Etusivu›Foorumit›Yleistä›Kenttien Osakkaille tarjotut edut.›Re: Kenttien Osakkaille tarjotut edut.
haamu kirjoitti: (6.3.2011 12:14:15)
Niin taidettiin vääntää ja taisin itsekin osallistua. Ja olet oikeassa, eli mielipiteistähän tässä on kysymys. Olen kuitenkin perännyt tämän toisen mielipideryhmän ’edustajilta’ perusteita sinänsä täysin oikeutetulle mielipiteelleen, enkä muista sellaista noissa keskusteluissa nähneeni. Haluaisin ymmärtää tämän mielipiteen edustajia, mutta olen sen verran tyhmä että minulle pitää perustelu rautalangasta vääntää, tai ainakin edes jonkinlainen syy olisi mukava tietää. Ei muuten, mutta nämä pelaamissääntöasiat liittyen vuokralaisten/osakkaiden/jäsenten oikeuksiin ja sääntöjen päivitys ovat juuri nyt taas kerran ajankohtainen monessa kenttäyhtiössä.
Mielipide riippuu hyvin pitkälti siitä, mitä osakas osakkeellaan tekee. Itse pelaavat kokevat vuokralaisten saavan etua siitä, etä eivät ole joutuneet sitomaan rahaa kiinni ja kantamaan vastuuta, mutta saavat silti samat oikeudet. Osakkeitaan ulos vuokraavat lähtevät luonnollisesti omasta tilanteestaan ja kokevat nuo vuokralaisen oikeudet osakkeen/ pelioikeuden vuokraamista helpottavana seikkana. Molemmat ovat mielipiteineen täysin oikeassa eikä konkreettisesti oikeaa vastausta ole oelmassakaan.