Aihe: Clubhouse simulaattorigolf 2004 - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Clubhouse simulaattorigolf 2004

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse simulaattorigolf 2004

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 331)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tulokset kehiin, että voin vaipuu synkkyyteen… ja mailet lentää partsilta kans 🙂 Oliskos jollakin käytöö hyvälle bägille?

Päästetään Tetsa kieriskelemästä jännityksen syövereissä:

Turzi pelasi hienosti brutto 70, netto 67.

Itse pelasin parissa eli netto 68.

JKO pelasi brutto 96 ?, netto ?

Z orin peli hajosi sille kuuluisan 14. väylän veteen.

Turzi laittanee tulokset kun ehtii.

JKO

ennen vesiesteeseen memoa ota avaimet bägista -vaikka ne pappatunturin.

Meillä muistaakseni oli pari alle 70 ja pari yli 80 tulosta nettona.

Simulaattorin mustaa laatikkoa etsitään.

Kiitokset mukavalle peliseuralle (Kettu_ ja ritari) + psyykkaavalle yleisölle 🙂

Tuloksia saadaan varmaan kun Kettu pääsee kotiin.

Eka kokemus simussa tuntui hieman oudolta lyöntien pituuksien suhteen (ei muka pidempää driveä kuin n.220, pah!), mutta antoi se anteeksi aika pahoja mokiakin. Normaalisti moni lyönti olis minulta löytynyt lepikosta mutta armollisesti ja yllättäen ne päätyivätkin väylälle!

Selityksiä: Ristiselkä oli jo valmiiksi kipeä ja rupesi vaivaamaan loppua kohden enemmän 🙁 Onneksi päästiin takaisin klubille ennen kuin selkä kokonaan katkesi – muuta en keksi tähän hätään.

Epäviralliset tulokset ?

Voi Kobo, lopeta jo se murehtiminen. Sinähän pelasit hienosti. Kamerasta löytyi lyhyitä videoklipsejä JKO:sta Z orista, Spin 6:sta ja Turzista. Jos haluatte ne itsellenne niin laittakaa mailia sirpis@luukku.com. Niin ja kuviakin voin laitella sähköposteihin. Lähetelkää sähköpostiosoitteitanne.

Iltaryhmää odotellessa kuuden kärki on seuraava:
    Turzi,paksupekka,Tetsa,Spin 6,Kobo ja Henkka

Ryhmä mahtuu kuuden nettolyönnin sisään molemmin puolin paria, paino parin alla.

Mulla oli brutto muistaakseni 86 ja netto 79

Ketulla taisi olla 91 ja 86 (en ole varma)

ritarilla 119 ja 108 (en ole varma)

ritarilla kaatui peli muutamaan isoon tulokseen takaysillä, Kettu löi upeasti mutta tuli muutama käsittämätön outti ylipitkällä lyönnillä? ritarin putti kulki aika kivan näköisesti.

Onnistuihan se kuva siitä tulostaulusta, missä kakkosryhmän tulokset näyttävästi toisellakymmenellä… saadaan siitä ainakin mukavasti selittelyjä 🙂

NÄIN kävi ja ranteet auki jahka kun toivun voinko vaihtaa nim. Z ori /UUNO,AASI,VESI. VESI OK. Jos sopii!!??

*Nauraa kippurassa*!!!

Mutta oli tosi hauska tavata pikaisesti ihan livenäkin :o)!

T. Golfbot

Epävirallisten tietojen mukaan kahdeksan kärki näyttää tältä:
    Turzi (67),paksupekka (67),Tetsa (67),Spin 6 (68),Kobo(73),Henkka(73),CH-1(79),EFC (80)

JKO

Ei voi … jossain on virhe .. ei voi olla totta . minä en luovuta ennekuin totuus on tuotu julki. Minun tulos kestää päivänvalon nuo muut ei – ne pitää tarkastaa suurennuslasilla. Onko edes kirjurin allekirjoituksia roskakoriin heitetyssä tuloskortissa.

Sitä paitsi on otettava uusinta koska hallissa tuli auringon laskun jälkeen viileä. Siitä huolimatta ensimmöisen ryhmän tulokset kestävät paivänvalon. Ei tule mitään . ei tule m…

aika kovalta kärki näyttää… mutta mahtuuhan sitä vielä 8:san parhaan joukkoon…

Kärki on 13 lyönnin sisässä ja pahasti kallellaan parin päälle. Jos jäljellä olevien tasoituksista jotain koittaa päätellä niin todennäköisesti tämä kallistuma tulee korjaantumaan eli parin päältä putoaa porukkaa. Mun arvio asiasta…

Oltiinkos sitä kärpäsenä katossa? Itsekin kävin Malmilla psyy.. öh eiku kannustamassa joukkoja urheisiin suorituksiin.

Hämmästyttävän tasaista on kärjessä! Näyttää olevan tuollainen varma peruspeli kunniassa kun kerran alhaisella händärillä pärjää. Nyt voin vihdoin mennä nukkumaan. Paitsi etten voi kun oon niin innoissani!

JKO

Valitettavasti postilaatikkoni on liian pieni. Ei auttanut vaikka tyhjensin minkä voin. Kuvat tuli läpi hienosti.

Mikähän neuvoksi?

Pelasin tänään Puistolassa parin kilpailuun osallistumattoman kamuni kanssa. Siitä päästäänkin itse asiaan.

Luin kisan säännöt läpi vasta kierroksen jälkeen ja joudun diskaamaan itseni kahdesta syystä:

1. Ei kisaan osallistuvaa merkkaria

2. Pelasin klubitiiltä 🙁

Että sellaista. Aina ei voi voittaa…

Onkos sulla jotain duunimailia johon tulee isommat tiedostot läpi? Muutkin (Turzi, Z ori ja Spin 6) jos haluatte niitä klipsejä niin mun on lähetettävä duunimailista. Luukut ja hotmailit voi unohtaa, niissä on vain pari megaa tilaa ja tiedostot ovat kooltaan megasta reiluun kolmeen megaan.

Siis eikös sinulla ole kuitenkin vielä kisapeli pelaamatta?

Kalenteri näyttää olevan melko täynnä, joten taitaa jäädä pelaamatta.

Muutenkin moinen ’Mulligani’ olisi arveluttava. Kiitos silti tarjouksesta.

Vielä on kylmä rinki sanonko minkä ympärillä…

Henkka toudellakin voi olla niinkin, että näinkin surkeilla suorituksilla saatamme??? mahdollisesti päästä finaaliin. Tosin kärkiryhmälle on tullut annettua hiukan ehkä liikaa etumatkaa, mutta me emme luovuta mikäli mukaan päästään… Tetsa (ei taida 67 riittää jatkoon) laitetaan ainakin koville. Ei se voi mestarillakaan aina peli pysyä kasassa… lyö vaan sinne 14 veteen…

Psyykkaus on aloitettu 🙂

JKO

Ei harjoituskierrokset kiellettyjä ole.

On muitakin ilmoittautuneita mutta ei kierroksella käynneitä. Huhuilua vain ja merkkaria etsimään – ties vaikka tulisin paikkaamaan tulokseni.

Kiitokset CH-1 ja Kettu mainiosta oppitunnista. Kateellisena sai katsella herrojen reippaita yli 200 m:n siivuja.

Peli sujui kuin rasvattuna vaikka pääsimme aloittamaan teknisten ongelmien vuoksi vasta klo 18 niin homma oli valmista kahden tunnin päästä vaikka allekirjoittanut takaysillä teki parhaansa pidentääkseen peliaikaa maksettuun kolmeen tuntiin.

Hauska koettelemus kaiken kaikkiaan.

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 331)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #495779 kohteessaClubhouse simulaattorigolf 2004

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse simulaattorigolf 2004