Aihe: 2005 US Open - Golfpiste.com

9.12.–16.12. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][6]
KilpailuaSuomalaista

2005 US Open

Etusivu Foorumit Yleistä 2005 US Open

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 33)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Peli on alkanut Lue lisää: Live scoring

Asiallisesta ilmoituksesta huolimatta olen ensi kertaa havaitsevinani viestissäsi poikamaista innostusta, Hyvä! 🙂

Jännityksellä odotamme kuinka pelin kiristyessä vp suorastaan riehaantuu ja pasauttaa virkkeensä päätteeksi, mene tiedä, huutomerkin!

Duvali vääntää parissa, go David

Täällähän riehaantuu 1 sun toinen. Duval on tehnyt paarin ykkösellä:)

Tietääkö joku kertoa mitä tarkottaa tuo * joidenkin pelaajien hole-sarakkeessa?

* = aloittaneet 10 teeltä

alottanu takaysiltä

Duval 2 reikää ja edelleen parissa! David is back!

Lomas pelaa oppikirjan mukaista peliä 4 reiän jälkeen:

FAIRWAYS HIT 4/4

GREENS IN REGULATION 4/4

PUTTS PER ROUND 8/4

PUTTS PER HOLE 2.00

Ei vieraspelaajalle riittanyt yksi otsikko talle turnaukselle?? 😀

Nooh, hyva turnaus toi nayttaa olevan. Taytyykin menna takasin TVn aareen…

Saanks mä tulla teille (lue: sun sohvalle) asumaan näiden kekkereiden ajaksi. Jos mä nyt lähden, mä oon teillä huomenaamulla.. Loma ja kaikki, mutta kun nelonen ei näytä ja CNBC ei näy.. Fak.

Aimitenniinii ei nelonen näytä?

Nimetön

Edes jotain katsottavaa meille joille nelonen aloittaa lähetykset vasta perjantaina:

http://www.usopen.com/webcast/

Hitto ene kereenny mukaan, mutta veikkaan tässä julkisesti Fred Funk, Mike Veir ja Cink. mitenkähä olisi n pärjännä.

..Tarpeeks!!

Jep, jep. Mä lähden kyytiin – mahdun hyvin golfbagin matkasuojaan.

😀

Tanne kestaa tulla sen 22 tuntia Suomesta.

Olipas pitka paiva tosiaan soffalla: 7am -> 3.05pm. Oli pakko panna poikki toi katsominen kun Phil puttas vikalla birkun. Huomenna lisaa…

Tuimasti muuten menee Pinehurstissa, kun listan karjessa on sijoilla 126, 251 ja 300 olevat jannut. Noooh, alotettiin viime vuonnakin turnaus kolmella 66 tuloksella ja lopun tietaa kaikki. Tyypillinen major-avauspaiva, jolloin ’nimettomat’ juhlii viela…

Retief on vaarallinen, Tiikeri pelas omienkin sanojensa mukaan ’varmasti’, Sergiolla ei oikeen putti kulkenut viime viikonlopun lailla ja Vijayn vasen polvi on kipea (jatka linkkaa…). Phil on myos HUIKEA normaaliin tapaansa griinin ymparilla.

Siisti katsoo kun kundit vetaa yli viidesta metrista voita par-puttejansa sisaan (jos vetaa) eika niita normaaleja tap-in:neja par:eja juuri ollenkaan…

Griinit kovenee viikonlopuksi (siella on tosi kuuma ja tuulista) ja liput asetellaan paikkoihin, etta ties vaikka -4 on myos voittotulos sunnuntaina…

tmv

Voe hittolainen ku ottaa pattiin lukea noita Golfinn:n viestejä… epistä! Mä haluan kanssa nähdä suorana! Nyt pistät äkkiä jonkun streaming serverin pystyyn golfpisteen kolleegoille =)

Noh, huomenna näkee sentään Neloselta jotain. Hyvin näyttävät Ernie, Phil, Tiger ja Vijay olevan asemissa jatkoa ajatellen. Hyvät perusasetelmat jännälle kisalle…

Mitä te itkette? Jos todella haluatte nähdä lähetyksiä suorana, hommatkaa satelliittivastaanotin. Nytkin Openista 15 tuntia suorana. Ja joka helkkarin viikonloppu neljänä päivänä PGA:ta. Enemmän kuin kovinkaan golfhullu ehtii hyödyntää. Eikä mielestäni maksa paljon mitään.

Puhukaa vaan Tiikeristä, Mikkelistä ja SingSingistä mutta kattokaa vaan niin Chris DiMarco vie viimeinkin omansa

Nimetön

Miltäs kanavilta tuota lähetystä tulee? Pitäisiköhän sitä majoittua jonkun sateliittivastaanottimen omistavan kaverin luokse asustelemaan viikonlopuksi :p 😕

Ainakin Viasat näyttää kisoja ihan kiitettävästi eli käytännössä kaikki Euroopasta ja USAsta.

Mä laittaisin muuten pennini likoon Goosenin puolesta…

Linkistä löytyy kuvia…

Lue lisää: Kuvia

nopirhaan cink ja funk + 3 / 46 mikko wiiri +5

ja 75.

viel on 54 reikää ja väylää – 200 swingii.

evrythin kan habben.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 33)
Vastaa aiheeseen: 2005 US Open

Etusivu Foorumit Yleistä 2005 US Open