Re: Klubien hyvinvointi v. 2009 –> - Golfpiste.com

16.–23.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[9][16]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäKlubien hyvinvointi v. 2009 –>Re: Klubien hyvinvointi v. 2009 –>

#398121 Ilmoita asiaton viesti

Bulls Hit kirjoitti: (7.2.2009 22:59:44)
Mä olen ollut eri toimikunnissa ja hallituksissa erilaisista syistä, joita en erittele. Usko vaan, siellä on ihan tavallisia ihmisiä, joista iso osa haluaisi antaa tilaa seuraaville, mutta kun ei ole tulijoita vaikka mitä tekisi.
Olisikohan ne kuulleet, että omilla kustannuksilla kokouksiin ajaessa, yhteisiä asioita hoitamaan, saa pullakahvin lisäksi palkaksi ison joukon itkijöitä, kun on tullut tehtyä vääriä päätöksiä.
Varma en voi olla, mutta nimimerkistäsi päätellen kuulut sinäkin ohikulkijoiden joukkoon.
Terve menoa vaan klubisi hallitukseen, kyllä sä sinne pääset…sisäpiiriläiseksi.

tähän voisin mainita seuraavaa se itse mitä teen tai olen tekemättä meidän golfseurassa on epäoleellista, oleellista on edelleen tuo otsikko klubien hyvinvointi 2009->
ja kuten itsekkin epäsuorasti myönsit ei se ole tällä hetkellä järin hyvissä kantimissa

oletko koskaan pysähtynyt pohtimaan miksi luottamustehtäviin ei löydy halukkaita, miksi talkoissa ei käy kukaan, miksei ketään kiinnosta toimittaa seuran lehteä, miksi pääosa jäsenistä ryystää vaihtaa kenkänsä autolla ja pieniosa jäsenistä ryystää edes kahvia klubilla?

Oikea vastaus:
Seuran jäsenistö ei koe henkisesti kuuluvansa seuraan, heille ei ole olemassakaan mitään ’meidän golfseura Ry’ koska kukaan ei laita tikkuakaan ristiin sen ’me hengen’ luomiseksi

tosin eivät kaikki kentät ole tällaisia.

Tosiasioita on että ensivaikutelma on aina voimakas ja lähes muuttumaton, niin ihmisten kuin yhteisöjenkin kohdalla

yhteisöllisyyden varmistamiseksi on pirun paljon yksinkertaisempaa pitää huoli siitä että golfseura toivottaa uuden jäsenensä tevetulleeksi, kuin että uudet jäsenet jätetään heiteille ja toivotaan että ne löytäisivät sen seuran jostain klubitalon homeisesta nurkasta. tai perustetaan klibille toimikunta pohtimaan klubihengen parantamista sitten kun se on jo klubitalolta kadonnut.