Etusivu›Foorumit›Yleistä›Miksi suomalaiset eivät tarjoa erikoisia alennuksia?›Re: Golfkenttien markkinointi elää viime vuosisadalla
ts kirjoitti: (6.12.2013 11:31:24)
Putti-Possu kirjoitti: (6.12.2013 10:25:12)
Mielestäni Golfkentiltä puuttuu markkinontiosaamista, joka sitten heijastuu paitsi palvelujen markkinoinnissa ja hinnoittelussa, myös asenteissa..
Ei sieltä osaamista puutu lainkaan ja asennekin on täysin kohdallaan. Tarkoituksena on pitää vieraspelaajien määrä sopivana, eikä myydä niitä niin paljon kuin pystyisi. Siksi toiminta onkin juuri tällaisenaan kunnossa.
Golfkenttien ensisijainen tarkoitus on tarjota pelimahdollisuus osakkaille ja jäsenille, ei kentän kapasiteetin myyminen täysillä. Tämä perusajatus tuntuu monelta olevan edelleen kateissa
Tismalleen. Tähän on pyritty ja ehkä myös päästy. Mutta kuka sen maksaa?