Etusivu›Foorumit›Yleistä›Ongelmanratkaisumalleja…?›Re: Ongelmanratkaisumalleja…?
Ei oo helppoo, kun netistä joutuu neuvoa kysymään…
2.6.–9.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä
| [17] | [17] |
| Kilpailua | Suomalaista |
Etusivu›Foorumit›Yleistä›Ongelmanratkaisumalleja…?›Re: Ongelmanratkaisumalleja…?
Ei oo helppoo, kun netistä joutuu neuvoa kysymään…
