Etusivu›Foorumit›Kilpagolf & harjoittelu›Tigerin paluu›Re: Tigerin paluu
yeux de serpent kirjoitti: (16.3.2012 19:56:42)
get in the hole! kirjoitti: (16.3.2012 18:20:12)
Minulle on taas joskus murrosiän hiostavina vuosina annettu ukaasi,että liiasta OT.sta menee näkö…vai olikos se OT:a,hmmm?No niin, nyt valkokaulusproletariaattikin pääsi työn raskaan raadannasta kotiin.
Huolimatta työnantajastani, minulle ei ainakaan vielä ole kehittynyt kovin vainoharhaisia piirteitä. Viestiisi lainaamiesi henkilöiden perusteella voisin kuitenkin epäillä, että epäsuorasti (ja epäreilusti) viittasit, että tänään päivemmällä olisi käyty OT-keskustelua. Tämä ei suinkaan pidä paikkaansa. On toki helppo ymmärtää, että asiantuntemattomin silmin katsottuna saattaa näyttää siltä, että tämänpäiväinen keskustelu ajoittain hipoi lähellä OT:ia olevia kiperiä topikkeja, mutta pois se meistä.
Tämän säikeen aiheenahan on ’Tigerin paluu’, ja keskustelun pääasiallinen anti käsitteli nimenomaan juuri sitä. Keskustelu aaltoili Tigerin mahdollisten tulevaisuuden uraskenaarioiden parissa, joko kunnioitettavassa rangepron tehtävässä, tahi sitten yhteiskuntaa palvelemassa poliittisten tehtävien ja raskaan vastuun parissa. Mielestäni on suorastaan pahansuopaa edes ajatella, että moinen monitahoinen ja näkökulmiltaan laaja-alainen debatti voisi olla OT.
Aion jatkossakin kontributoida tällä palstalla (kaikesta huolimatta) kirjoittamalla napakasti aiheesta, mutta useimmiten kuitenkin sen ohi. Niitä saa GITH:kin lukea ja jopa kommentoida, jos runkkaamiseltaan ehtii.
[/QUOT
Valitettavasti hyväätarkoittava viestiketju kääntyi sittenkin jossain vaiheessa OT:si.Ilmeisesti tulkitsijan näkökyky tai luetun ymmärtäminen on tämän johdosta voimakkaasti heikentynyt,kuten originaalissa viestissäni varoittelin.
Viestissänihän kerroin nimenomaan minua,nuorta urosta,varoitetun OT:n huumeiden kaltaisesta koukuttavuudesta ja tämän johdosta en valinnut käsityöläisen sinänsä kunniakasta ammattia.Puberteettini hiostavuus johtui taas yläkerrassamme asuvasta nuoresta laestadiolaisparista,joka isäntäväen poistuttua kävi välittömästi kääntämässä kellarissa sijaitsevan keskuslämmityskattilan termostaatin täysille,jonka jälkeen rintamamiestalo muuttui lähes trooppiseksi.
Tiukasti asiassa pysyminen ja kova työ(huomasin jo,että viestiä oli kirjoiteltu työaikana!)ovat ainoita seikkoja jotka pitävät OT:n ja känsät kurissa.