Aihe: GolfCenter – TAGi - Golfpiste.com

16.–23.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[9][16]
KilpailuaSuomalaista

GolfCenter – TAGi

Etusivu Foorumit Yleistä GolfCenter – TAGi

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #1320630 Ilmoita asiaton viesti

    Mielestäni on nyt hyvä aika kommentoida GolfCenter TAGin asiakaspalvelua ja yleensäkin paikan toimintaa. Oheisena keskustelu asiakasystäväni ja henkiökunna edustajan välillä parisen viikkoa sitten: Asiakas(A), Henkilökunta (H).
    A – Teillä on tulossa demopäivä
    H – Kyllä
    A – Onko mitään erityistä esillä
    H – Emää tiiä, kait jotain
    A – Luin, että voisi varata ajan fittaukseen/kokeiluun
    H – Ai, kait sit vois
    A – Osaatko sanoa mitkä ajat on vapaana
    H – Ei varmaan enään, emmä tiiä, ei kait enää mitään
    A – Kun se demo päivä on, onko tarjouksia
    H – Ei varmaankaan, ei oo tarvis eikä oo mitään myytävää
    ….

    Keskuteslu jatkui samankaltaisena n 10 minuuttia, jonka jälkeen asiakas poistui myymälästä epätietoisena, huonosti palveltuna ja näillä näkymin viimeistä kertaa.

    Ilmeisesti vähäisten golfmyymälöiden johdosta palvelu vi olla huonoa, asiantuntematonta ja töykeää. Oletetaan, että mikä tahansa kelpaa.
    Itsellä on vastaavan kaltaisia kokemuksia ao. liikekestä, eli henkilökuntaa paljon asiakkaat kiinnosta tai tietotaito on olematonta. Miksi siis väline/asuste jne. valmistajat näkevät, että ko. myymälään kannattaa järjestää tapahtumia tai laittaa tuotteitansa myyntii kun asiakkaat eivät saa tietoa eikä henkilökunnalla ole osaamista? Vapaasi saa kommentoioda puolesta tai vastaan. Avoin keskustelu on parasta.

    #1320634 Ilmoita asiaton viesti

    Sama palvelutaso taitaa olla vähän kaikkialla isoissa liikkeissä… käy liikaa renkaanpotkijoita… itse tosin yleensä olen saanut hyvää palvelua kun tietävät että lähden aina pois satkun…pari köyhempänä…

    #1320666 Ilmoita asiaton viesti
    KL1

    Sama palvelutaso taitaa olla vähän kaikkialla isoissa liikkeissä

    Kuvatunlaista palvelua en ole koskaan itse saanut, ja jos olisin, siitä olisi ko. liikkeen vastaava henkilö taatusti kuullut. Kyllä minua on keskimäärin palveltu aina hyvin, toki joukkoon on mahtunut kokemattomiakin myyjiä heikolla tietotasolla varustettuna, mutta parhaansa hekin ovat yrittäneet tehdä. Samaa ei voine sanoa tuon esimerkin myyntihenkilöstä…

    #1320701 Ilmoita asiaton viesti
    Uno

    Käytän mielummin saman ketjun golfbalancea, vaikka ne sijaitsevat itsestäni kauempana
    Tai foorumillakin parjattua GolfSkyita.

    Muutama kuukausi sitten demopäivästä sama havainto Bogeyton. Miksi edes järjestävät niitä Tagissa,
    edullisempia järjestää muualla sekä enemmän myyntiä esim. Paloheinä.

    Golf myynti on vaativaa ja alhainen tasoitus ei tarkoita myyntiosaamista.
    Ehkä ikähaitari on yksipuolista sekä myös sukupuolijakauma.

    Tagin palveluasenne on kuin Talissa 10-20 vuotta sitten ei jäsenille.

    #1365778 Ilmoita asiaton viesti
    SMG

    Itse olen saanut hyvää palvelua Golf Centeristä, ei ole tarvinnut muualla käydä. Toisin oli joskus silloin kun olivat vielä Herttoniemessä ja kilpailua ei juuri ollut.

    #1365782 Ilmoita asiaton viesti

    Olipa ihmeellinen vuodatus. Ei voi muuta kuin ihmetellä kirjoituksen tarkoitusta.
    Jos kaupassa (mikä tahansa kauppa) ei saa toivottua tietoa, sen saa pyytämällä toisen myyjän, joka osaisi auttaa. Suuresti ihmettelen, jos aikuinen ihminen olisi jäänyt 10 minuutiksi myyjän luo, jos myyjä ei olisi osannut auttaa.

    Itse suosin suomalaisia kauppoja. Ne työllistävät ja verot jäävät suomeen.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Etusivu Foorumit Yleistä GolfCenter – TAGi