Aihe: Bändi hakee biisejä – vaikuta! - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][7]
KilpailuaSuomalaista

Bändi hakee biisejä – vaikuta!

Etusivu Foorumit Yleistä Bändi hakee biisejä – vaikuta!

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 89)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • EFC

EFC kirjoitti: (12.4.2008 18:25:20)

Tetsa kirjoitti: (12.4.2008 16:45:44)

J.Kuttu kirjoitti: (12.4.2008 12:34:30)
    Terve!

Dire Straits – Sultans of Swing

Toi ois kyllä hyvä!

Saishan siinä vähän vertailupohjaa, kun on muutaman kerran originaalin livenä kuullut, ja kuulee varmasti taas 25.4.2008

Sieltähän se tuli.

Tietenkin legendaarinen Iron Man

Eturiviin pääsee moshaamaan vain ja ainostaan sellaiset joilta löytyy pelibägistä 2i eikä yhtään hyrbäkettä, Siis mun seuraksi.

Hmmm.. kovin vaikuttaa nyt raskaalta tämä ohjelmisto. Pieni kevennys voisi olla paikallaan, jotta yleisökin voisi sieltä sadan metrin päästä tulla taas lähelle esiintyjää. Ehdottaisin siis jotakin hissi-, tanssi- ja relausbiisejä aina väliin. Esim. Ultra Bran Jäätelöauto tms, Jean S:n jotain biisejä, Mamban Meille vai teille jne. Onhan se kiva, että paikka on turvoksissa hevimiehiä ja sikaharreja, mutta jos jotain vähän kevyempää. Nylon Beatia haluaisin ehdottomasti, Viimeinen- on aivan uskomaton raita 😀

Mä voin vakuuttaa että the Bändi soittaa korkeintaan pari raskaampaa vetoa.

Eikä ideana ollut että me soitetaan kaikki täällä toivotut biisit. Vaan ehkä muutama, jos ehdotukset sattuvat bändiä miellyttämään.

Jean S tyylistä bilemusaa olsii todella kiva tarjoilla! Sääli vaan että torvisektiostamme puuttuu vielä… tuota… kaikki torvet.

KL

Tetsa kirjoitti: (26.4.2008 14:47:03)
    Mä voin vakuuttaa että the Bändi soittaa korkeintaan pari raskaampaa vetoa.

Eikä ideana ollut että me soitetaan kaikki täällä toivotut biisit. Vaan ehkä muutama, jos ehdotukset sattuvat bändiä miellyttämään.

Jean S tyylistä bilemusaa olsii todella kiva tarjoilla! Sääli vaan että torvisektiostamme puuttuu vielä… tuota… kaikki torvet.

No enpä tiedä, aika torvia on koko The Bändi täynnään… Ikävä vain, että vaskinen sointi puuttuu.

Ja olihan meillä jo yksi Jean S.:n biisi tarjolla viime vuonna, mutta se jäi silloin suunnitteluasteelle. Kenties tällä kertaa …..

Elikkäs vähän rennomman puoleisia kitaranrämpytyssuosikkejani, joita olisi kiva kuulla ja kuva olisi totta kai kiva yllätys.

George Thorogood: Get a haircut and get a real job
    The Rainmakers: Let my people go-go (tai melkein mikä tahansa biisi)
    John Cougar Mellencamp: Paper in fire

Bändin viime vuoden setti oli hyvä, luotan poikien ammattitaitoon. Muutama hevi on ok, mutta mielestäni viime vuoden suola oli ennen kaikkea hyvät biisit ja niihin tuotetut tapahtumaan sopivat sanoitukset. Jos jotain biisejä haluaisin toivoa, niin ehdottomasti joku Leevi & Leavingsin biisi, esim Unelmia ja toimistohommia…

Miten olis Eric Johnson – Cliffs of Dover? 😉
    Ei tarvi laulanjankaan olla laulamisesta huolissaan ja kitarasankarit voi vallottaa koko yleisön..

Mikähän veto ja missä tässä on kyseessä, sopiiko kysyä?
    Sen verran aiheeseen pääsin viestiketjun kautta sisään, että esitän The Bändin harjoiteltavaksi esimerkiksi Jethro Tullin Nothinig is easy tai Deep Purplen kappaleita Fireball, Living Wreck, Drifter tai Super Trouper – tai jopa Highway Star. Uskoisi pienellä harjoittelulla soitannan irtoavan ja sananikkari löytää kyllä kappaleen nimeen sopivan sisällönkin – jos sisältöön on kajottava sääntöjen mukaan… Jaa, olin unohtaa: Teräsbetonin Viimeinen tuoppi ja Orjatar soivat aina niin kauniisti, sopisiko harjoitella niitä? Jopa missä miehet ratsastaa käy hyvin herkille korvilleni.

Jos jokin näistä soitetaan JA LAULETAAN, olen kuuntelemassa, maksoi mitä maksoi ja oli missä oli! Kuokkiminenkin käy kun paikan tietää. Paitsi jos soitetaan

Sen verran aiheeseen pääsin viestiketjun kautta sisään, että esitän The Bändin harjoiteltavaksi esimerkiksi Jethro Tullin Nothinig is easy tai Deep Purplen kappaleita Fireball, Living Wreck, Drifter tai Super Trouper – tai jopa Highway Star. Uskoisi pienellä harjoittelulla soitannan irtoavan ja sananikkari löytää kyllä kappaleen nimeen sopivan sisällönkin – jos sisältöön on kajottava sääntöjen mukaan… Jaa, olin unohtaa: Teräsbetonin Viimeinen tuoppi ja Orjatar soivat aina niin kauniisti, sopisiko harjoitella niitä? Jopa missä miehet ratsastaa käy hyvin herkille korvilleni.

Jos jokin näistä soitetaan JA LAULETAAN, olen kuuntelemassa, maksoi mitä maksoi ja oli missä oli! Kuokkiminenkin käy kun paikan tietää.

EFC

Katriina kirjoitti: (27.4.2008 19:19:58)
    , olen kuuntelemassa, maksoi mitä maksoi ja oli missä oli! Kuokkiminenkin käy kun paikan tietää.

Siis Golfareista kasattu The Band esiintyy GPI-kisan jatkoilla rinkussa (ellei ole tonttimaana… tuskin sentään) 4.7.2008.

Se Kebax’inkin esittämä Steppenwolf hitti, Lenny Kravitz tyyppinen American Woman, Janis Joplin tyylinen Mercedes Benz naisen esittämänä ja tietysti yksi helppo Metallica biisi esim. To Live Is to Die (…And Justice For All)??

Ai heviä, no tässä: Meshuggah -future breed machine-

Olikohan eilen kun kuulin radiosta sellaisen tuoreen kipaleen kuin ’Kesä, golf ja kaverit’ ja esittäjä taisi olla Lindellandia tms.

Löytynee jopa You Tubesta, mutta meillä duunissa ei pääse sinne niin en voi tähän linkittää. Nimen perusteella kipale sopisi tähän tapahtumaan (GPI) erittäin hyvin.

Kiara kirjoitti: (29.4.2008 8:59:01)
    Olikohan eilen kun kuulin radiosta sellaisen tuoreen kipaleen kuin ’Kesä, golf ja kaverit’ ja esittäjä taisi olla Lindellandia tms.

Löytynee jopa You Tubesta, mutta meillä duunissa ei pääse sinne niin en voi tähän linkittää. Nimen perusteella kipale sopisi tähän tapahtumaan (GPI) erittäin hyvin.

Tuotaa… Joka kevät tulee näitä ’kesähiteiksi’ (yli)tuotettuja viisuja, ja tää oli kyllä sieltä aivan räikeimmästä päästä. Mä en pystynyt kuuntelemaan tota kun puoleen väliin.

Se epävireinen (tai sellaiseksi pitch-shiftattu?) vihellys sai ainakin mun ihon kananlihalle, eikä sillä hyvällä tavalla.

Missä on ’jäätelökesän’ kaltaiset huippu-tuotokset? Mä kysyn vaan!

EDIT: Mä kuuntelin nyt kuitenkin vielä toiseen kertaan tota ja tällä kertaa kestin noin kolme tahtia sitä hidasta osuutta. Ei vaan pysty.

Sori Kiara, mutta toi biisi ei tule soimaan kisoissa, vaikka nimen perusteella sinne sopisikin… Tietty jos bändin muut kundit pitää tota universumin parhaana sävelteenä, niin kai mun on pakko taipua. Epäilen kuitenkin vaffasti.

Oho. Tulipa sanottua mitä mä oikeasti ajattelin siitä biisistä… Toivottavasti kukaan ei ottanut itteensä… (Sori!)

Tetsa kirjoitti: (29.4.2008 9:31:51)
    Missä on ’jäätelökesän’ kaltaiset huippu-tuotokset? Mä kysyn vaan!

Avo Heyskanen: Hauskaa mutta halpaa

Tetsa kirjoitti: (29.4.2008 9:31:51)

Sori Kiara, mutta toi biisi ei tule soimaan kisoissa, vaikka nimen perusteella sinne sopisikin… Tietty jos bändin muut kundit pitää tota universumin parhaana sävelteenä, niin kai mun on pakko taipua. Epäilen kuitenkin vaffasti.

Oho. Tulipa sanottua mitä mä oikeasti ajattelin siitä biisistä… Toivottavasti kukaan ei ottanut itteensä… (Sori!)

No, täytyy tunnustaa että ei se minuunkaan lähtemätöntä vaikutusta tehnyt, taisin vaihtaa radiosta kanavaa kesken kaiken :-). Tosin mielestäni ehkä vieläkin hirveempi kesäkipale (ehkä karsein kautta aikojen) on ’Vielä on kesää jäljellä’. Voiko sille antaa miinusäänen?

KL

Kiara kirjoitti: (29.4.2008 10:07:39)

No, täytyy tunnustaa että ei se minuunkaan lähtemätöntä vaikutusta tehnyt, taisin vaihtaa radiosta kanavaa kesken kaiken :-). Tosin mielestäni ehkä vieläkin hirveempi kesäkipale (ehkä karsein kautta aikojen) on ’Vielä on kesää jäljellä’. Voiko sille antaa miinusäänen?

Näin ne maut ovat kovin erilaisia, minusta taas tuo Mamban kipale on todella hyvä. Ehkä me kiinnitämme huomiota eri asioihin ko. kappaleessa.

EFC

KL kirjoitti: (29.4.2008 10:22:37)

Näin ne maut ovat kovin erilaisia, minusta taas tuo Mamban kipale on todella hyvä. Ehkä me kiinnitämme huomiota eri asioihin ko. kappaleessa.

Niinpä, meillä Rouva inhoaa tuota biisiä ja meikäläisestä se on ihan hyvä 🙂

Molemmat herrasmiehet tavanneena, en voi kuin IHmetellä tällaisia kommentteja O_o Kai se vaan on meissä kaikissa se pimeä puoli, toisilla hiukan pimeämpi…

Ei tu tääkään biisi soittolistalle. Enkä tämän suhteen anna edes bändin jäsenistön enemmistölle mahdollisuutta puskea tätä listalle. Ei, en, njet, nej ja nou wei!

EFC kirjoitti: (29.4.2008 18:39:08)
    se on ihan hyvä 🙂

Voikohan mistään enää ikävämmin sanoa?
    Se että joku on überloistava taikka helvetin paska on ainakin herättänyt – jos ei ajatuksia niin ainakin tunteita.
    Mutta että ihan hyvä. Äh.

EFC

Mika Hekkanen kirjoitti: (29.4.2008 19:28:25)

EFC kirjoitti: (29.4.2008 18:39:08)
    se on ihan hyvä 🙂

Voikohan mistään enää ikävämmin sanoa?
    Se että joku on überloistava taikka helvetin paska on ainakin herättänyt – jos ei ajatuksia niin ainakin tunteita.
    Mutta että ihan hyvä. Äh.

Ihan hyvä postaus Hekkanen.

KL

StiX kirjoitti: (29.4.2008 18:56:19)
    Molemmat herrasmiehet tavanneena, en voi kuin IHmetellä tällaisia kommentteja O_o Kai se vaan on meissä kaikissa se pimeä puoli, toisilla hiukan pimeämpi…

Mutta Hyvä Veli Rumpali, tämähän osoittaa meiltä vain poikkeuksellisen laajaa musiikkimakua!

Sitten voit alkaa ihmetellä, kun joku alkaa ehdotella Heinäsirkan, Matin ja Tepon tahi Matti Nykäsen biisejä soittolistalle….

KL kirjoitti: (30.4.2008 9:00:23)

Sitten voit alkaa ihmetellä, kun joku alkaa ehdotella Heinäsirkan, Matin ja Tepon tahi Matti Nykäsen biisejä soittolistalle….

No sieltähän se tuli, härrekuu! Vain mäkimies voi tietää sen… Ikivihreistä ikivihrein, parasta nautittuna viileän lonkeron kanssa! Jes, mä olen messissä!

Ei varsinaisesti päänravistusmusiikkin ystäville, mutta leppoisaa näppäilyä. Eli jo mainitun George Thorogoodin soitannon mukaisestihan ilta voisi kuvitteellisesti mennä näin…..

One Bourbon, One Scotch, One Beer – ilta aluillaan ja pienet pohjat

I´m A Steady Rollin`Man – pohjat alkaa vaikuttaa, pientä jammailua

Who Do You Love – pientä vikittelyn poikasta naisväen suuntaan

Treat Her Right – lirkuttelut pieleen, vieruskaveri pokas mimmin, onnittelut siitä

You Talk Too Much – syy edelliseen, mitäs menin laukomaan moisia

I Drink Alone – ks. kaksi edellistä, mököttää 🙁

If You Don´t Start Drinkin´( I´m Gonna Leave) – muutama kohta1 liikaa, avautuminen bändille soitannon tasosta?

Long Gone – jaahas, ilta lopuillaan, olikos meillä hauskaakin?

Vielä painotettava tapahtumien kuvitteellisuutta. Allekirjoittanut on a)kohtuukäyttäjä, b)sosiaalinen luonne ja c)onnellisesti parisuhteessa 🙂

Hauskaa Wappua kaikille!

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 89)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #406221 kohteessaBändi hakee biisejä – vaikuta!

Etusivu Foorumit Yleistä Bändi hakee biisejä – vaikuta!