23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[13][26]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäTali – halpapelaajan mekkaRe: Tali – halpapelaajan mekka

#450665 Ilmoita asiaton viesti

ts kirjoitti: (23.11.2010 23:15:53)

Putti-Possu kirjoitti: (23.11.2010 22:57:48)

ts kirjoitti: (23.11.2010 22:37:29)
Eli tuota uskoessa koko uutisointi on ollut taas täyttä sontaa. Samoin paskapuheet täällä. Taas kerran. Jostain syystä uskon juuri noin olevan ja kaupungilla todellisuudessa suuri hinku päästä noista rakennuksista eroon kohta hinnalla millä hyvänsä. Suojeltuja kun ei oikeen voi purkaakaan vaan ne on pakko pitää kunnossa.

Tuohon kun taas hieman perehtyy ja tiettyihin sovittuihin velvotteisiin, saattaa noille vuokrasummillekin löytyä ihan uusia selityksiä. Mutta se ei ole kivaa kun sitten ei voi enää nillittää.

ts
vaikka tässä asiassa Tilander saattaa ollakin lähempänä asioiden oikeaa laitaa kuin HS, niin kumpikin kertoo vain oman näkemyksensä. Tilanderilla on ’oma lehmä ojassa’, joten tuskin hänen kannaottonsa ihan objektiivinen on – eikä yritäkään olla.

En kuitenkaan usko, että sinulla tästä on paras ja oikein tieto, joten lonkalta heitetty oikea totuus ja muut puhuvat p***aa on hieman yliampuvaa.

Luehan tekstini uudestaan. Vaikka pariin kertaan. Mieti sitten väitänkö siinä jotain tai kerronko tietäväni oikean totuuden.

Loppuosasta olen kuullut Talilla olevan varsin rankan hoitovelvoitteen noista rakennuksista. Heittoni vuokrasummista liitttyy juuri siihen ja vaihtoehtoon, että kaupunki joutuisi tuon asian itse hoitamaan.

Eikö sinun mielestäsi tuo ole olennainen tieto ja saa asiaa näyttämään kovin toiselta?

Ei ole tarkoitus saivarrella, mutta omassa tekstissäsi ensinnäkin kaksi kertaa uskot asioiden olevan LT:n esittämällä tavalla samalla. Luonnehdit myös HS:n ja erimieltä kanssaolevien mielipiteet sonnaksi ja paskapuheeksi. Lopuksi vielä toteat, että olet kuullut rankasta velvoitteesta.

Mielipiteeltä neutraaliksi tekstiäsi on vaikea luonnehtia. Kyllä minulle tulee päällimäiseksi mieleen, että sinä väität jotain. Totuuksien tietämisestä olen samaa mieltä. Absoluuttista sellaista ei ole ainakaan tässä asiassa.