Re: Matti ja Teppo II - Golfpiste.com

9.–16.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[18][29]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitSäännötMatti ja Teppo IIRe: Matti ja Teppo II

#271822 Ilmoita asiaton viesti
KL

PG kirjoitti: (9.3.2014 17:36:54)

KL kirjoitti: (9.3.2014 16:10:28)

PG kirjoitti: (8.3.2014 19:29:46)

KL kirjoitti: (8.3.2014 16:46:03)
Muuttuuko tilanne, jos Matti käskee Teppoa merkkaamaan ja nostamaan Matin pallon sekä heittämään sen Matille ja Matti itse räpeltää pallonsa lampeen?

Ei muutu.

Väärin, kyllä muuttuu.

PG kirjoitti: (8.3.2014 19:29:46)
Kaksi rankkua Matille.

Oikein.

Tilanne on täysin analoginen D15.-2/1:n kanssa. Matilla on mahdollisuus toimia toisin, ja pyytäessään Teppoa heittämään pallon hänelle Teppo toimii Matin ohjeiden mukaisesti.

Eihän se muutu (=edelleenkin kaksi rankkua) samasta syystä, jonka itse tuossa hyvin perustelit: Matilla on mahdollisuus toimia toisin, ja pyytäessään Teppoa heittämään palloa Teppo toimii Matin ohjeiden mukaisesti (Matti näyttää tempun = antaa ohjeen, jonka jälkeen hän pyytää (koita sääki) Teppoa tekemään saman tempun). Se, että Tepon temppu epäonnistuu, ei ole oleellinen seikka.

Se nimenomaan on oleellinen seikka.

Ei tästä sen enempää. Jos ei mene jakeluun, ei mene jakeluun.