Etusivu›Foorumit›Yleistä›Golfyhtiön osakkaiden yhdenvertaisuus›Re: Golfyhtiön osakkaiden yhdenvertaisuus
D-sarjan osakkeet eivät siis osallistu kentän ylläpitomaksuihin mutta antavat yhtiökokouksissa omistajilleen kaksinkertaisen äänivallan. Vai?
16.6.–23.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä
| [11] | [20] |
| Kilpailua | Suomalaista |
Etusivu›Foorumit›Yleistä›Golfyhtiön osakkaiden yhdenvertaisuus›Re: Golfyhtiön osakkaiden yhdenvertaisuus
D-sarjan osakkeet eivät siis osallistu kentän ylläpitomaksuihin mutta antavat yhtiökokouksissa omistajilleen kaksinkertaisen äänivallan. Vai?
