Aihe: Clubhouse simulaattorigolf 2004 - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Clubhouse simulaattorigolf 2004

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse simulaattorigolf 2004

Esillä 25 viestiä, 301 - 325 (kaikkiaan 331)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mähän ennustin että mäkkäri menee kärkikahdeksikkoon – onnea mäkimiehelle:)

… Ja Walter Hagenin kuolemattomin sanoin:’Kukahan mahtaa tulla toiseksi?’ :o)

Ihan oikeesti nyt jänskätää… Tunnelma tiivistyy varsinkin täällä viivan tuntumassa… Tuleeko noutaja kaikille vai tekeekö Mäkkärikin hallitun telemarkin.

Onnentoivotusteni tarkoitus ei ollut vähätellä jäljelläolevien mahdollisuuksia.

Niin ja tietty – Onneksi olkoon, Tommy:)

Jokohan voisi alkaa ruikuttamaan lisää händäriä kärkiporukalta? Meinaan näyttää siltä että puolikas tasuri antaa etua parhaimmille peliguruille. Ehkä joku paksuja kirjoja lukenut voisi laskea händärin ja pelitasoituksen ’oikean’ suhteen ekan kierroksen perusteella. Peli jännäksi, meinaan.

Vaikka kyllähän mulle sopii tämäkim systeemi.

Olikos kamera mukana… Olisi mukava nähdä tämänkin ryhmän kuvia.

Sori, ei ollut. Unohdin sen duuniin. Finaaleihin raijaan taas mukaan ’kenttäkaluston’ ;o). Salamaa kun ei parane käyttää :-D.

Onneksi olkoon Tommy taas kerran hienosta kierroksesta, sitä kyllä osattiin odottaakin puheidensa mittaiselta mieheltä !

Onnittelut myös kaikille muille finalisteille ja toiselle kierrokselle menijöille. Tällä hetkellä Tommy ja neljä seuraavaa ovat uhkaavasti erottuneet selvästi omaksi ryhmäkseen.

Meidän karsiutuneiden olisi varmaan syytä sunnuntaina hiihtää Malmille seuraamaan finaaleja ja kaikkien ottaa opiksemme, kuinka sitä palloa oikein pitäisi lyödä.

Kiitos mukavasta karsintakierroksesta Niittarissa left, Hole-in-ten ja Näprääjä.

Pystyyköhän kisaan vielä tulemaan mukaan?

Jos voi niin ilmottautuisin mielelläni vielä mukaan.

Kiitoksia vaan kaikille. Se oli varmaan se Mäkisuksen eagle, jolla hän löi 344 m avauslyönnin, joka näytti 200 metriseltä ja menevän suoraan metsään, joka sai mun kirivaihteen päälle.

Kiitos peliseuralle, vaik aika huijareit ovatkin;)

King Kongilla ei raivolla riuhtomista vaan rauhallista swingiä ja pitkälle.

Leftillä ei mitään yhtäläisyyttä nimimerkkiinsä, odottelin että pallot olisi vasemmalla outissa mutta ei kun keskellä väylää.

Ja Hole-in-ten sitten huijausta pulet nimimerkistä, oikea olisi hole-in-five.

Itsellä liiankin osuva nimimerkki tuli näprättyä punch lyöntejä läpi kierroksen ja pituudet kärsi, lue löin pelkillä käsillä. Ennen kevään kisaa täytyy varmaan katsoa nami-nami ohjelma jotta saa lantion toimimaan;))

Olin muuten onnettoman lyhytlyöntinen meidän ryhmässä eilen; ykkösenä oli Mäkisuksi 344 m, toinen Pallokoira 323 m, sitten Tuoppi 271m ja itselläni vain 252 m. Aika hurjaa.

Hyi hitto, mitä lyöntejä! Tässä sen näkee, ettei pituus ratkaise vaan tekniikka … hmmm:o) Meillä Nitsarin 2-ryhmässä oli kaksi pisintä vain 306 metriä eli lyhyitä pa..oja! Vaikka lyönnit oli lyhyitä, ei tulosta silti tullut. Kai se pitää tulla Malmille mallia ottamaan!

Joo, Mäkkärin 344-metrinen oli kyllä aika paha, mutta ei se onneksi sijoituksiin näyttäisi vaikuttavan, koska marginaalia seuraavaan, eli Tuoppiin on 5 lyöntiä.

Tuopilla muuten hyvät avaukset, ja olin varma että finaalipaikka hoituu, mutta lähipeli ei tainnut olla ihan uomissaan.

Veikkaanpa että finaalissa ei tulla näkemään kovinkaan paljon yli 250m avauksia. Noi 300 metriset vaatii jo aika erikoisen lähtökulman…

Paukahti sitten levy tuolta mailaverstaan koneesta, joten eipä sitten tulokset ole vähään aikaa näkyvillä.

Tutkitaan tilannetta. Yritän heittää sen tuloslistan kuitenkin jonnekin.

Malmilla olisi Spin 6:n varaama vuoro yhtä ryhmää varten valmiina.

Mukana olisivat:

– Tetsa ja Podri Hoo

Tetsalla treenikierros, mutta vähintään yhtä kaipailtaisiin mukaan…

Spin 6: ethän ole perunut sitä perjantain vuoroa??

En tietenkään ole perunut vuoroa.

Oma tuloni on vähän ? kun on kyytiongelmia luvassa. Onko Espoon suunnasta menijöitä??

Ilmoittelen hyvissä ajoin (to) jos tulo ei onnistu.

No niin nyt mä ymmäärrän miksi tää aihe saa enemmän chattia ku joulukallenterimme koskaan.

Oli hurja joukko kannustamassa ja nimimerkit avautuivat – upeeta vipinää – kiitosta siitä !!!

Ja Kun oli itse myrskyn silmässä Malmilla puolisokeana kuin talviunestaan herätetty karhu lokakuun 2003 jälkeen ( eka range la 10.1.) – ja nyt eka kisa 2004 niin teloin alkuun:

outissa 9/ +5 väylällä 7 ( PAR 4 ) ; ( 5 kertaa puiden
    yli – ali keskelle ja aina eteni kuin super bowlissa 5m kerrallaan )
    niin 334 m supralyönti tuntui ihaaaaaanalta. Piti siihen eageliin
    lyödä vielä 160 m lipulle ja putata vain kerran. Olihan niitä vahinkoja 250m ja 235 m veran vielä avauksissa ihan kuin luontokolohvissa. Pitää varmaan kesällä yrittää luonnon olosuhteissa se dreivikisa .

Jos oli koneessa yllätyksiä niin oli Tommy Armour konekin juuttunut birdielle. Se on onneksi varmaa – ettei se Tiikeriltäkään suju joka kisassa. Toivotaan ainakin. En mä voinut sitä katella – piti putata aina läheltä samaaa paikkaa ja vain kerran birdieputtui upposi.

No alkukankeuden jälkeen – Ulos + 9 sisään

tultiin +2. Se tuntui lupaavalta, jos öljyt saisi notkeaksi vähän ennen kisaa ja pääseee finaaliin – yllätin jo itseni.
    Kiitos Tommylle , Tuopille ja Pallkoiralle hyvästä kisasta ja muille nimierkeille hyvästä kannustuksesta.

Se Pebble Beachia mä jäin kaipaamaan – se on haastavampi .
    Kiitos alkuunpanijoille.

Alastulot mulla on aina ollu varmoja – tömähtäen telemarkeille.

Multa vois löytyä paikka noille simugolf tuloksille/lähtölistalle jos et niitä tähän hätään saa muualle. Laita vaikka mailia

mailaverstas (at) paksupekka.com

Mä tuun Espoosta ja mun kyydillä pääset Malmille & takaisin. Sovitaan vaan paikka ja kellonaika.

Bueno homma tetsa, palataan torstaina asiaan.

Syvä kyykistys Tommyn suuntaan, jäätävää tulosta. Se mitä vierestä seurasin niin putteri oli ainakin aivan liekeissä. Onnittelut finaalipaikasta!

EFC

Kuten odotettua, niin eilen sitten varmistui että viikonloppu on vapaa… nyt sitä tietää miltä Ilosesta tuntui loppukaudesta ;). Onnea finalisteille !!!

Koska seuraavat karsintalähdöt on ja kuinka monta kilpailijaa on vielä karsimatta. ?

Onko fiaaliin joku jo simut varannut ?

Aiotko jättää ParTGolfin yhteen kokeiluun vai aiotko vielä vierailla Torikadulla? Kiitokset vielä kerran peliseurasta 🙂

Esillä 25 viestiä, 301 - 325 (kaikkiaan 331)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #495900 kohteessaClubhouse simulaattorigolf 2004

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse simulaattorigolf 2004