Re: Klubien hyvinvointi v. 2009 –> - Golfpiste.com

13.5.–20.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][7]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäKlubien hyvinvointi v. 2009 –>Re: Klubien hyvinvointi v. 2009 –>

#398116 Ilmoita asiaton viesti

Ohikulkija kirjoitti: (7.2.2009 21:30:15)
lukaisikohan kumpikaan tuota alkuperäistä viestiäni ajatuksella , vaiko ihan tahallanneko kommentoitte asianvierestä?

kritisoin Golf seurojen toimintaa, enkä uikuttanut että haluaisin mukaan teidän kentän terassin muutaman ihmisen juttustelu porukkaan.

jos tarkennetaan rautalanka kerän kanssa niin tiivistettynä:
Golfseurat tekevät paljon työtä vieraannuttaakseen seuran uudet jäsenet ja samalla ajavat itseään kohti tilannetta jossa niiden ainoat funktiot ovat kerätä jäsenmaksut ja pyörittää tasoitustoimikuntaa.

Ei olisi kovin vaativa temppu jakaa uusille jäsenille vaikka sellainen A4 kokoinen moniste jossa olisi kerrottu tärkeimmät asiat ko. kentän seuran toiminnasta ja siitä ketkä ovat valittuina seuran luottamustehtäviin ja jos seutralla on jotain palveluita tai jotain etuja jäsenilleen niistä olisi mukava saada tietoa muutoinkin kuin vahingossa.

sillä sisäpiirillä tarkoitin puhtaasti kentällä toimivan golfseuran päätöksentekoon osallistuvien määrän vähyyttä ja päätöksentekoprosessien salamyhkäisyyttä.

Luulen, että nämä sisäpiirijutut on niiden takapenkintaavien, jotka ei saa sanaa suustaan oikeassa paikassa, vaan kiukuttelee nurkan takana kaverilleen, että pahat sedät siellä juonii meidän pään menoksi taas jotain.
Mä olen ollut eri toimikunnissa ja hallituksissa erilaisista syistä, joita en erittele. Usko vaan, siellä on ihan tavallisia ihmisiä, joista iso osa haluaisi antaa tilaa seuraaville, mutta kun ei ole tulijoita vaikka mitä tekisi.
Olisikohan ne kuulleet, että omilla kustannuksilla kokouksiin ajaessa, yhteisiä asioita hoitamaan, saa pullakahvin lisäksi palkaksi ison joukon itkijöitä, kun on tullut tehtyä vääriä päätöksiä.
Varma en voi olla, mutta nimimerkistäsi päätellen kuulut sinäkin ohikulkijoiden joukkoon.
Terve menoa vaan klubisi hallitukseen, kyllä sä sinne pääset…sisäpiiriläiseksi.