14.5.–21.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][13]
KilpailuaSuomalaista

Forumin pikkujoulut?

Etusivu Foorumit Yleistä Forumin pikkujoulut?

Esillä 11 viestiä, 126 - 136 (kaikkiaan 136)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kuulosti, että teillä oli hauskaa siellä chatissä? Jakakaa nyt vähän kokemuksia. Mitäs siellä oikeen touhuttiin?

    Hei kiitos kaikille. Mukavaa oli. Kuumeisena en oikein olisi muunlaisiin pikkujouluihin osallistua. Tosin punkku ei ehkä ihan parasta lääkettä influenssaan ollut. Eilen en jaksanut edes konettava avata. Enivei elossa ollaan 😉

    Illan kulku oli suunnilleen seuraava:

    Kuuden nurkilla alkoi porukkaa kertyä siihen chattiin. Tässä vaiheessa keskustelu oli ’sivistynyttä’ ja ’asiallista’. ensimmäinen promillien arviointi suoritettiin joskus kasin aikoihin, johdossa vahvasti muistaakseni Kobo (1.5?) ja Allekirjoittanut.

    Höpinät kosketelivat kaikkia golfareita kiinnostavia aiheita kuten syömistä ja juomista, vähän golfiakin ja välineitä.

    Toinen promillien arviointi (22:??) ei tuottanut johtokaksikkoon muutoksia, Kobo (korjaa jos muistan väärin) 1,9 ja tetsa arviolta 2. Tuossa vaiheessa itselläni alkoi enitenkäytetty nappula näppiksessä olla backspace…

    Tuosta eteenpäin alkaa olla hiukan hämärää; GT teki tehtävänsä. Mutta sen muistan että GolfBottia koitettiin huonolla menestyksellä naittaa varmaan kaikille muille kuin mulle. :o(

    Kaiken kaikkiaan tää oli niitä tilaisuuksia jossa yksinkertaisesti olisi itse pitänyt olla paikalla…

    Mutta missä oli Antti? :o)

    DNA/GPRS yhdiste teki mahdottomaksi edes seurata keskustelua, saati sitten kontributoida omaa osuutta. Se nopeus… parin ensimmäisen tervehdyksen jälkeen chatappletti kuoli, jysähti.

    Pientä tarkennusta noihin promilleihin… Mikäli oma muistini éi hirveästi heitä, niin huolimatta holtittomasta käyttäytymisestäni (niin aina pikkujoulujen hengessä pidetään hauskaa vaikka väkisin) en muistaakseni valehdellut koko iltana ylittäneeni 1,2… tosin väsymyskertoimella voi olla osuutta silloisiin välillä lähes automaattikirjoituksella (tulivatkos avaruudesta vai mistä??) syntyneisiin teksteihin 🙂

    Kiitos, anteeks ja näkemiin kaikille osallistuneille…

    No se ’ kirjastoriippuvaisuteni ’ tarkoittaa , että en pääse teitin touhuihin viikonloppuna , mutta sen mukavampaa oli lukea ja kokea pikkujoulunne virtuaalisesti nyt maanantaina j a pikkujouluhan jatkuu.

    MUUTEN JOS NÄYTTÄÄ SILTÄ ; ETTÄ KALENTERIN LUUKKU SUORASTAAN AMMOTTAA TYHYJYYTTÄ

    NOPEA LUUKUTUS NOPEIMMALTA.

    TYHJIÄ LUUKUJA ON KATSOKAA LISTAA 5.12. JA VARATKAA LOPIAISEEN 6.1.2004 ASTI !!

    En ole vielä käynyt Golfpistejoulukalenterilla, mutta ainakin Antisrta pidettiin huolta, mutta onkohan pPunainen Paroni hoitanut hommansa.

    Golfleiti tavataan , vaikka tän viikon lopulla – loppuna tai ensi viikolla kirjan merkeissä ja voihan sitä gLökinki otta..

    mä olin pikkujouluhumlassa en mä usko ett- se armouri aamori mulle pärjää.

    Leikisti Mommeli Lapsenmieli.

    Hei kaverit ja flikjat se mun tuorein listani onkin

    4.12. klo 13.16 ( ei 5.12.)

    siis tänään on Luukku 8 Tosinipo

    huomenna Henkka Luukku 9

    ylihuomenna Turzi Luukku 10

    Muut Luukut 11- 31 2003 ja 1-6-2004

    katso 4.12. klo 13.16

    ja sitoudu

    vahvista

    herättele

    varaa tyhjä luukku.

    Tsemppiä kolohvissakin on 72 reikää – tosikisassa.

    Hei kaverit ja flikjat se mun tuorein listani onkin

    4.12. klo 13.16 ( ei 5.12.)

    siis tänään on Luukku 8 Tosinipo

    huomenna Henkka Luukku 9

    ylihuomenna Turzi Luukku 10

    Muut Luukut 11- 31 2003 ja 1-6-2004

    katso 4.12. klo 13.16

    ja sitoudu

    vahvista

    herättele

    varaa tyhjä luukku.

    Tsemppiä kolohvissakin on 72 reikää – tosikisassa.

    Joo kyllä Kobo on oikeassa ja Tetsan muisti vielä vähän kohmeessa. Se olin nimittäin minä joka ilmoitun humaltuvani muita ripeämmin. Vaimoa vähän ihmetytti koko touhu 🙂

    Kiitokset vaan kaikille osallistuneille. Mukavaahan se oli. Eipä ole usein taidettu webissä pikkujouluja viettää. Ei se näytä iästäkään olevan kiinni. Taidamme kaikki kuitenkin olla enemmän tai vähemmän aikuisia, ainakin passin mukaan. Olen aina vähän kuvitellut ettei tuo ole oikein aikuisten puuhaa, mutta hauskaahan se reaaliajassa oli !

    Pitää kai vallata joku chatti kevätjuhliin, kun sen aika tulee. Taisivat sinkkuchatissa olla vakkarit ihmeissään, että mikä hullu golfporukka tämän on vallannut. Golfbotilta hyvä oivallus !

    PS. Joulukalenterin 9. luukku kirjoitettu.

    Into Iltatähti

    Joo, mun moka. Mutta hei, ei kaikkea voi (eikä kannata) muistaa.

    Kyllä pikkujoulujuhlat voi katsoa epäonnistuneeksi, jos kaikki muistaa oikein.

Esillä 11 viestiä, 126 - 136 (kaikkiaan 136)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #499037 kohteessaForumin pikkujoulut?

Etusivu Foorumit Yleistä Forumin pikkujoulut?