Aihe: Clubhouse goes Hillside - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][4]
KilpailuaSuomalaista

Clubhouse goes Hillside

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse goes Hillside

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 226)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Ylläpito puskee ylitöitä, Invitational 2005 on käynnissä Lue lisää: Clubhouse goes Hillside

ilmottautumiseni on lähetetty postilaatikkoonne :o) ilon kautta

JKO

Minä ilmoittaudun myös.

Hakemus kaikkine selityksineen huolella laadittu ja jätetty!

Parti hei! Tää on epistä. Mä oon niin surkea kynän varressa, etten kahdessa kuukaudessa ehdi kirjoittamaan kunnollisia perusteita 🙁

Luovutanko suosiolla vai palkkaanko haamukirjoittajan paikkaamaan kykyjäni? Tää tehtävä suosii selvästi vasta vaipoista päässeitä opiskelijoita, jotka ovat juuri suorittaneet YO-kirjoitukset ja harjoittelevat parhaillaan työpaikkahakemusten kirjoittamista.

Toisaalta mä oon muutenkin niin surkeaa peliseuraa, että porukat todennäköisesti heittäytyisi ennemmin haiden syötäväksi, kuin lähtisi mun kanssa samaan flaittiin. Kuka nyt viitsisi tälläisen ’vanhan’ hieltä haisevan, tupakkaa ja alkoholia vieroksuvan pyylevän ukon kanssa golfia pelata. Etenkin jos järjestät edelliseen flaittiin nättejä ’singelityttöjä’ lantiohousuissa ja napapaidoissa 😮

No taidanpa kuitenkin laittaa hakemuksen vetämään, niin voit vaikka rangaista tuhmia sijoittamalla ne seuraani 😉

Ladyt tulossa, jos vaan mukaan huolitaan – vaikkei niitä nättejä ’singeleitä’ ookaan ja yleisen paheksunnan pelosta jätän ne napapaidat ja lantiohousut suosiolla pois, ettei tuu sanomista etiketin rikkomisesta ;o).

Eikka on mukana ja kisamieli on peräänantamaton.

Ilmoittauduin ja toivottavasti mahtuu mukaan..

Ehdottaisin myös että kaikki kilpailuun osallistuvat palkitsisivat toinen toisensa, siis toisivat mukaan pienen palkinnon yhteiseen palkintopottiin (se voisi olla arvoltaan jotain max 5-10 eur). Kisan päätyttyä ja tulosten selvittyä, jokainen saisi vuorollaan valita pöydästä palkinnon mielensä mukaan.

Nämä siis virallisten palkitsemisten lisäksi.

Näin siksi että olisi mukavaa jos porukka ei karkaisi paikalta heti kierroksensa jälkeen, vaan jäisi juhlistamaan myös virallisia seremonioita.

Tulipa laitettua Partille anomus vetämään. Nyt vaan peukut pystyssä, että mahtuu mukaan…

Sinne meni hakemus. Toivottavasti sillä saa tulosta. Saattaapi olla kesän ainokaisia positiivisia tuloksia…

Terveisin:

Peruspessimisti

Easy Rider

Ilmoittautuminen laitettu.

Toivottavasti mahtuu on hieman paranttavaa edellsistä kisoista.

Vielä ei ole tässä ketjussa kovin paljoa viestejä mutta kyllä tänäkin vuonna varmaan niin vaan käy että kaikki kilpailu paikat täytetään.

Laitoin minäkin hakemuksen kesän main eventtiin.

Juu hakemus on vetämässä ja tänä kesänä ei ois ees niitä velpoijan häitä häirihtemässä tuota tapahtumaa. Joten saapipas sitte nährä mitäs arvon kisatoimikunta päättää tuon asian kanssa, että oonko mie kelvollinen sinne pelaamaan..

Hakemus sisällä ja pelikierroksessa ranteessa viime kesänä Masterissa voittamani Suunto-golfkello.

Aloin jo pakata tavaroita poron ahkioon, kesällä kun tuo luistokin on vähän niin ja näin. Voin kyllä pyytää naapurin Joulupukilta lentävää poroa lainaksi.

Kyy

Täytyy vissiin pistää anomus vetämään kun nyt näyttäis siltä että vihdoinkin tänä vuonna olisin samassa maassa missä THE KISAT pidetään.

Hakemus kirjoitettu. Suunnistus- ja sukellustaitoiset voisivatten sitten ilmoittaa tairoistaan Partille. On helpompi sit laittaa mun kaa samaan flaittiin. Ja jos jonkun ei puusilmän sais mukaan, niin se helpottais tuota pallojen etsintää. Juu.

Seniorikin tahtoo mukaan. Tahtoo!!!!! Anelmus jätetty.

Juu hakemus on lähetetty. Täytyisi päästä puolustamaan naisten sarjan voittoa. Lisää leidejä tänä vuonna mukaan!

Eihän perinnettä saa katkaista , mukaan yritetään. Muistanko oikein, että järjestäjä kokoaa flaitit?

B

Tänä vuonna ei ole edellisvuosien tapaista rynnistystä kisailemaan. Mukaan mahtuu vielä hyvinkin.

EFC

Tarkoittaako tämä sitä että jo ilmoittautuneet ovat melko varmasti mukana??

Vaikka viime vuonna en pystynytkään uusimaan voittoani koukkupolvien sarjassa (left pääsi ohi), oli porukkamme ainakin minun mieleeni ja olisin valmis tänä vuonna yrittämään uudelleen samalla kokoonpanolla joukkuvoittoa. Siis: left, McEwan, Mäkisuksi ja senior.

Samanlaiset taidelasi-hikipisarat tuon jälleen mukanani minkä vuoksi toivon, että Senior-tiimejä olisi vähintään kaksi; täytyy muuten miettiä palkintojen jakoperusteita uudelleen.

Leftin jo tuolta bongasinkin. Kirjoittakaa, kaikki kolme, käykö viimevuotinen synsteemi vaiko annammeko järjestäjän sijoittaa meidät ihan mihin vain. Sekin sopii minulle. Palaillaan.

Alla oleva viestini on teille.

Kokoan ehdottomasti kaksi seniortiimiä, jos tulee tarpeeksi senioreja mukaan. Muussa tapauksessa seniorit sijoitellaan tiimeihin parhaaksi katsomallani tavalla.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 226)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #356632 kohteessaClubhouse goes Hillside

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse goes Hillside