23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][27]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäPuurot ja vellit sekaisin koko keskustelussaRe: Puurot ja vellit sekaisin koko keskustelussa

#456830 Ilmoita asiaton viesti

ts kirjoitti: (30.9.2010 21:15:40)

hkgolf kirjoitti: (30.9.2010 21:03:54)

Älä ts oo niin mustavalkoinen, funtsi hetki. Kyllä kaikki tietää, että golffi on kallista. Vaikka sä välillä puhut muille kuin lapsille, ei se tarkoita että me niitä ollaan. Sä näytät vaan ite vähän hassummalta.

Enhän minä toki puhu kuin lapsille. Ei sinne kansanradioonkaan soittavat lapsia ole ja ihan samanlaista on meno täällä. Kaikkeen pitäs rahaa löytyä, mutta jonkun muun pitäis se maksaa.

Siitähän tässä jutussa on ytimeltään kysymys. Halutaan muiden rahoittavan kenttien rakentaminen, joilla itse halutaan päästä edullisesti pelaamaan. Yksilön haluaminen on vaan niin pirun itsekeskeistä nykyään, että vastuullisuuden saa varmaan poistaa kohta sanakirjasta.

Mun mielestä niiden joilla ei ole saumaa/järkeä ostaa osaketta leimaaminen itsekkääksi on vähän huono pointti. Ihan samalla tavalla itsekkäistä syistä se osakekin on ostettu.

Sulla on varmasti enemmän tietoa golfista kuin mulla ja monella muulla keskustelijalla täällä yhteensä. Tällä ongelmalla on kuitenkin hyvin vähän tekemistä golfin kanssa. Vaakakupissa painaa niin monet muutkin asiat.

Nyt on vaan käynyt niin, että maailma on muuttunut. Se ei tarkoita golfin kuolemaa, vaan tarjoaa paljon uusia mahdollisuuksia, jos niihin vain halutaan tarttua. Tai edes tutkia niiden mahdllisuuksia. Työryhmän ehdottamat ideat olisivat minulle henkilökohtaisesti ihan hieno asia, mutta golfille mun mielestä äärettömän huono, siksi täällä pauhaan. Siinä sulle vastuullisuutta.