23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][12]
KilpailuaSuomalaista

Clubhouse Invitational 2006

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse Invitational 2006

Esillä 25 viestiä, 226 - 250 (kaikkiaan 306)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Varmistan vaan, että McEwan on mukana seniorikisassa vaikka kyllähän se nimi siellä Seniorin listalla jo on. Annan sen verran tasoitusta, että pelaan hikkoreilla niinkuin jo aiemmin lupasin.

    Nimetön

    Hienoa Prboy, onnenluku 7 täynnä! (McEwanin katsoin ilmoittautuneen jo viime talvena).
    Muuten: jos MCEwan pelaa myös tämän kisan hikkoreilla, minä lupaan palkita kaikki 7 senioria, jäi noita Aallon maljakoita muutama varastoon.
    Ja tässä lopullinen osallistujalista:
    JKO, left, McEwan, Mäkisuksi, Prboy, ritari, senior.
    (erikoiskisan säännöt tällä palstalla vähän alempana).
    Pelionnea.

    Valitettavasti jouduin perumaan osallistumiseni, tuli pakollinen ulkomaanmatka.
    Harmittaa kovasti päällekkäisyys, mutta tsemppiä muille kisaan!

    Kiinnostaa tuo JKO:n kysymys pelioikeudenhalttijoiden ja pelilipun omistajien kilpailumaksusta. Itsekin pelaan Vanajalla pelilipuilla, joten tuntuu hieman ylimääräiseltä maksaa 80 eur pelkästä osanotosta kisaan. Olisko mahdollista hoitaa kustannukset niin että maksaisin kaikki muut kulut paitsi greenfee:n osuuden(jonka taas sovin suoraan Vanajanlinnan CM:n kanssa)?

    S. Markkanen on sopinut hinnat Vanajan kanssa ja hän selvittää heidän kanssaan miten siellä suhtaudutaan näihin kysymyksiin.
    Vastaamme asap.

    Parti kirjoitti: (16.6.2006 14:10:47)
    S. Markkanen on sopinut hinnat Vanajan kanssa

    Kaikesta muusta varmaan sovittukin, mutta ainakaan linnagolfin hinnastoon verrattaessa näyttäisi että hinnasta ei ole keskusteltu.

    Linnagolf.fi kirjoitti:Kierros green fee maksu on 80 euroa.

    P.S. Suora lainaus muuten, olisin ehkä kirjoittanut jonkun sanan tuosta lauseesta yhteen.=)

    Antakee anteeksi !

    Työt jälleen häiritsevät hienoa harrastusta ja minulle tuli sellainen homma, jota ei voi siirtää / jättää tekemättä. Näin ollen tämän vuotinen kisa jää väliin.

    Toivottavasti saatte vahvistusta ja menestytte erinomaisesti, kuten myös muut IIIHOOT!

    No niin Vanjan kisa on pystysä.

    Kävimme Seniorin kaa Haikossa ja Virviikissä harjaantumassa Linnan oloihin, kolohvi -kenttään ja sr-kisoihin.

    Pitää sanoo, että senior / Antero Maunula on on ’ gimis ku stadi ja gartsoilas vielä sais luudaa ’ – kundi ( syntyisin stadiist vaik hengaa ny Tamerforsia- ei skruudaa mustaa, vaan HK:n sinistä ) ja ’ vähän kolmatta linjaa takaisin ’. Nimittäin ottiit ja tärayttiit räväytti 60 v. – – 16.5. 06 tasmallisesti .

    Hän ottaa kyllä vastaan jälkionitteluja tänne. Golfpisteen toimitukseltakin – ollaan me vähä kirvattu tänne yleisönkin viihteeksi j harmiksihii. .

    On hän ne onnittelut kyllä reiluilta kolohvareilta tytöt ja pojjaat ansainnut – niin antakaa nyt tulla ny ruusui ku risuiki ootte lähettäny hälle ja mullehii .

    Harva meistä on kolohvijunioreita muistanu todella konkreettisesti – rahallisesti – ja kaukalopallojunnuja myös. On vähän Bill Gatesin kaa samaa sukuu BG antaa 90 % omaisuudestaan hyväntekeväisyyteen . Tääs ois mallii Nokian ja muiden Kyyttösuomalaisten rohmumiesten päivärutiineihin.

    Joten vielä kerran kiitos ikimuistoisest 60v ’ juhlaturnauksesta ’ pitkästä viikonlopusta Haikko- Virviikki – Yökerho – Sauna – etc. Kaikkkee ei kerrota.

    Juhlittiin oikein kuulun kolohvarin Jameds Bondin kuohhuviinin Do.. Pe… 1996 vuosimallin mukaan – pullo mieheen.- sil ois kyllä saanuu xxxl kpl törleitä.

    Sit pelasimme Virviikissä sr openin Sr vinnas scratchin 92 / 96 mäkäri , ja tasurilyöntipelin 92 – 13 = 79 mäkäri 96- 15 = 81.
    Bp Sr 31 mäkäri 32.

    Näin miesten kesken kiitos Kolohvipisteen toimitukselle – sen ansiosta ma
    kaski ukkomiestä törmäsimme toisiimme hyvin seurauksin.

    Ollaan pelattu jo Kytäjäm kentät ja istuttu iltaa Torpalla Diswest – mailakauppojen yhetydessä. Niiin ja Kobo sai ruhtinaallisen yökerhopalkiinnon ’ hitaasta ysistä ’ Helsingin yössä Sr:n sponsoroimana 2005.

    Toiottavsti pyöreitä täytät viel monta Senior. toivoo ystäväsi Mäkkäri.

    No nin ensinnäkki Prboytä tärkeempi olis ollu vastata Seniorin
    viEstiin, mutta ei Prboytä millään molaten vaan piänvatsoin.

    MUT TÖRKEEMPÄÄ TEIN.

    ANTSA ’ SENIOR ’MAUNULA TÄYTTI 60 V 16.6. ( EI 5. ) 2006.

    kAIKKEE AKA SE IKÄ TEETTÄÄ MÄKÄRI 61 V.

    Nimetön

    Kiitoksia kiitoksista monsieur pankinjohtaja Kari J. Nyberg! Itse haluan pysytellä – paitsi poikkeustapauksissa – näissä räpellyksissä ihan vain nimimerkkitasolla, oikea nimi ei sano enää kellekään mitään (syy juuri tuo 16.6.06).
    Poikkeuksen tekee golf-proni, joka on 20 vuoden yhteisen rupeaman aikana harmaantunut, silmissään tuskainen harhaileva katse ja joskus hänen kuulee mutisevan: – Herra, ota pois minulta tämä kalkki.

    KHI

    Laiska kun ei jaksanut kauheasti etsiä, mutta heittäkää muistutuksen omaisesti, mikä oli ajankohta Invitationalille? Lomat on siirtynyt, eikä ole merkattu kalenteriin kisan ajankohtaa….

    voi prkleen prkeleen prkele!!!

    Ei voi olla tosi, että en koskaa pääse GPI kisoihin mukaan,,, noh tämä halavatun painajainen näyttää edellee vainoavan minua ja en pääse tälläkää kertaa kisoihin mukaan… jos minua on yritetty tavotella pp piste inet osotteesta niin se on ollu ikäväkyllä pidemmän aikaa pois käytöstä ja jos sinne on osotettu postia niin en ole niitä saanut… =(

    mutta toivotan kaikille osaa ottaville onne kisoihin ja paljon lyöntejä! =)

    Jos kisainfo on hukassa, niin löydät sen oheisesta linkistä :o).

    Golfpiste Invitational 2006

    – osakkaille kisamaksu 20€, ruokailu 30€ kuten muillekin, eli paketti 2 Linnan osakkaille 50€
    – pelilippuja ei oteta vastaan, koska kyseessä on kuitenkin kilpailu jossa on kisamaksu

    On laajalti tunnustettua, että lähipeli ratkaisee tuloksen. Toisaalta on myös hyvin tiedossa että pitkälle lyöminen on hauskinta golfissa.
    The Invitational tarjoaa elämyksiä kummaltakin osa-alueelta. Kierroksen jälkeen rangella lyödään palloa pitkälle mittanauhan kanssa: nyt voi sitten lunastaa huutojaan lyöntipituuksista.

    Ja jotta saadaan ainakin yksi varma 200m ylitys, on mukaan kutsuttu Janos Uotila. Hän tulee kisaamaan varsinaiseen kisaan pelottavan kovalla Ringsiden tiimillä ja kierroksen jälkeen hän ottaa haasteita vastaan LD-kisassa.
    Kiitos Janokselle hänen panoksestaan The Invitationaliin.

    Ilmoittautua nimittäin. Posti näytti ainakin lähtevän kisasivuilta, joten toivottavasti vielä mahtuu.
    Olen jo kertaalleen perunut osallistumiseni, mutta viikonloppu vapautui sittenkin muilta aktiviteeteilta, ja mielelläänhän sitä tällaiseen huipputapahtumaan osallistuisi.

    Tervehdys tiimille,

    toivottavasti kaikkien treenit ovat menneet hyvin, ja kunnonajoitus on kohdillaan. Mutta miten muilla on ajankäytön kanssa ongelmia, saammeko leirityksen vielä aikaan ennen h-hetkeä edes osalla tiimiä? Ehdotuksia?

    Itselläni on Lakistoon la-aamulle lähtö, ja paikkoja olisi vapaana vielä kolme. Sunnuntain ajankäyttöä en ole vielä päättänyt, mutta sitten ensi viikolla on itselläni mahdollisuus varmaankin valita yksi peli-ilta ennen perjantaita (ti tai ke).

    Myy

    Rautatykki kirjoitti: (27.6.2006 22:49:50)
    Itselläni on Lakistoon la-aamulle lähtö, ja paikkoja olisi vapaana vielä kolme.

    Minä kun luulin, että kyse on aamulähdöstä… 😉 ja etsin varausta kahdeksan jälkeen. No löytyihän se – lähes perisuomalaiseen lounasaikaan eli 10:20 – ja laitoin itseni siihen alustavasti kaveriksi. Täytyy huomenna vielä varmistaa, että homma on ok.

    Jos muut SSS-Team jäsenet onnistuvat järjestämään silloin vapaata, niin tulkaa mukaan!

    Myy kirjoitti: (27.6.2006 23:41:37)

    Minä kun luulin, että kyse on aamulähdöstä… 😉

    Niin noh, miten sen nyt ottaa. Jos on tarvetta aikaistaa, niin voin kyllä vähän tinkiä aikaisemmaksikin 🙂

    Myy

    Rautatykki kirjoitti: (27.6.2006 23:55:21)

    Myy kirjoitti: (27.6.2006 23:41:37)

    Minä kun luulin, että kyse on aamulähdöstä… 😉

    Niin noh, miten sen nyt ottaa. Jos on tarvetta aikaistaa, niin voin kyllä vähän tinkiä aikaisemmaksikin 🙂

    …juu, kyllä mulle piisaa tuo kymmenen jälkeen lähtö. Liekö koneisto edes silloin vielä lämmennyt. 😉

    nimim. ’aamu-unet maistuu kyllä’

    PT

    TERVEHDYS,

    ”SITOVASTI” JOUDUN PERUMAAN OSALLISTUMISENI, KOSKA HALUAN JATKAA VAIMONI KANSSA YHTEISELOA> PE 7.7 10V HÄÄPÄIVÄ JA VAIMO OLI SITÄ MIELTÄ, ETTÄ HÄNEN KANSSAAN SITÄ KUULUISI VIETTÄÄ… EN MUISTANUT HÄÄPÄIVÄÄ ILMOITTAUTUESSANI VIIME JOULUKUUSSA, ENKÄ MYÖSKÄÄN KILPAILUN LÄHESTYESSÄ VAAN VAIMO MUISTUTTI ASIASTA EILEN… JA HUPS NÄIN PARHAAKSI OLLA KERTOMATTA, ETTÄ OLIS PIKKU KISA KYSEISENÄ PÄIVÄNÄ… EHKÄPÄ ENSIVUONNA SITTEN… KYLLÄ TOSSUN ALLA, MUTTA LAJIIN LIITTYEN VÄLILLÄ VAIMO EHDOTTELEE SILLOIN TÄLLÖIN TELTTAPAIKKAA KLUBILTA NIIIIIIIIIIIN TÄMMÖNEN TAPAUS NYT SITTEN… 🙁 (ostaakohan vaimo mulle 10v häälahjaks golfpalloja… ei taida ostaa ostan ite.)

    Nimetön

    Ajankohta muuten kiva mutta olen juuri silloin Lahdessa toisen rakkaan harrastukseni enduron parissa kisaamassa, joten jouden valitettavasti jättämään leirityksen väliin. Niihin ensiviikon iltalähtöihin voisin koittaa saada iltavapaata kotoa. Pistän vaikka viesiä tänne kun tiedän tilanteen.

    Laitoin itseni mukaan händikäppersiin. Ikä 39, hcp 10,4. Vaikutti seura samankaltaiselta?

    Mikäli olet luvannut paikat jollekulle muulle, sen kuin ilmoitat, niin voin vetää nimeni pois.

    Muille tiedoksi, että Sami Markkanen kaipaili vahvistuksia ilmoittautuneilta, kun kyselin mukaan mahtumistani.

    EFC

    Kuittasin varmistuksen Samille. Onko muu tiimi valmiina koitokseen ???

    Myy kirjoitti: (28.6.2006 0:05:39)

    Rautatykki kirjoitti: (27.6.2006 23:55:21)

    Myy kirjoitti: (27.6.2006 23:41:37)

    Minä kun luulin, että kyse on aamulähdöstä… 😉

    Niin noh, miten sen nyt ottaa. Jos on tarvetta aikaistaa, niin voin kyllä vähän tinkiä aikaisemmaksikin 🙂

    …juu, kyllä mulle piisaa tuo kymmenen jälkeen lähtö. Liekö koneisto edes silloin vielä lämmennyt. 😉

    nimim. ’aamu-unet maistuu kyllä’

    Hyvä ajatus,mutta Meidän POMO on buukannut meidät viikonlopuksi jollekin mökille Porvoon lähelle. (maistuuko kaikille naisille aamu-unet?)
    Minulle virisi ajatus roskapussin viennistä tai teepussin hausta Bilteamsta ja tällä konstilla voisin tulla starteriksi Teille.Onko teeaika alkuperäinen?

Esillä 25 viestiä, 226 - 250 (kaikkiaan 306)
Vastaa aiheeseen: Clubhouse Invitational 2006

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse Invitational 2006