Re: Toimivatko golfosakkeiden jälkimarkkinat? - Golfpiste.com

23.6.–30.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[19][23]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäToimivatko golfosakkeiden jälkimarkkinat?Re: Toimivatko golfosakkeiden jälkimarkkinat?

#397468 Ilmoita asiaton viesti

Tuoppi kirjoitti: (4.3.2009 15:13:49)
[Ja jos oikeasti lasket osakkeen hankintahinnan mukaan kuvioon ja alat haaveilla 5% vuotuisesta tuotosta investointiin nähden niin ei taida kovin hyvältä näyttää minkään kentän kohdalla suomessa.

Onko varma, että harraskuksen kustannuksia taas verrataan oikealla tavalla? Joku harrastaa veneilyä, onko hänelle 5% vuotuinen tuotto nautittavan harrastuksen edellytys?