Aihe: 10000 postausta! - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

10000 postausta!

Etusivu Foorumit Yleistä 10000 postausta!

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 33)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Onnea Tapsalle! 10000 postausta tälle foorumille on saavutus, jota ei hevin lyödä! Kaiken lisäksi mukana on ollut aika paljon asiaakin. Sillä aikaa kun Markkanen hakee kultakelloa kaivertamosta ja Teemu leipoo täytekakkua, toivon Herrasmiesten puolesta jaksamista jatkossakin. Sinulla on selkeästi missio!

Nostaa virtuaalimukin korkealle ja toivottaa jaksamista ja ennenkaikkea hermoja.

Well done!

Nimetön

Onnittelut täältäkin ja samalla toivomus, että jatkat samaan malliin vaikka se joitakuita saattaa silmittömästi ärsyttääkin.

Kunnioittaen

Kudos!!! Hehheh.

Oikein suuret onnittelut!

Tuossa pikaisesti laskeskelin, että noin 658 viestissä luki tavalla toisella ’ Mistä näitä sikiää…’, 392 viestiä ’ Wddu’, 297 viestiä ’ Ei tana’,

Olen siis huolissani golftietämyksestä yleisellä tasolla, kun noin paljon joku joutuu korjaamaan virheellisiä käsityksiä;)

Onneks olkoon, Tapsa!!1

Mä olen aina arvostanut kun joku tekee jotain asiaa sydämestään. Jos joku väittää kohdallasi muuta, ei voi pahemmin Outtiin laukaista. Joten nostakaamme virtuaalihattumme korkealle.

ts on ehdottomasti tämän forum’in kantavia voimia ja toivonkin hänen jaksavan seuraavatkin 10000 postausta, vaikka useinkin aina niin täyspainoinen sanoma ei saavutakaan monien vähäisellä tiedon ja taidon tasolla operoivien opponenttien hyväksyntää.

Parhaat Onnittelut!

Tv. CG

Keeper kohottaa reikäkairan tervehdykseen!

KL

Kymppitonnin Kerho on lajissa kuin lajissa suuren kunnioituksen aihe! Hyvä ts!

kebax kirjoitti: (15.6.2011 11:57:48)
    Onneks olkoon, Tapsa!!1

Lähellä on merkkipaalu näköjään sullakin kebax!

Hyvä Tapsa ja tsemppiä jaksaa jatkossakin.

10.000 postausta – jos yhteen kuluu 1 min = 167 tuntia = 22 työpäivää (7½ tuntia kukin). Toisin sanoen yksi täysi työkuukausi.

Paljon on asiaa viesteissäsi, mutta myös provosointia – ja aika usein Tapsa myös provosoituu … mutta ne tuovat väriä foorumille. Voimia vaan jatkaa hyperaktiivisesti

Toivoo Putti-Possu

Onnea ja tsemppiä seuraavan tasaluvun tavoittelemiseen!

Onnittelut saavutuksesta! Varmasti edelleen sinulla löytyy mielipiteitä, jatka vaan samaan tahtiin. Paljon on vanhoja aktiiveja hävinnyt ja uusia syntynyt foorumilla, mutta ts vaan jaksaa jatkaa. Kunnioitus kaikesta käyttämästäsi ajasta keskustelufoorumin hyväksi, tälläinen pitää foorumin elossa ja kiinnostavana. Tällaisten henkilöiden ansiosta Golfpiste ja sen foorumi on Suomen ykkönen.

Padanjauhajalta hatun(n)osto ja kaikkia sen tapaisia asioita..

Tilpe

ts

Saankohan mä nyt sitten pitää kahdet juhlat kun putos taas postausten määrä alle 10k?

Itse asiassa taitaa jäädä kyllä lopullinen luku nyt sitten kuitenkin alle maagisen rajan. Sen verran älytöntä touhua.

ts kirjoitti: (21.6.2011 22:47:17)
    Saankohan mä nyt sitten pitää kahdet juhlat kun putos taas postausten määrä alle 10k?

Itse asiassa taitaa jäädä kyllä lopullinen luku nyt sitten kuitenkin alle maagisen rajan. Sen verran älytöntä touhua.

Oliskohan täällä samanlainen järjestelmä kuin World Rankingissä. Putoaa noi vanhimmat pois listoilta jos ei uutta tule tarpeeksi tiheään.

ts

Rauski kirjoitti: (21.6.2011 22:54:24)

Oliskohan täällä samanlainen järjestelmä kuin World Rankingissä. Putoaa noi vanhimmat pois listoilta jos ei uutta tule tarpeeksi tiheään.

Et sitten huomannut yhden ketjun kadonneen kokonaan?

No voi juma…, yksi parhaista ketjuista kun olisi sen B:n viestit poistanut.

Sovellettakoon World Rankingista tuttua periaatetta, eli kerran ykkönen on aina ykkönen – vaikka olisi ollut vain yhden ainoan päivän ajan. Passar bra.

Älä anna periksi!

ts kirjoitti: (21.6.2011 22:56:49)

Eikö noita ketjuja ole häipynyt saman tien kaksi?

aakoo64 kirjoitti: (22.6.2011 15:42:02)

Ei pysy modet ts:n perässä. Taas napsahti kymppi rikki 😉 Tyry kerran luonnehti Tapsaa ’mielipideautomaatiksi’. Minusta se oli aika hassu ja varsin kuvaava 🙂

Täällä moni kirjoittaa ainoastaan kinatakseen Tapsan kanssa, vaikka luulee jotakin ihan muuta. Isomman puoleiset kaverithan usein sanoo että kuinka kiltti vaan olisi, jatkuvasti tulee baarissa porukkaa haastamaan riitaa vaikka ne näkee jo lähtiessään valtavan tasoeron. Niille vaan tulee hyvä mieli kun saa haastaa itseään isompia. Ei niillä muuta tarkoitusta sille ole.

Henkka kirjoitti: (27.6.2011 23:36:50)

aakoo64 kirjoitti: (22.6.2011 15:42:02)

Ei pysy modet ts:n perässä. Taas napsahti kymppi rikki 😉 Tyry kerran luonnehti Tapsaa ’mielipideautomaatiksi’. Minusta se oli aika hassu ja varsin kuvaava 🙂

Täällä moni kirjoittaa ainoastaan kinatakseen Tapsan kanssa, vaikka luulee jotakin ihan muuta. Isomman puoleiset kaverithan usein sanoo että kuinka kiltti vaan olisi, jatkuvasti tulee baarissa porukkaa haastamaan riitaa vaikka ne näkee jo lähtiessään valtavan tasoeron. Niille vaan tulee hyvä mieli kun saa haastaa itseään isompia. Ei niillä muuta tarkoitusta sille ole.

Joo näin saattaapi usein olla.

Tulee mieleen, kun 2- tuhatta luvun alkupuolella ja puolenvälin tienoilla oli tsemppi- tourin kisoissa ’temppurata’, jossa eräänä rastina oli BEAT THE PRO.

Tsemppi- tourin nykyformaatista ei tietoa, mutta palstalla harmillisesti tuo ’beat the pro’- asenne usein paistaa läpi.

Kahlasin viikon postauksia läpi ja helmenä nousi toisessa ketjussa ollut ts:n positiivissävyinen kirjoitus Minnin scrambläämisen onnistumismahdollisuuksista ’pitkässä juoksussa’.

Kiitos ja saisiko lisää näitä joskus ’viiltäviäkin’ analyysejä.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 33)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #439325 kohteessa10000 postausta!

Etusivu Foorumit Yleistä 10000 postausta!