 - 175 (kaikkiaan 200)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #498656 kohteessaGolfpisteen joulukalenteri 2003

Etusivu Foorumit Yleistä Golfpisteen joulukalenteri 2003