Dosto kirjoitti: (1.2.2009 13:26:59)
Pakko kommentoida, kun aina jauhat tuota samaa.
Ei se ole mikään ylimääräinen etu. Se on vain yksi mahdollisuus menettää rahaa. 150€ tällä kertaa. Jos vuokraat omistamasi asunnon niin vuokralaisesi voi ottaa yhtiöstä esim. saunavuoron, mutta maksaa siitä euroja. Sinä itse et voi niitä saunavuoroja varata, kun et itse siellä asu. Piste. Äläkä vastaa taas jollain liirum laarumilla. Oikeasti et tiedä miten oikeudessa kävisi, koska tästä(kään) ei ole ennakkotapausta olemassa.
Onko se tikkari oikeasti viety?
Dosto, Hörhö on moneen kertaan tuonut esiin selkeästi ilman liirum laaruja sekä niiden kanssa, ettei osakkeen omistajaa joka pelaa osakkeeseen kuuluvalla pelioikeudella ja vastaavasti pelaajaa joka on vuokranut osakkeeseen kuuluvan pelioikeuden pidä asettaa eri arvoiseen asemaan. Muussa tapauksessa poljetaan osakkeen yhdenvertaisuutta.
Tässä sauna esimerkissäsi tasavertaisuus toteutuu koska asunnon vuokraajalla on sama etu kuin asukkaalla joka itse asuu omassa asunossaan.
Jos kultakortin saisi myös pelioikeuden vuokrannut pelaaja niin silloin osakkeeseen kuuluva etu ei polkisi tämän vuokraajan etua. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää???