Re: Rannekulma aukeaa liian aikaisin - Golfpiste.com

1.10.–8.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][12]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitKilpagolf & harjoitteluRannekulma aukeaa liian aikaisinRe: Rannekulma aukeaa liian aikaisin

#203402 Ilmoita asiaton viesti

ts kirjoitti: (4.12.2013 14:14:55)

data kirjoitti: (4.12.2013 13:59:27)

Minusta rikkoisit tuossa ainakin foorumin sääntöjä, koska kiertoteitse yrittäisit kertoa nimimerkin takana olevan henkilöllisyyden. .

Asiahan nyt vaan on niin, että mä voin aivan hyvin mainita youtube-videossani sun nimen golf optimizerin kehittäjänä ja arvioida siinä sun kykyjä ymmärtää liikettä.. ihan sun omalla nimellä, koska olet itse kertonut olleesi tuon systeemin takana, aivan kuten itsekin olen todellisen persoonani paljastanut. Eihän tuo liity tähän foorumiin millään tavoin ja se video sitten leviää mitä kautta leviää, ei sitä tarvitse tänne linkittää.

Kuvaukset alkaakin oleen aika valmiit..

No se jää nähtäväksi, mikä foorumin linja tuossa olisi. Olet kuitenkin nyt täällä kertonut, mistä nimeni tulee löytymään. Kyllä tässä nyt aika selvästi haluat nimeni tänne tietoisuuteen. Voihan kuka tahansa julkaista vaikka omilla sivuillaan jonkin täällä kirjoittavan nimen ja kertoa, että mistä nimi löytyy. En usko, että ylläpito tuota tapaa pitää yhtään sen sallittavampana kuin suoraa tänne kirjoittamista. Ylläpito voi tehdä tässä oman ratkaisunsa. Katson kuitenkin, että foorumi on sääntöjensä puitteissa sopimussuhteessa kirjoittajiin ja myös jossain määrin vastuussa tuollaisen toiminnan seurauksista mikäli mitään rangaistuksia ei anneta. Olen hyvässä uskossa kirjoitellut tänne luottaen, että rangaistuksin ainakin yritetään estää epätoivottua aktiviteettia. Foorumin ylläpidon kannattasi muutenkin hieman ryhtyä pohtimaan, millaisen ilmapiirin he tänne haluavat.