Aihe: Clubhouse simulaattorigolf 2004 - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Clubhouse simulaattorigolf 2004

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse simulaattorigolf 2004

Esillä 25 viestiä, 176 - 200 (kaikkiaan 331)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tervetuloa mukaan. (Ja ei, en ole Tuomo enkä Talmasta. 🙂

Eli Malmin maanantai-illan flightissa nyt Tuoppi ja Tommy Armour varmasti ja Firestick epävarmasti.

Aikaa on kolme tuntia, joten yksi nopea peluri mahtunee vielä mukaan. (pallokoira, mäkisuksi ja Poodri Hoo näyttävät olevan ’tuuliajolla’ vielä)

Onko finaalille jo päätetty päivä?

Itse olen 30.1. – 6.2. Epsanjassa, joten tuolloin en pääse mukaan.

Alustavasti Malmi 12.1.04 klo 17.30 .

Joku tämän jälkeinnen kin porukka kelpaa ???

Onks´ tietoo ????

Kun on tammikuun loppuun aikaa ????

Onks´ tietoo ????

Onks´ tietoo ????

Ei ole vielä päätetty lyöntipelin finaalipäivää ja eiköhän aloiteta siitä kädenvääntöä seuraavaksi. Mun mielestä mahdollisimman nopeasti, niin sitten voidaan siirtyä pelaamaan seuraavaa kisaa, vaikka Clubhousen simureikäpelimestaruuksia tai jotain muuta.

Turzin kanssa samaa mieltä! Mulle sopisi hyvin jo ennen kuun vaihdettakin, jos vaan mattimyöhäiset saa 1. kierroksen pelattua.

Noni, neljä peluria kasassa, Tuoppi, Tommy Armour, Firestick* ja Mäkisuksi*.

*) Firestick ja Mäkisuksi, jos ette pääsekään paikalle ma, niin huhuilkaa tänne forumille hyvissä ajoin. Jos molemmat tekevät no-shown, niin mun ja Tommyn kisakierros ei ole virallinen, kun pitää olla 3 kisaan osallistuvaa paikalla.

Koskas järjestetään jumbokisat? Helmikuussa? Finaaleja tulen kyllä seuraamaan jos ehdin. Lukitsen salama-asennon pois kamerasta ;-), sori Z ori.

Vaikka vannoinkin sunnuntaina, etten vähään aikaan änkeä simuun, niin taas on into päällä. Tänään menenkin nolaamaan itseni toiseen kisaan eli keilaamaan. Onneks siellä on muitakin naisia.

Kun jumbofinaalipaikka näyttää varmalta, ehdottaisin joko sunnuntaita tai sitten arki-iltaa ma-pe.

Parasta olisi jos jumboilun voisi pelata mestaruuskisan lämmittelykisana. En tiedä olisiko se aikataulullisesti mahdollista.

Jumbofinaaliin taitaa kertyä aikamoinen joukko pelaajia. Eiköhän jaeta jumbofinaali vielä kahteen osaan eli vaikka ’jumbot’ ja ’emäjumbot’.

Antti myös mukaan tuloksen tekoon!

Voi eih, mä joudun emäjumboihin!

JKO

Meikäläinen ja rannalle ruikuttamaan siis jumbofinaaliin ehdottomasti. Lämmittelynä olisi poikaa näyttää när…

Mä tyydyn osaani… rautaysiä pidempään mailaan suostun tarttumaan vasta pääsiäisen jälkeen.

Siis Mr. TriplePar joka suomennetaan siis EmäJumbo…

Kelpaako mukaan JUMBOON vaikka avaa VÄHÄN pitemälle.

Hieno kisa ja kovia tuloksia. Mutta kertokaapa, millä konstin menitte 14:lle greenille. Vähintään märkäpuku täytynee olla matkassa? Entä oliko tuossa klubiraflassa minkälaiset sapuskat?

Lue lisää: Floater

Helppoo kuin heinänteko. Paroni von Münchausen tyyliin. r9-käteen, naru vyötärölle ja narun toinen pää palloon kiinni. Rento swingi, pallolle kyytiä ja vóila, kupin ääressä oltiin. Kannattaa käyttää hieman joustavaa narua, jottei pallon hurja lähtönopeus nykäise liian kovaa. Se voisi sattua.

Itse oletin jumbofinaaliin seliävän automaattisesti neljä jumbointa. Pitänee järjestää karsinnat jumbofinaaliin?

Säännöissä ei ole otettu asiaan kantaa.

Loistavaa työtä kaikin puolin tuo tarjonta tuolla mailaverstaan sivuilla… On se hienoa, että joktkut osaa ja viitsii. Milloin tulee simulaattori kuvia??

Juu samaa mieltä, Kettu tekee hyvää jälkeä. Mistäköhän mahtaa johtua, mutta mä pidän etenkin ton tulossivun ulkoasusta 😉

Mikä sivu, missä?

Punaiset tulokset tarkoittaa => Hylätty

🙂

Eli mahtuuko pallokoira la 13 – 16 ryhmään?

T: pallokoira

Eli mahtuuko pallokoira la 10.12 klo. 13 – 16 Niittykummun ryhmään?

T: pallokoira

Esillä 25 viestiä, 176 - 200 (kaikkiaan 331)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #495911 kohteessaClubhouse simulaattorigolf 2004

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse simulaattorigolf 2004