Aihe: Anonyymi Slaissari - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Anonyymi Slaissari

Etusivu Foorumit Yleistä Anonyymi Slaissari

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 31)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Moi mä oon Welmeri 47. Slaissari. Aluksi slaissia oli vaan ihan vähän eikä kovin usein, mutta nyttemmin sitä tulee joka kerta ja aika runsaasti. Vaimo ei kehtaa enää pelata samassa lähdössä, kun homma menee aina överiksi ja naapuriväylän porukat valittavat. Vaimo sanoikin mulle, että mun pitää valita joko slaissi tai hänen kanssaan pelaaminen. Työporukoiden kanssa pelaaminen ei tahdo enää onnistua. Kaikkihan slaissia heittää silloin tällöin, mutta muut tajuaa lopettaa sen ajoissa, kun taas meikäläisellä se menee aina siihen, että mitä vaikeempi väylä sitä ennemmän sitä slaissia pitää vetää. Kukaan ei enää jaksa loikkia metsässä mun kanssa palloja hakemassa. Kaikki rahat menee palloihin. Pihistin jo lasten säästöpossuistakin, että saisin ostettua Pro V ykkösiä. Kerran mä vedin yhden kierroksen ilman slaissia ja olihan se ihan hieno tunne. Pääsin omaan händäriin ja kaveritkin pitkästä aikaa taputteli olalle. Mutta emmä tiedä mikä siinä on. Vaikka kuinka vannoin, niin seuraavalla kerralla vedin heti ykkösellä oikeen jättislaissin ja siitä se taas lähti. Nyt mä oon päättänyt, että mä vietän slaissittoman syyskuun. En vielä uskaltanut mennä kentälle, mutta torstaina ois tarkoitus koittaa. Katotaan miten käy

Parahin Welmeri, toisin kuin vaimosi kanssa, slaissisi kanssa voi neuvotella. Pidä siitä kiinni. Yritä löytää kenttä johon slaissisi mahtuvat. Jokaiselle on jossain ’se oikea’ kenttä. Sitä etsiessä muistathan ottaa riittävästi slaissivaraa, jottet kadota slaissiasi, koska…

slaissin peleko on slaissin alaku.

KHg

Hei Welmeri,

Minä olen Kimmo ja minäkin olen slaissari. Nyt olen ollut ilman slaissia kaksi päivää ja olo tuntuu hyvältä. Ilman slaissia elämä tuntuu helpommalta ja selkeästi kirkkaammalta. Vaikeinta on voittaa slaissin himo, etenkin kun kaveriporukassa muut koko ajan painostaa aloittamaan slaissaamisen jälleen. Eilenkin monta kaveria houkutteli torstaiksi mukaan, mutta kun oikein mietin, kuinka paha olo slaissista tulee jälkikäteen, niin pystyin tällä kertaa torjumaan slaissin houkutukset. Valitettavasti liha on heikko ja slaissaamisen aloittaminen on niin helppoa. Olisi hienoa, jos kavereiden kesken porukalla tuettaisiin meitä, jotka aivan tosissaan haluavat lopettaa slaissaamisen.

KHg kirjoitti: (4.9.2007 7:20:40)
    Olisi hienoa, jos kavereiden kesken porukalla tuettaisiin meitä, jotka aivan tosissaan haluavat lopettaa slaissaamisen.

Toki tällainen on perustettu: Anonyymit Suomen Slaissarit – ASS.

Eikä ongelmaa kannata pitää nolona piilossa, kyllä kaverit kroonisen ongelman kuitenkin parin väylän putken jälkeen huomaavat. Siispä reippaasti ongelmastaan ilmoittamaan tuntemattomille pelikavereille jo ykköstiin kättelyn yhteydessä.
    Kansainvälisessä peliseurassa esim jotenkin näin:”Hi, I’m Welmeri and I’m a proud member of the ASS-club.”

Parti PersiMonni kirjoitti: (4.9.2007 8:18:48)
    …Siispä reippaasti ongelmastaan ilmoittamaan tuntemattomille pelikavereille jo ykköstiin kättelyn yhteydessä.
    Kansainvälisessä peliseurassa esim jotenkin näin:”Hi, I’m Welmeri and I’m a proud member of the ASS-club.”

Tästä tuleekin mieleeni, kun ensimmäistä vuotta pelattiin KEJ-Touria. Pikkuisen pelikaverit katsoivat hitaasti kun kysyi ykköstiillä, että voisitko olla mun merkkarina, kun mä pelaan Gay-touria 😮

Paksupekka kirjoitti: (4.9.2007 8:43:51)
    Tästä tuleekin mieleeni, kun ensimmäistä vuotta pelattiin KEJ-Touria. Pikkuisen pelikaverit katsoivat hitaasti kun kysyi ykköstiillä, että voisitko olla mun merkkarina, kun mä pelaan Gay-touria 😮

Niin luulen kyllä niiden vihreiden sukkahousujen ennemmin eli myöhemmin tuon tunteen kanssapelaajissa herättävän 😮

Mutta on tuo slaissi kauhee tauti. Ei siitä kannata eroon väkisin yrittää jossei uskoon tule se lienee mahdotonta.. kerran slaissari aina slaissari näin se vaan on. Mutta entäpäs jos ottasit kunnon loiventavat ja menist proolle. Joo tiedän kyllä että onhan se tiukka paikka tunnustaa iteleen että on tullut tilanteeseen missä ei enää pärjää ilman ammati apua, mutta kun kynnet on jos syöty ja tukka päästä harventunut niin jotainhan on tehtävä ennen kun toi vie miehen mennessään…

Slaissarit ovat kuitenkin parhaita seuraveikkoja. Kaikki hakeutuvat kapakassa lopulta slaissarin pöytään. Siellä kuulee mehevimmät tarinat ja erikisimmat seikkailut. Itse slaissaan valitettavan harvoin, mutta joskus on repäistävä kunnon tykki ja silloin saattaa karata mopo käsistä. Ja kortti kanssa.
    Mikähän muuten on, että naiset eivät taida juurikaan slaissata? Useimmat naisystäväni, tai siis naiset, jotka olen oppinut tuntemaan etunimeltä, ovat osoittautuneet lähes järjestään hookkereiksi.

Bosco kirjoitti: (4.9.2007 9:38:23)
    Mikähän muuten on, että naiset eivät taida juurikaan slaissata? Useimmat naisystäväni, tai siis naiset, jotka olen oppinut tuntemaan etunimeltä, ovat osoittautuneet lähes järjestään hookkereiksi.

Höpö höpö. En varmasti ole mikään poikkeus, mutta slaissi onnistuu helposti ihan yrittämättä. Hukkia saan aikaiseksi silloin, kun on outti vasemmalla (olen oikeakätinen).

Tuo slaissivaiva aiheuttaa itselläni jo ongelmia mielenterveydelle. Viimeksi piti ennen rangeharjoituksia ottaa diapamia, että pystyi ottaa ajurin kouraan. Seuralaisen mielestä olinkin sitten pitkästä aikaa ihan mukavaa seuraa rangella?!

Vaimoni tuppaa aina nitkuttamaan slaissauksestani; väittää että eteenkin tuttujen seurassa se on noloa ja että olisin aivan kuin eri ihminen slaissatessani. Vaimo väittääkin nykyään, että ihastui minuun nuoruudessa nimenomaan komean drawni takia eikä olisi edes harkinnut vakavaa suhdetta, jos olisi tiennyt olevani perusluonteeltani slaissari. Mielestäni tämän ei olisi pitänyt tulla vaimolle yllätyksenä, sillä myös isäni ja veljeni ovat olleet jo nuoruudesta lähtien slaissareita, tosin enemmän tuuri sellaisia.

Olihan ne hienoja aikoja kun poikamiesvuosina sai slaissata vapaasti ilman, että tällä oli vaikutusta perhe- tai työelämään. Joskus saatoin slaissata monta väylää putkeen, vaikka kieltämättä mieli oli välillä vähän apeana pitkän slaissiputken jälkeen. Jos nykyään firman tilaisuuksissa slaissaa muutamankin lyönnin peräjälkeen heti ollaan tuijottamassa , että onko touolla joku ongelma.

Omasta mielestäni slaissini on täysin hallinnassa – puhuisin mieluummin hallitusta feidistä. Ainahan sitä välillä, varsinkin lomalla, tulee vetäistyä rankemman päälle, mutta kerrankos sitä kaveriporukasssa karkaa mopontankki käsistä. Ei se ole niin vakavaa – kolmas lähtee, kuten kaverin Arska tapaa sanoa.

Nimetön

Oletko kuullut, että tiede on löytänyt jo melko hyviäkin lääkkeitä slaissaukseen.
    Tällainen on esim. Antaloft-maila, jonka vaikuttavana osana toimii 4:n asteen loft.
    Ota maila, kun lähdet slaissaamaan. Pahanolon tunne jo pienenkin slaissin jälkeen on
    niin voimakas, että joudut keskeyttämään pelin välittömästi. Antaloftia saat pron
    määräyksellä vain hyvin varustetuista pituuslyöntikaupoista.

Mulla ei koskaan ole ollut suoranaista slaissiongelmaa – mä vaan roiskin menemään ja lopputulos on ollut milloin mitäkin. Vuosi sitten mä kävin hakemassa yhdeltä ammattilaiselta apua ja se koitti opettaa mua hallitsemaan tätä juttua – ettei tulisi milloin mitäkin. Se kaveri näytti eteen (melkein liioitellun) hallitun drawn: puu-3 tuli sisältä ulos s.e. takajalalla lapa oli vielä 10cm sisällä, tulossa ulos pallolle. Se swingi näytti ihan tajuttomalta… pallokin kävi 10m oikealla ja tuli alas täsmälleen tähtäyslinjalle. Siitä voisi saada tommosen siedätysdrillin: laita ylimääräinen pallo takajalan kohdalle suoraan varsinaisen pallon taakse ja yritä olla osumatta siihen ylimääräiseen palloon.

Öh… tämähän menipäs tämä jo vakavaksi. Valheita, valheita, ei kannata uskoa…

Kiara kirjoitti: (4.9.2007 10:01:05)

Höpö höpö. En varmasti ole mikään poikkeus, mutta slaissi onnistuu helposti ihan yrittämättä. Hukkia saan aikaiseksi silloin, kun on outti vasemmalla (olen oikeakätinen).

On totta, että osa hookkereistakin slaissaa aika tuhdisti.

Bosco kirjoitti: (4.9.2007 11:51:37)

Ei kai Kiara ole hookkeri ?

Raudoilla mulla tulee helposti hookkia, mutta slaissi silloin tällöin vain driverilla…lavan sulkeminen auttaa ainakin tällöin.

Mun ongelma on että en saa fadea ja drawta aikaseksi raffista kuten haluaisin..onko tämä ongelma muillakin ?

Anonymous Draw and Fade Problem in Ruff ( ADFPR -syndrooma ? ) ?

double-eagle kirjoitti: (4.9.2007 13:41:59)

Raudoilla mulla tulee helposti hookkia, mutta slaissi silloin tällöin vain driverilla…lavan sulkeminen auttaa ainakin tällöin.

Mun ongelma on että en saa fadea ja drawta aikaseksi raffista kuten haluaisin..onko tämä ongelma muillakin ?

Anonymous Draw and Fade Problem in Ruff ( ADFPR -syndrooma ? ) ?

Sorvaa syvennät urat tai jopa sorvaat sellasen yhden saatanan ison uran. Kyllä fade ja draw lähtee ruffista.

Kirjoitatko noita kysymyksiäsi ihan tosissasi?

Jotenkin musta tuntuu ettei TuplaIlkalle mennyt avauksen ja ketjun syvin olemus aivan perille asti jakeluun.

Hyvää läppää pitkästä aikaa! :o)

No minä puolestaan olin alkuun vain tuurislaissari….
    Varsinkin kun mä tulin väylälle – joka kaartaa hiemankin vasemmalle – nih mää rupesin slaissailee. Siel sitte oltiin metikössä ja aikaa kului ku pompin mättähältä, mättähälle (siinä vaiheessa lähti emäntä kera mukuloiden, peliseurueeseen kuuluneen keinosiementäjän matkaan) sitä sopivaa puuta hakiessa, jonka voisi sitten taas kunnon slaissilla kiertää…

Alkoi siinä sitten pikkuhiljaa pelikaverit vähenemään, kun sana kertoi miehen olevan vain tavallinen tuurislaissari…

Aikaa myöten ongelma luonnollisesti syveni ja musta tuli täyspäiväslaissari.
    Mutta sosialisen painostuksen johdosta minusta kyllä kehkeytyi erinomainen kaappislaissari, eikä kukaan nykyisellään tiedä ongelmastani mitään.

Hyvä puoli siin on sekin, et tälläisen heikkolyöntisen pallit kyl löytyy niin pienes tilas helpostii…

Koskakohan sitä kehtais tulla täält kaapista??

ts

Tetsa kirjoitti: (4.9.2007 14:11:14)
    Jotenkin musta tuntuu ettei TuplaIlkalle mennyt avauksen ja ketjun syvin olemus aivan perille asti jakeluun.

Hyvää läppää pitkästä aikaa! :o)

Ikävä kyllä olen vastakkaista mieltä tuosta alkuosasta. Se vaan vaikuttaa siltä….jotenkin niinkun tuota… muitten sekoilu ja Jukin tosissaan kirjottamat jutut vaan kuuluu samaan ketjuun…

Aivan kauhea yhdistelmä on autoilu ja slaissaaminen. Autoilevan slaissaajan tuntee siitä, että sillä on bilikan oikea kylki ainaisessa ravassa ja pölykapselit puuttuu siltä puolelta autoa. Lisäksi sen kotitieltä on niitetty linttaan ne sellaiset valkoiset muovipaalut joissa on heijastimia. Onko ne autti – paaluja?

Onko tässä nolla-toleranssi paikallaan: jos slaissaat, et aja (siis draivaa)?

Welmeri
    Otan osaa kohtaloosi, minulla on kuitenkin paljon pahempi ongelma, johon olen etsinyt apuja jos mistäkin, toivottavasti tämä tieto yhtään lohduttaa sinua.

Edes Simon Holmes ei videoillaan (niihin uponnut jo satoja euroja) kertonut halaistua sanaa tästä ongelmasta. Ongelma on siinä, että slaissaan tai huukkaan putterilla! Se jos mikä syö miestä. Muutaman kerran on tullut paha slaissi jopa vain 30 sentin päästä. Jos joskus harvoin pääsee huulille usean slaissin tai hookin jälkeen niin kyllä se silloin tiensä koloon löytää, muuten tuntuu lähes mahdottomalta.

Minun slaissini on tuottanut yhden avioeron, koska vaimoni ei enää kehdannut pelata kanssani. Hän löysi suomenruotsalaisen draw –kierrettä lyövän hemmon, joka noutaa ex-vaimoni kentälle tila-voyagerilla.

Mutta kyllä tää saatanan juppi vielä soketin löytää, ja silloin olen asiasta muistuttamassa petturivaimolleni, että kyllä rehellistä slaissia lyövä savolaispoika on sokettia tuhraavaa mammanpoikaa turvallisempi.

Nimim: paskana oleva saluunanovi

Se vielä piti lisätä että tuo ASS-clubi nojaa amerikkalaiseen terapiaan.
    Useat pitävät moista puistokenttähumpuukina ja vannovat tisl.. eikun golfin kotiseudun nimeen. He ovat perustaneet oman yhdistyksensä, jossa terapiana on turpeenmakui… äh, turpeenpiekseminen linkskentällä ruutukuvioisessa kiltissä.
    Luonnollisesti kyseessa on Anonyymit Ruutukilttiset Slaissarit of Edinburgh.
    ARSE

ps. Savolainen, jonka nimi on Eriksson?
    LOL

Eriksson kirjoitti: (4.9.2007 15:15:31)
    Hän löysi suomenruotsalaisen …

Kyllä sinunkin, Eriksson, on totuuden nimissä tunnustettava, että suomenruotsalaisilla on hilpeämmät slaissilaulut? Kuten tämä ’Bollen går..’

KL

Parti PersiMonni kirjoitti: (4.9.2007 15:52:40)
    ps. Savolainen, jonka nimi on Eriksson?
    LOL

Tuo yhdistelmä on minusta kovin Ontuva.

Jamasa kirjoitti: (4.9.2007 13:59:19)

double-eagle kirjoitti: (4.9.2007 13:41:59)

Kirjoitatko noita kysymyksiäsi ihan tosissasi?

No toi fade ja draw juttu jäi askarruttamaan kun poltsi lähti aivan suoraan..vaikka yritin kumpaakin. Lisää groovea..näin varmaan asia korjaantuu ja pro v1:iä kehiin.

Vettä tuli rangella eilen niin että jäi treeni vaan bunkkaan ja chippeihin..ei pysyny yhtään isommat raurat kätösissä.

Niin en ole aivan tosissani.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 31)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #473859 kohteessaAnonyymi Slaissari

Etusivu Foorumit Yleistä Anonyymi Slaissari