(Jylan 3.2.2009 9:04:42)
’En viitsi aloittaa uudelleen kiistaan kultakortin tasapuolisuudesta osakkaiden kesken. USKOISIN että oikeudelliset seikat on selvitetty asiansa osaavien lakimiesten toimesta. Eli sen puoleen KANNATTAA EHDOTTOMASTI VIEDÄ ASIA KÄRÄJILLE, jos haluaa saada niitä vahingonkorvauksia.’
KOROSTIN SUURIN KIRJAIMIN ASIOITA, JOISTA OLEN EDELLEEN ERI MIELTÄ. t Jii
’Kultakorttikierrosten määrä lienee rajattu 10:een/kenttä. ’
TOTTA, NÄIN OLI EILISILLAN VERSIOSSA.
’Tulevaisuudessa on mahdollista rajata Kultakorttiin oikeutetut millä tahansa kriteerillä.
Se voi olla halutun kohderyhmän mukaan vaikka pelaajan asuinpaikka, kotikunta, tasoitus, ikä, omistamansa auton merkki tms. ’
KOMMENTTI ylläolevaan:
Haluatko, Jylan, tahallasi sotkea asioita? Markkinointiponnistusten kohteista ja ehdoista voi normaalisti päättää hallitus tai tj. Mutta VASTAVUOROINEN OSAKKEEN OMISTAMISEEN JA KÄYTTÄMISEEN kytketty päätös on ERITTÄIN riskialtis. Toivottavasti joku asian valmisteluun osallistunut ’asiansa osaava lakimies’ on valmis antamaan tästä omalla nimellään lausunnon.
’TULEVAISUUDESSA’ varmaankin koskee vasta kautta 2010? Muuten Kultakortin näillä ehdoilla ostaneita on johdettu harhaan – johon puolestaan saa apua mm kuluttaja-asiamieheltä.
Minusta on hyvä, että kenttien välistä, vastavuoroista yhteistyötä kehitetään. Ehkäpä palstan keskusteluistakin voi olla siinä apua – kunhan ei härkäpäisesti sitouduta omiin ’päätöksiin’. Käräjöinti tuskin on yhdenkään golffarin etu.
En – vieläkään – ole ymmärtänyt, mihin perustuu halu kohdella samanlaisten osakkeiden omistajia eriarvoistavasti. JOS KORTIN LIIAN SUURI SUOSIO PELOTTAA KOKEILIJOITA, NIIN RAJOITETAAN MYYTÄVIEN KORTTIEN MÄÄRÄÄ/KIERROKSIA JA MYYDÄÄN NE TILAUSJÄRJESTYKSESSÄ – niin osakkaille kuin aikaisille vuokraajillekin.