Aihe: FGT 2006 - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][3]
KilpailuaSuomalaista

FGT 2006

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #174107 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Asiaa seuranneet. Koskas tuo kisakalenteri yleensä lyödään lukkoon ? Ei ainakaan vielä ollut mitään tietoa FGT:n sivuilla. Onhan tuohon nyt tietysti puoli vuotta aikaakin, mutta, mutta… Kaikkihetitännenyt !

#251720 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

Tossa

Lue lisää: alustava kisakalenteri

#251721 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Olisihan minun pitänyt tämä tajuta, mutta kiitos ja anteeksi 🙂

#251722 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Kyy

Joo oon mä aina tienny että sussa on potentiaalia, mutta että jo ens keväänä FGT:lle ! Ei olis kyllä uskonut tollasta aikataulua . No onneks olkoon enivei….. kateellista muminaaa ;O ))

#251723 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kyllä minä sinne ajattelin mennä. Tavalla tai toisella. Todennäköisesti kuitenkin toisella 🙁

Ensi kesänä muuten mennään kimpassa scramblekisoihin, kuten oli jo viime talvena juttua. Olen aika huimasti treenannut ja händärihuijarikin olen nykyään 😉 On muuten swingula keväällä iskussa ja lähes pari tuhatta harkkaputtia puttimatolla takana.

(BTW kaksimetrisiä on mennyt reilut 900 peräkkäin kuppiin 🙂

Tätä on sitten kenenkään muun turha alkaa kitisemään. Viesti on tarkoitettu Kyylle ja minulle on yhdentekevää, jos joku tosikko taas pitää tätä elvistelynä. Kahdesta metristä ei vaan tuosta ämpärin kokoisesta reijästä enää osu ohi, vaikka kuin yrittäisi.

Kyy

Mulla alkaa toi talviharjoittelukausi mailojen kera vasta tällä tai ensviikolla mutta sitten on vakaa aikomus pistää toi rautapeli sellaseen kondikseen että keväällä kaikki kernit näyttää vähintään jalkapallokentän kokoisilta :o))

Kun me ollaan tälläsii kohteliaita ja muut huomioonottavia herrasmiehiä niin täytyy vissiin scramblekisoihin ilmoittautumisen jälkeen pyytää järjestävän seuran kilpailutoimikunnan jäseniä ilmoittamaan muille osallistuville pelaajille että kakkos,kolmos jne palkinnotkin ovat laatukamaa että saadaan edes jotain vastusta ;o))

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Vastaa aiheeseen: FGT 2006