Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › FGT 2006
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Asiaa seuranneet. Koskas tuo kisakalenteri yleensä lyödään lukkoon ? Ei ainakaan vielä ollut mitään tietoa FGT:n sivuilla. Onhan tuohon nyt tietysti puoli vuotta aikaakin, mutta, mutta… Kaikkihetitännenyt !
Tossa
Lue lisää: alustava kisakalenteri
Olisihan minun pitänyt tämä tajuta, mutta kiitos ja anteeksi 🙂
Joo oon mä aina tienny että sussa on potentiaalia, mutta että jo ens keväänä FGT:lle ! Ei olis kyllä uskonut tollasta aikataulua . No onneks olkoon enivei….. kateellista muminaaa ;O ))
Kyllä minä sinne ajattelin mennä. Tavalla tai toisella. Todennäköisesti kuitenkin toisella 🙁
Ensi kesänä muuten mennään kimpassa scramblekisoihin, kuten oli jo viime talvena juttua. Olen aika huimasti treenannut ja händärihuijarikin olen nykyään 😉 On muuten swingula keväällä iskussa ja lähes pari tuhatta harkkaputtia puttimatolla takana.
(BTW kaksimetrisiä on mennyt reilut 900 peräkkäin kuppiin 🙂
Tätä on sitten kenenkään muun turha alkaa kitisemään. Viesti on tarkoitettu Kyylle ja minulle on yhdentekevää, jos joku tosikko taas pitää tätä elvistelynä. Kahdesta metristä ei vaan tuosta ämpärin kokoisesta reijästä enää osu ohi, vaikka kuin yrittäisi.
Mulla alkaa toi talviharjoittelukausi mailojen kera vasta tällä tai ensviikolla mutta sitten on vakaa aikomus pistää toi rautapeli sellaseen kondikseen että keväällä kaikki kernit näyttää vähintään jalkapallokentän kokoisilta :o))
Kun me ollaan tälläsii kohteliaita ja muut huomioonottavia herrasmiehiä niin täytyy vissiin scramblekisoihin ilmoittautumisen jälkeen pyytää järjestävän seuran kilpailutoimikunnan jäseniä ilmoittamaan muille osallistuville pelaajille että kakkos,kolmos jne palkinnotkin ovat laatukamaa että saadaan edes jotain vastusta ;o))
-
JulkaisijaArtikkelit
Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › FGT 2006