Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › 5E Tour 2007 on täällä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
KEJ Tourin tuhkasta nousi 5E Tour. Kotisivut löytyvät täältä http://www.fifthelement.fi/golf_index.html Ilmoittautumiset sähköpostilla, osallistumismaksu 10 euroa, kilpailijat syöttävät tuloksensa nettipalvelun kautta suoraan leaderboardille, kilpailijat voivat myös ylläpitää omia tilastojaan kisakierroksilta. Sähköposti ilmoittatumisiin aktivoidaan tänään klo 16. Kaikki mukaan!!!!
P. PersiMonni kirjoitti: (30.3.2007 13:42:27)
Sähköposti ilmoittatumisiin aktivoidaan tänään klo 16. Kaikki mukaan!!!!Hehhee. Mulla oli liipasin turhan herkällä:
The message that you sent was undeliverable to the following:
tour@fifthelement.fi (550 : User unknown)=)
Jos liipasin tuntuu olevan liian herkkä niin poista Kepukka vaan liipasin kokonaan. Niin on ennenkin tehty ja jopa Isojen Johtajienkin toimesta. Mutta varo ettet ammu itseäsi jalkaan.
Henkka kirjoitti: (30.3.2007 21:34:27)
… Mutta varo ettet ammu itseäsi jalkaan.No ei se kauhian kaukana koskaan ole ollu. Mut jos ny nii sattuis ni toivottavasti sitten tuohon vasempaan.
Jaa nii juu mitä ite asjaan tulee nin 15:48 (eilen(muttei Nokialla)) tuntui eemeli jo läpi menevän! ja näin ollen
champ
sarjaan tulin itseni ilmoittaneeksi. Ja Jamasalta tällä kertaa vien pullon.
Herkkusieni o hyvä. Sinne minä ilmoittauduin.
kebax kirjoitti: (31.3.2007 0:15:37)
Jaa nii juu mitä ite asjaan tulee nin 15:48 (eilen(muttei Nokialla)) tuntui eemeli jo läpi menevän! ja näin ollenchamp
sarjaan tulin itseni ilmoittaneeksi. Ja Jamasalta tällä kertaa vien pullon.
Nyt siihen on sitten ainutlaatuinen tilaisuus Veli kebax. Nimittäin kun luppokesästä tuplat tulevat jossain määrin rajoittamaan peliäni, niin voi olla, että en iskussa ja turvepullo matkaa Tiilaaksoon. En suostu ottamaan suosikin paineita vaan sysään ne Veli Skootterin päälle 😀
Kutsu ja osallistumisohjeet mailitettu spammina kaikille vanhoille pelureille. Tämänvuotisille uusille lähetän henkilökohtaisesti enne tämän viikon loppumista.
Promise.Kutsuun on vastattu! Sarjana Champ, toivottavasti tulosten palauttaminen onnistuu tänä vuonna (hymiö)
Mukana scratchissä ja champissa.
Ilmoituksia peliin, lisää pelureita mahtuu mukaan ja tarvitaan kunnon kisaan!
Liity itse mukaan ja agitoi kaverisikin!Osallistumismaksun maksaneet saavat tunnuksensa kunhan saadaan tulospalvelu pystyyn. Kunnon IT-projektin tapaan homma näyttää venyvän viime metreille…
No niin. Nyt on tunnaritkin, mutta:
Klikkaa nimeäsi leaderboardilla niin pääset omalle sivullesi.
Klikkaa ’update’ painiketta, niin pääset päivittämään tietosi.
Voit katsella myös muiden tietoja, muttet päivittää niitä
Ei näy nimen nimeä leaderboardilla. =)
Kunhan kerkeän…eikun siis muistan, niin koitan maksaa itseni mukaan.
kebax kirjoitti: (30.4.2007 14:09:22)
Ei näy nimen nimeä leaderboardilla. =)Juuei….
Sovellus on nyt alustavasti läpäissyt käyttöönottotarkastuksen ja tuotantoversio julkaistaan kun Rob ”The Grandmaster of Code” sattuu näppiksen ääreen seuraavan kerran.
Lähettelin tosiaan pelureille tunnareita jo hieman etukäteen. Jos nimesi on listalla, mutta et saanut tunnaria johtuu se siitä ettei minulla ole sinun mailiosoitetta. Lähetä mailia uuteen osoiteeseemme niin saat tunnarit paluupostissa.
Ja hei: Vielä mahtuu ja ehtii mukaan!!!!
Paksupekka kirjoitti: (30.4.2007 14:17:15)
Kunhan kerkeän…eikun siis muistan, niin koitan maksaa itseni mukaan.Sama täällä. Juuri maksoin vaikka ilmoittauduin jo jonkin aikaa sitten.=)
Käykääs pelurit tsekkaamassa toimivatko lähettämäni tunnukset.
Voitte täyttää näin aluksi pelaajaprofiilinne, vaikkei kisakierroksia vielä olisikaan.Peliittää kyllä.
Tietoja päivitetty. Toimii.
Onneks on aikaa pelata eka kierros kun kelit odottaa lämpenemistä.
Ei tuo leaderboardin sorttaus oikein futaa. Veli Stixin tulisi nimittäin olla kärjessä tällä hetkellä. Eipä ole hännilläkään. Eli sorttaus puuttuu kokonaan!
Mulla on menny kokonaan ohi toi kohta ’Draivi’ tuolla taulukossa. Mitäs siihen pitäs tuuppaa, vai nimenomaan tuuppaa?
StiX kirjoitti: (7.5.2007 9:11:00)
Mulla on menny kokonaan ohi toi kohta ’Draivi’ tuolla taulukossa. Mitäs siihen pitäs tuuppaa, vai nimenomaan tuuppaa?Olisko pisin draivi?
Maksoin tuossa viime viikon tiistaina osallistumismaksu Openiin..jokohan on tullut tilille…?
Champ ja Open 9.5. klo 11.00 Hillside Broidin kaa. Onks tuloksen lähetys sama kuin männä vuan ?
Juu:
Seuraavat pelurit lisätään listalle asap:
Scratch: Tuoppi, Myy (lady)
Champ: Bronski, Myy (lady)
Open: Myy (lady), MarvelTuurin sivuilta:
’Pelaaja saa pelata korkeintaan viisi kierrosta samalla clubilla.’JOS mä nyt kuitenkin pelaan kaikki kahdeksan kierrosta samalla klubilla, niin niistähän tavallaan kaksi diskataan yllämainitun säännön mukaisesti. Noh, kun kerta viisi kierrosta vaikuttaa lopputulokseen (1/2 + 2/3 + 2/3 = 5/8), niin … ööö… mitäs mä nyt koitinkaan kysyä…
Niin siis, että sithän mä voin valkata sillee, et tulee vaan viis samalta klubilta. Eiku? Joo, just näin. Ja täähän on sama, ku et valkkais ne mitkä merkitsee (parempi ja kaksi parasta ja kaksi parasta)…
Mitä sanoo tuurin ylipappi P. PersiMonni?
-
JulkaisijaArtikkelit
Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › 5E Tour 2007 on täällä.