Re: Golfyhtiön osakkaiden yhdenvertaisuus - Golfpiste.com

23.6.–30.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[19][23]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäGolfyhtiön osakkaiden yhdenvertaisuusRe: Golfyhtiön osakkaiden yhdenvertaisuus

#397856 Ilmoita asiaton viesti

D-sarjan osakkeet eivät siis osallistu kentän ylläpitomaksuihin mutta antavat yhtiökokouksissa omistajilleen kaksinkertaisen äänivallan. Vai?