16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

GolfCenter – TAGi

Etusivu Foorumit Yleistä GolfCenter – TAGi

Esillä 17 viestiä, 1 - 17 (kaikkiaan 17)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mielestäni on nyt hyvä aika kommentoida GolfCenter TAGin asiakaspalvelua ja yleensäkin paikan toimintaa. Oheisena keskustelu asiakasystäväni ja henkiökunna edustajan välillä parisen viikkoa sitten: Asiakas(A), Henkilökunta (H).
    A – Teillä on tulossa demopäivä
    H – Kyllä
    A – Onko mitään erityistä esillä
    H – Emää tiiä, kait jotain
    A – Luin, että voisi varata ajan fittaukseen/kokeiluun
    H – Ai, kait sit vois
    A – Osaatko sanoa mitkä ajat on vapaana
    H – Ei varmaan enään, emmä tiiä, ei kait enää mitään
    A – Kun se demo päivä on, onko tarjouksia
    H – Ei varmaankaan, ei oo tarvis eikä oo mitään myytävää
    ….

    Keskuteslu jatkui samankaltaisena n 10 minuuttia, jonka jälkeen asiakas poistui myymälästä epätietoisena, huonosti palveltuna ja näillä näkymin viimeistä kertaa.

    Ilmeisesti vähäisten golfmyymälöiden johdosta palvelu vi olla huonoa, asiantuntematonta ja töykeää. Oletetaan, että mikä tahansa kelpaa.
    Itsellä on vastaavan kaltaisia kokemuksia ao. liikekestä, eli henkilökuntaa paljon asiakkaat kiinnosta tai tietotaito on olematonta. Miksi siis väline/asuste jne. valmistajat näkevät, että ko. myymälään kannattaa järjestää tapahtumia tai laittaa tuotteitansa myyntii kun asiakkaat eivät saa tietoa eikä henkilökunnalla ole osaamista? Vapaasi saa kommentoioda puolesta tai vastaan. Avoin keskustelu on parasta.

    Sama palvelutaso taitaa olla vähän kaikkialla isoissa liikkeissä… käy liikaa renkaanpotkijoita… itse tosin yleensä olen saanut hyvää palvelua kun tietävät että lähden aina pois satkun…pari köyhempänä…

    KL1

    Sama palvelutaso taitaa olla vähän kaikkialla isoissa liikkeissä

    Kuvatunlaista palvelua en ole koskaan itse saanut, ja jos olisin, siitä olisi ko. liikkeen vastaava henkilö taatusti kuullut. Kyllä minua on keskimäärin palveltu aina hyvin, toki joukkoon on mahtunut kokemattomiakin myyjiä heikolla tietotasolla varustettuna, mutta parhaansa hekin ovat yrittäneet tehdä. Samaa ei voine sanoa tuon esimerkin myyntihenkilöstä…

    Uno

    Käytän mielummin saman ketjun golfbalancea, vaikka ne sijaitsevat itsestäni kauempana
    Tai foorumillakin parjattua GolfSkyita.

    Muutama kuukausi sitten demopäivästä sama havainto Bogeyton. Miksi edes järjestävät niitä Tagissa,
    edullisempia järjestää muualla sekä enemmän myyntiä esim. Paloheinä.

    Golf myynti on vaativaa ja alhainen tasoitus ei tarkoita myyntiosaamista.
    Ehkä ikähaitari on yksipuolista sekä myös sukupuolijakauma.

    Tagin palveluasenne on kuin Talissa 10-20 vuotta sitten ei jäsenille.

    SMG

    Itse olen saanut hyvää palvelua Golf Centeristä, ei ole tarvinnut muualla käydä. Toisin oli joskus silloin kun olivat vielä Herttoniemessä ja kilpailua ei juuri ollut.

    Olipa ihmeellinen vuodatus. Ei voi muuta kuin ihmetellä kirjoituksen tarkoitusta.
    Jos kaupassa (mikä tahansa kauppa) ei saa toivottua tietoa, sen saa pyytämällä toisen myyjän, joka osaisi auttaa. Suuresti ihmettelen, jos aikuinen ihminen olisi jäänyt 10 minuutiksi myyjän luo, jos myyjä ei olisi osannut auttaa.

    Itse suosin suomalaisia kauppoja. Ne työllistävät ja verot jäävät suomeen.

    Itsellä on vastaavan kaltaisia kokemuksia ao. liikekestä, eli henkilökuntaa paljon asiakkaat kiinnosta tai tietotaito on olematonta.

    Ok, eli muillakin samansuuntaisia kokemuksia ks. liikkeestä ja demotilaisuuksista.

    Olipa ihmeellinen vuodatus. Ei voi muuta kuin ihmetellä kirjoituksen tarkoitusta.

    Samaa mietin. Tuo asiakaspalvelija-asiakas keskustelu selvästi keksitty/lavastettu. Vaikka olisi kesäpoikia/kesätyttöjä kyseessä, niin kyllä siellä yleensä palvelee iloisia ja hymyileviä nuoria.

    Jos tarkoitus on dissata yritystä, niin tällaiset heitot eivät toimi. Pitää olla oikeaa faktaa.

    Täällä on usein kohteelle tahallaan haitallisia ja asiattomia viestejä

    Aihe aloitettu vajaa 3 vuotta sitten. Tänä aikana ja tässä ketjussa 3 negatiivistä arviota liikkeestä.

    Mielestäni ihan hyvillä mielin lukisin arvosteluja jos olisin myymäläpäällikkö. Toki yksikin negatiivinen arvio on liikaa, mutta….

    Eräs Golf Centeristä kilpailevaan Golf Skyhin siirtynyt välinemyyjä kertoi viihtyvänsä nykyisessä työpaikassa paljon paremmin, kauppa käy kuulemma kohtuullisesti. Entisessä työpakassa Tapiolassa ei vain töitä riittänyt ja ilmapiiri kuulemma huonompi. Golfbalancen myymälästä myös lähtenyt porukkaa pois ja esim. mailanhuoltopalvelua ei enää sieltä saa.

    Huomasinitse että siellä ylimielsitä porukkaa, näitä kilpapelaajia, usein entisiä semmosia joilla ei rahkeet riittäneet ja se jos mikä kiristi pääkoppaa. Sitten purkivat itseinhoaan asiakkaisiin… tai ehkä olivat oikeasti noin epäpäteviä, mikä selittää hieman sitä kilpaurankin kariutumista. Muistan kun kerran olin asiakkaana ja myyjä yritti erittäin agressiivisesti tunkea minulle jotain Albertin golfhousua, jossain vaiheessa minulla(kin) sitten nakshti ja sanoin ottavani housut mutta paiskasin ne kulmaan ja kävelin pois koko puljusta enkä sen koomin palannut. Tuhannet olen kiikuttanut sen jälkeen golfskyhyn

    Hah, ja katsoin niin netissä luki ”johtava golfliike” eivät ole mitään johtavaa nähnytkään! Friedrich Paulus Stalingradissa omasi viimeisinä päivinä enemmän johtajan ainesta konsanaan! Ja nämä hän käytti makaamalla hetekalla neuvostojoukkoja odottaen. Tämä vertaus jos mikä kertoo jo balancen johtamismaineesta asiakkaiden silmissä.

    Mikähän on tämän kirjoittelun taustalla? Eihän vaan nyt mustamaalata kilpailijaa? Erityisesti Golf Balancessa mutta myös Golf Centerissä olen saanut aina hyvää palvelua.

    Golf Skyssä en ole ikinä saanut mitään palvelua joten sitä on vaikea arvioida. Viimeksi siellä käydessä hyllyt ammotti tyhjyyttään ja liikkeessä pyöri nuoria joiden tärkein tehtävä oli seurustella keskenään eikä kysyä asiakkaalta ”voisinko olla jotenkin avuksi”…

    Mikähän on tämän kirjoittelun taustalla? Eihän vaan nyt mustamaalata kilpailijaa? Erityisesti Golf Balancessa mutta myös Golf Centerissä olen saanut aina hyvää palvelua.

    Golf Skyssä en ole ikinä saanut mitään palvelua joten sitä on vaikea arvioida. Viimeksi siellä käydessä hyllyt ammotti tyhjyyttään ja liikkeessä pyöri nuoria joiden tärkein tehtävä oli seurustella keskenään eikä kysyä asiakkaalta ”voisinko olla jotenkin avuksi”…

    Eihän vaan nyt mustamaalata kilpailijaa!

    Pari kertaa olen tänä vuonna tapiolan golfcenterissä piipahtanut ja olen aina sattunut sellaisen myyjän pakeille joka on osannut asiansa ja myös käyttänyt aikaa. Asiani on molemmilla kerroilla ollut sama, mielestäni tarvitsen jonkin mailan (avausrauta tai puukolme). Mennään hakkaamaan mallit läpi trackmaniin. Ostan lopulta tunteella, trackmanin lukemista piittamatta mailan ja jatkan matkaa. Käteen saattaa tarttua myös tiipussi, pallopaketti ja hanska tai jotain muuta pientä.
    Kyllähän siellä myös on nuoria vähän aremman oloisia myyjiä jotka hieman luimistelevat katsetta, mutta en minä heidän kimppuun iskekään kysymyksineni.
    Siellä on kyllä kiva kokeilla mailoja kun saa lukemat ja näkee lennon, ja saa myös lyödä ihan oikeitakin palloja.

    TaGin Golf Centeristä saa asiallista ja asiantuntevaa palvelua. Kokemusta on ja paljon.

Esillä 17 viestiä, 1 - 17 (kaikkiaan 17)
Vastaa aiheeseen: GolfCenter – TAGi

Etusivu Foorumit Yleistä GolfCenter – TAGi