Re: Mitäs nyt tehdään? - Golfpiste.com

20.–27.9. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[13][25]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitRe: Mitäs nyt tehdään?

#282335 Ilmoita asiaton viesti
ts

PG kirjoitti: (29.8.2011 13:16:25)
Vaikka A ehkä arveli pallonsa auttavan B:tä, velvollisuutta pallon nostamiseen ollut, koska B ei sitä pyytänyt. Keskinäisestä sopimisesta ei ole näyttöä. A:n sanomista en neuvoksi laskisi. Pelilinjan osoittamisestakaan ei ole kysymys. Sehän olisi ollut tässä tapauksessa jopa sallittua, koska B:n pallo ei ollut viheriöllä. A ei ollut asettanut mitään merkkiä, joka olisi pitänyt poistaa ennen B:n lyöntiä. A:n toiminta ei vaikuttanut B:n pallon paikkaan ja kulkuun millään tavalla – sääntö 1-2 ei tule kysymykseen.

Tuomarin ratkaisu: ei penaltteja.

No pannaan sitten lisää lainausta:

In stroke play, if the Committee determines that competitors have agreed not to lift a ball that might assist any competitor, they are disqualified.