Aihe: Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside - Golfpiste.com

24.9.–1.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][22]
KilpailuaSuomalaista

Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 683)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

    Ei niissä mitään vikaa olekaan, Varsi-Hekka härrittää aikansa kuluksi. Mitä siitä tulisi, jos kaikilla olisi samat varret. Ainniin, kaikillahan on; DeeGeet.

    Tuo pituuslyöntiskaba on konseptina aikansa elänyt, niin kuin pituushyppykin. Mielestäni olisi korkea aika kehittää jotain uutta. Koska olen aina flightin lyhytlyöntisin tyyppi, ehdottaisin lyyhyyslyöntiskabaa. Jos ei muuta, niin oheen. Taitolajina se on valtavan hieno; olen koko elämäni treenannut sitä ja se lukeutuu ehdottomasti vahvuuksiini. Mielessä kiiluu jo kombinaatio, jossa putterinvarsi paritetaan persikannuppiin…eroottista.

    Koska nämä kekkerit on tarkoitus järjestää?

    Tästäpä tulikin mieleeni. Ruumiinrakenteeni puolesta olen erittäin lahjakas lyhyyshyppääjä.

    Nimetön

    Lyhyysputtaus laittaa kädet hikoamaan…

    Johtaja XXL kirjoitti: (24.2.2007 1:55:43)
    No perkele! Matti-Esko Hytönenhän se siinä poseeraa lehtikuvassa.

    Tuli tuosta kuvan aihepiiristä mieleen mieltymyksesi naisten saunottamiseen. Olit varmaankin suunnitellut hehkeän neidon selän pesemisen? Liittämäni kuva on varmasti täysin samanlainen, kuin se olisi otettu kesän kisojen jälkeen Rinkun pukuhuoneessa. Nooralla on hyvin tyytyväinen katse, koska olet juuri äsken saunassa huolellisesti pessyt hänen selän. Ilme kertoo selkeästi vielä odottavan jotain lisää. Ilmeisesti sitä kuuluisaa mustikkapiirakkaa? Olet kyllä herrasmies, kun olet kuvan ottamisen ajaksi päästänyt Laviksen ja Tetsan Nooran viereen.

    Noin se Johtaja vaihtaa naista kuin paitaa. Mikäs vika siinä Michellessä oli?

    Hörhö kirjoitti: (24.2.2007 23:24:14)
    Olet kyllä herrasmies, kun olet kuvan ottamisen ajaksi päästänyt Laviksen ja Tetsan Nooran viereen.

    Harmi, että poikien naamat ovat rajautuneet kuvasta pois. Kyllä molemmat punottivat aikalailla eikä syynä ollut pelkästään se, että saunassa oli melkein 70 astetta kuumaa!

    Tetsahan istuu siinä vasemmalla puolella. Tai oikealla. Ja kun käsivartta katselee, niin ymmärtää syyn, miksi mailohin vaihdettiin regular-varret. Samaan hengenvetoon täytyy myös toivoa, ettei Miuroissakaan kovin stiffit varret ole,

    Parti kirjoitti: (25.2.2007 12:46:31)
    Noin se Johtaja vaihtaa naista kuin paitaa. Mikäs vika siinä Michellessä oli?

    No kun sillä ei vielä ole ajokorttia.

    Johtaja XXL kirjoitti: (25.2.2007 16:36:39)

    Parti kirjoitti: (25.2.2007 12:46:31)
    Noin se Johtaja vaihtaa naista kuin paitaa. Mikäs vika siinä Michellessä oli?

    No kun sillä ei vielä ole ajokorttia.

    Eiköhän sillä ole. Eikös jenkeissä saa kortin jo 16 vuotiaana?

    Johtaja XXL kirjoitti: (25.2.2007 16:33:09)

    Hörhö kirjoitti: (24.2.2007 23:24:14)
    Olet kyllä herrasmies, kun olet kuvan ottamisen ajaksi päästänyt Laviksen ja Tetsan Nooran viereen.

    Harmi, että poikien naamat ovat rajautuneet kuvasta pois. Kyllä molemmat punottivat aikalailla eikä syynä ollut pelkästään se, että saunassa oli melkein 70 astetta kuumaa!

    Tetsahan istuu siinä vasemmalla puolella. Tai oikealla. Ja kun käsivartta katselee, niin ymmärtää syyn, miksi mailohin vaihdettiin regular-varret. Samaan hengenvetoon täytyy myös toivoa, ettei Miuroissakaan kovin stiffit varret ole,

    Nyt mä vetoan tilapäiseen mielenhäiriöön, jumalattomaan humalatilaan tai/ja dementiaan, sillä en TODELLAKAAN muista olleeni tuossa kuvassa oikealla tai vasemmalla. Varsinkaan vasemmalla! Ja jos olinkin niin kiistän tarvittaessa kaiken!

    Mutta JOS mä nyt kuitenkin olen siinä kuvassa oikealla tai vasemmalla, niin eikös jonku pitäisi maksaa mulle mun käsivarren käytöstä?! Mä haluun rojalteja! Mä haastan kaikki oikeuteen!! (Hörhö, saat puolet korvauksista jos tuut mun advokaatiksi!) Oikeuteen, sanon minä! Oikeuteen!

    Telkkari ja Internet lihottaa 10kg.
    En mä noin läski ole oikeasti. Hyi!

    Lähden kuitenkin varmuuden vuoksi oksentamaan päivälliseksi syömäni 6 rusinaa.

    Ensimmäisen illan saldo on 23 peluria listoille.

    Parti kirjoitti: (26.2.2007 0:00:45)
    Ensimmäisen illan saldo on 23 peluria listoille.

    Sen verran tiukka tahti että pelästytti myös minut ilmoittautumaan.

    No, katsoin myös aiheelliseksi ilmottautua kisaan, koska tämän foorumin kirjoitukset, niin asialliset kuin asiattomatkin ovat saaneet minut ’yli-investoimaan’ (taitoihini nähden) golfvälineisiin… 😉

    peliseurasta ei luonnollisestikaan ole sen kummempia toivomuksia, näin ensikertalaisena… toivottavasti johonkin porukkaan mahtuu.

    Kiinostus herää myös täällä!

    Sosiaalisena luonteena ja uusia mukavia kokemuksia metsästämään!

    Myös uusi naama ilmoittautuu mukaan karkeloihin=)

    Mukana mielellään myös tänävuonna, voitais pitää kunnon juhlat pelin päätteex!

    Pääluku 44.
    Tasaisen tahdin taulukolla halukkaita pelureita tulee olemaan noin 2640. Riittää siinä kuhinaa Rinkun pihanurmella. Pitäisiköhän tänä vuonna käyttää karsintamenetelmänä karhupainia ykköstiillä…

    Parti,

    mulle ei onistunut toi virallinen tie – läheetin vanhaa reittii
    ilimottaatumiseni.

    Siis kisaan otetaan vai 44 pelaaja niinkö =(

    Ei kai sentään niin vähää!

    Colt kirjoitti: (28.2.2007 9:55:42)
    Siis kisaan otetaan vai 44 pelaaja niinkö =(

    Ei kai sentään niin vähää!

    Luepas uudestaan…

    Mitenkä on mahdollista, että nimim. double-eagle alias Jukka vielä puuttuu ilmoittautuneiden listalta kisan kotisivulla? Kai Jukka on tulossa, kun niin moni haluaisi samaan ryhmään pelaamaan ja taitolyöntejä opettelemaan?

    Ehkä Parti ei ole vain päivittänyt sivua vielä…

    Eräillä lady-pelureilla oli nimen perässä merkintä L, minulla sen sijaan ei ollut. Johtuuko ei-ladymäisestä käytöksestä kentällä (joskus olen ärräpään päästänyt) vai onko minut pistetty herrain sarjaan tarkoituksella (hymiö)? Pitää ruveta sitten harjoittelemaan takatiiltä jos näin on.

    Kiara kirjoitti: (2.3.2007 11:27:48)
    Mitenkä on mahdollista, että nimim. double-eagle alias Jukka vielä puuttuu ilmoittautuneiden listalta kisan kotisivulla? Kai Jukka on tulossa, kun niin moni haluaisi samaan ryhmään pelaamaan ja taitolyöntejä opettelemaan?

    Jukka on varmaan tavallista pidemmällä fillarilenkillä. Noissa lumiolosuhteissa kapeagummisella pyörällä kestää viikon verran tehdä se hänen normaali lenkkinsä. Siellä on vedetty sellaista taitosladia, että…

    Kiara kirjoitti: (2.3.2007 11:27:48)
    Eräillä lady-pelureilla oli nimen perässä merkintä L, minulla sen sijaan ei ollut. Johtuuko ei-ladymäisestä käytöksestä kentällä (joskus olen ärräpään päästänyt) vai onko minut pistetty herrain sarjaan tarkoituksella (hymiö)? Pitää ruveta sitten harjoittelemaan takatiiltä jos näin on.

    Parti on välillä aika velmu, joten josko tuo L-kirjain tarkoittaakin jotain muuta 🙂

    Hörhö kirjoitti: (2.3.2007 11:46:38)
    Jukka on varmaan tavallista pidemmällä fillarilenkillä. Noissa lumiolosuhteissa kapeagummisella pyörällä kestää viikon verran tehdä se hänen normaali lenkkinsä. Siellä on vedetty sellaista taitosladia, että…

    Uskon että Jukka pakkasi heti tämän ketjun nähtyään ylimittaiset taitomailansa kantobägiin, hyppäsi fillarin selkään lähti polkemaan kohti vanhaa kotiaan ja loputtoman kaipuun kohdettaan, kohti Ringsidea.
    Näin hän on valmiina treenaamaan oikeissa olosuhteissa heti kun hanget hieman laskevat. Luulenpa että hän on tosi kova luu kun kisapäivä koittaa.

    Ladyista: Olen merkannut Ladyt ja seniorit jos ilmo-viestistä on käynyt selkeästi ilmi että moinen otus on kyseessä. En ole merkintöjä (virheiden pelossa) alkanut tekemään niiden kohdalla, jotka eivät ole asiasta ilmoittaneet. Toki olisi suotavaa että ladyt ja seniorit kertoisivat asiasta niin saadaan pelurit oikeisiin sarjoihin.

    Parti kirjoitti: (2.3.2007 12:41:54)

    Hörhö kirjoitti: (2.3.2007 11:46:38)
    Jukka on varmaan tavallista pidemmällä fillarilenkillä. Noissa lumiolosuhteissa kapeagummisella pyörällä kestää viikon verran tehdä se hänen normaali lenkkinsä. Siellä on vedetty sellaista taitosladia, että…

    Uskon että Jukka pakkasi heti tämän ketjun nähtyään ylimittaiset taitomailansa kantobägiin, hyppäsi fillarin selkään lähti polkemaan kohti vanhaa kotiaan ja loputtoman kaipuun kohdettaan, kohti Ringsidea.
    Näin hän on valmiina treenaamaan oikeissa olosuhteissa heti kun hanget hieman laskevat. Luulenpa että hän on tosi kova luu kun kisapäivä koittaa.

    Muistelen, että Jukka oli ennätyskierroksensakin pelannut juuri Rinkussa. Eipä ihme, että kaipuu sinne olisi kova, kun ei Sankivaarassa välineiden loputtomasta hienosäädöstäkään huolimatta tule 36 bogipistettä kasaan.

    Ladyista: Olen merkannut Ladyt ja seniorit jos ilmo-viestistä on käynyt selkeästi ilmi että moinen otus on kyseessä. En ole merkintöjä (virheiden pelossa) alkanut tekemään niiden kohdalla, jotka eivät ole asiasta ilmoittaneet. Toki olisi suotavaa että ladyt ja seniorit kertoisivat asiasta niin saadaan pelurit oikeisiin sarjoihin.

    Voisi olla kyllä aika vänkää, jos pelattaisiinkin ihan ’väärissä’ sarjoissa (hymiö).

    Tehdäänkö kisassa sukupuolitestit? Kerran eräällä itäisessä Suomessa sijaitsevalla kentällä törmäsin mieheen, joka oli pukeutunut naiseksi. Kisa oli vielä, perkule. Yrittikö huiputtaa itsensä naisten sarjaan?

    Kiara kirjoitti: (2.3.2007 12:54:35)
    Muistelen, että Jukka oli ennätyskierroksensakin pelannut juuri Rinkussa. Eipä ihme, että kaipuu sinne olisi kova, kun ei Sankivaarassa välineiden loputtomasta hienosäädöstäkään huolimatta tule 36 bogipistettä kasaan.

    Muistaisin että Jukka uhkaili… siis ilmoitti halukkuutensa kisailla nimimerkkien kera juurikin tässä pippalossa. Hohoi, Jukkis, misä viivyt?!

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 683)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #244772 kohteessaGolfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside