Etusivu›Foorumit›Kilpagolf & harjoittelu›Tigerin paluu›Re: Tigerin paluu
Prboy kirjoitti: (17.3.2012 22:19:50)
JuKo kirjoitti: (17.3.2012 16:27:38)
Nyt ukko alkaa vetää omia sanojaan takaisin. Kirjoitit;
’Jos kantti ei kestä kertoa oikea syytä antipatiaan Tigeria kohtaan (väärä ihonväri), niin kun ette enää ilmeisesti roiku äitinne helmoissa, niin älkää keksikö perusteluiksi edellä olevan kaltaista lapsellista soopaa.’
Kyllä sinä sanoit niiden olevan väärän ihonvärin (=rasisti) takia täällä jotka tuntevat antipatiaa Woodsia kohtaan. Turha sinun on enää kiemurrella kun sait itsesi koukkuun.Eipä näytä vilkaskaan mielikuvitus korvaavan puuttuvaa ymmärrystä. Mitähän jos pyytäisit jotakuta sellaista, joka ymmärtää kirjoitettua suomenkieltä selittämään, mitähän mahtaa tarkoittaa: Lause alkaa kummallisella jos-sanalla ja seuraava puolestaan yhtä kummallisella niin-sanalla. Mahtavatkohan ne tarkoittaa jotakin?
Pienenä vihjeenä. Jos minä olen sitä mieltä, että jokainen joka ei pidä Tigerista on rasisti, niin minä aivan taatusti myös kirjoitan niin. Ei pahus, siihen tuli taas jos ja niin. Olen pahoillani, unohda edellinen lause.
Joskus taitaa kirjoittajaltakin karata mopo niin totaalisesti käsistä, ettei ymmärrä omaa tekstiään. Pyydä Prboy ihmeessä joku selventämään itsellesi, mitä olet kirjoittanut. Rautalankaakin voidaan siinä käyttää apuna.