Aihe: Bändi hakee biisejä – vaikuta! - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][7]
KilpailuaSuomalaista

Bändi hakee biisejä – vaikuta!

Etusivu Foorumit Yleistä Bändi hakee biisejä – vaikuta!

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 89)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Termos! Käytiin Epsanjassa Tuopin kanssa monta varsin hedelmällistä keskustelua ensi kesän kisojen musikaalisesta ohjelmistosta. Päätettiin antaa myös yleisölle mahdollisuus vaikutta asiaan! Eli: Tähän ketjuun voi laittaa ehdotuksia musiikkikappaleesta, jonka haluaisit illan aikana kuulla. Myös ’Älkää soittako tätä’ -tyyppiset ehdotelmat saatetaan huomioida… Tavoitteena olisi valita tästä ketjusta muutama kipale, joilla the Bändi arvelee olevan huomioarvoa ns. suuremman yleisön keskuudessa. Seuraavia biisejä EI tarvitse ehdottaa: – Paranoid – Stairway to heaven – Killing me softly with his song – Bohemian rhapsody

Soittakaa Paranoid !

Sorry – se olikin jo tossa ei-toivottujen listalla..

Tetsa kirjoitti: (6.4.2008 22:33:10)

Päätettiin antaa myös yleisölle mahdollisuus vaikutta asiaan! Eli: Tähän ketjuun voi laittaa ehdotuksia musiikkikappaleesta, jonka haluaisit illan aikana kuulla.

J. Joplin: Oh Lord won’t you buy me a Mercedes Benz

…sitten solmimaan vielä sponsorisopimus autokauppiaan kanssa 🙂 🙂 🙂

Great balls of fire…

Chick Corea: Spain

kebax kirjoitti: (7.4.2008 11:32:33)

Joo tää ois hyvä! (not…)

Olen useista viestiketjuista huomannut etteivät useimmat aktiivit kirjoittajat ole vielä partakoneen aktiivikäyttäjiä. Huomio vahvistui taas, mitä v….a joku musiikkiteema kuuluu tänne?? Sorry lapsukaiset, sedällä on vähän huono maanantai.

Cobra 460 kirjoitti: (7.4.2008 11:53:48)
    Olen useista viestiketjuista huomannut etteivät useimmat aktiivit kirjoittajat ole vielä partakoneen aktiivikäyttäjiä. Huomio vahvistui taas, mitä v….a joku musiikkiteema kuuluu tänne?? Sorry lapsukaiset, sedällä on vähän huono maanantai.

Joskus on kiva olla ihan pihalla 🙂

Tää bändi soittaa siellä GP:n kisassa missä näitä partakoneen aktiivikäyttäjiä ei ole, ns. jokavuotinen kisa johon kannattaa ainakin ilmoittautua (voi sitten perua).

Liittyy vahvasti tähän viestiketjuun.

Leevarit ja esim. Teuvo Maanteiden Kuningas
    Tuosta muuten on helposti kehitettävänä omat sanoitukset, sopivaksi tapahtumaan ;o)

Ja JOS tuo sattuu olemaan soittolistalla, niin mie voin harkita laulaa luikauttavani sen..
    Vähän niinkö vierailevana tähtenä…tai no vierailevana ainaski 😀

Tetsa kirjoitti: (7.4.2008 11:46:26)

kebax kirjoitti: (7.4.2008 11:32:33)

Joo tää ois hyvä! (not…)

Jaa että ei taivu?

– Lavantaudille –

joka sitten päätti perustaa oman ryhmän, toivoisin soitettavan Taisto Ahlgrenin aikoinaan väkevästi tulkitseman klassikon,

– Pettäjän tie – .

kebax kirjoitti: (7.4.2008 12:44:58)

Joo tää ois hyvä! (not…)

Jaa että ei taivu?

Siitä ei oo kyse, vaan siitä ettei sitä jaksa pirukaan kuunnella.

Ei muuta kun kynää paperia vasten ja sanoituksia tännepäin. Vierailevat tähdet ovat enemmän kuin tervetuleita, varsinkin naispuoliset!

Ei muuta kun kynää paperia vasten ja sanoituksia tännepäin. Vierailevat tähdet ovat enemmän kuin tervetuleita, varsinkin naispuoliset!

Johtaja XXL kirjoitti: (7.4.2008 13:06:23)
    – Lavantaudille –

joka sitten päätti perustaa oman ryhmän, toivoisin soitettavan Taisto Ahlgrenin aikoinaan väkevästi tulkitseman klassikon,

– Pettäjän tie – .

Ja kun meidän japanilaishenkinen huippuryhmä voittaa koko joukkuepistebingosarjan, niin bändi soittaa kaikille teille häviäjille M.Servon ’Mikä on kun ei taidot riitä’!

Perkele!

Mä en koskaan muista biisien nimiä, mutta muutama ehdotus on:
    Yks alko sillee et: Finished with my woman cause she couldn’t help me with my mind..

tai sit se: There’s a lady who’s sure, all that glitters is gold and she’s buying the stairway to heaven…

niin tai sit tää, mitä mä laulan aina golfkierroksella: Is this the real life, is this just fantasy? Ball in a landslide, no escape from penalty. I open my eyes, look up to the skies and see. I’m just a poor boy, I need no sympathy. Because I’m easy come, easy go, little high, little low. Any way the wind blows, doesn’t really matter, tooo meeee

Minusta taas on ainakin talven lyöntitreeneihin oikein sopiva se biisi missä lauletaan ’when I lost my grip and I hit the floor, Yeah, I tought I could leave but couldn’t get out the door jne… ’
    Eikös siinä biisissä puhuta myös jotain kadulla outissa olemisesta ja vaikka mitä.

Kannattaa varoa mitä toivoo, se voi vaikka toteutua! ’…mikä on kun ei onnistu?’

Ja faktahan on että kukaan ei aikuisten oikeasti halua, että bändi soittaa Paranoidin. Sen huutelu on vähän sellainen esiintyjä-yleisö -vuorovaikutusjuttu, välillä kyllä kuulee kun joku menee siihen lankaan ja tapailee sitä alun riffiä jolloin itse yleisössä ollessa iskee päälle lähinnä MyHä.

Edelleen peräänkuulutamme lisää puhaltajia ja laulajia. Yksi pasuuna on kasassa, trumpetti tai foni ja parit keuhkot vielä niin avot!

Kebaxille pisteet jazztuntemuksesta, Spain on vähän liian tiukka rypistys tälleen reenattavaksi mutta ken tietää josko jotain muuta sinne päin löytyis alkuillalle… 😉

Tuoppi kirjoitti: (11.4.2008 16:46:55)
    … Kebaxille pisteet jazztuntemuksesta, Spain on vähän liian tiukka rypistys tälleen reenattavaksi mutta ken tietää josko jotain muuta sinne päin löytyis alkuillalle… 😉

Okkej, mulla oli tuossa kakkosvaihtoehtona Innasen Helsinkiläisten laulu, tiijätkö? Jaa et vai? No ei se mitään, minä tiijän että Rinkku on ennemminkin Espoossa. Ei mulla sitten muuta tule mieleen ku se Steppenwolfin hittibiisi.

Tetsa kirjoitti: (7.4.2008 13:07:32)

kebax kirjoitti: (7.4.2008 12:44:58)
    Jaa että ei taivu?

Siitä ei oo kyse, vaan siitä ettei sitä jaksa pirukaan kuunnella.

Et vaan osaa.

Autossa kuuntelin Ylenaikainen 94.0 ja äskettäin soi aika ’valloittava’ biisi nimeltään : transitmies? Todella hilpeä, esittäjästä ei tietoa. Siitä vaan joku sanaseppo vääntämään teksti golfarille sopivaksi: Boogimies tai jotain vastaavaa…

Minä haluaisin palata tuona iltana hetkeksi nostalgisiin tunnelmiin. Siis aikaan ennen ’suunnan vaihto’-ketjua. Nykyäänhän svingini tunnistetaan elastisesta lantion pyörähtämisestä pallon piiskamaisesti totellessa vartalon rotaation tuottamaa käsien mailaan välittämää paineista lyöntiä. Biisi tavallaan puhdistaisi lopullisesti vuosien aikana paskasta lyömisestä syntyneet traumani. Kappaletta kuunnellesani katsoisin menneisyyden peiliin, joka loppua kohden tahti tahdilta murenisi edessäni. Viimeisen soinnun häipyessä huuruisesta mielestäni iltaan olisin lopullisesti vapaa!

Olen mielestäni mitä suuremmalla syyllä oikeutettu kuulemaan bändin esittämänä Tiktakin
    ’sä tuut ulkoa sisään’!

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 89)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #406221 kohteessaBändi hakee biisejä – vaikuta!

Etusivu Foorumit Yleistä Bändi hakee biisejä – vaikuta!