Re: Golfyhtiön osakkaiden yhdenvertaisuus - Golfpiste.com

16.6.–23.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][20]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäGolfyhtiön osakkaiden yhdenvertaisuusRe: Golfyhtiön osakkaiden yhdenvertaisuus

#397856 Ilmoita asiaton viesti

D-sarjan osakkeet eivät siis osallistu kentän ylläpitomaksuihin mutta antavat yhtiökokouksissa omistajilleen kaksinkertaisen äänivallan. Vai?