16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista
#435321 Ilmoita asiaton viesti

KL kirjoitti: (8.1.2015 21:51:20)

Miksi ylipäätään osallistuit tähän keskusteluun, jos ja kun et halua antaa sille mitään muuta kuin väittämiä, joita et halua todeksi näyttää?

Hyva kysymys! Miksi yleensakin juuri tanaan lahdin keskusteluun mukaan? Enpa tieda… Ehka se aamuinen tohtori antoi mulle jotain mika sai aivotoiminnan horjahtamaan normaalista enemman 😉

Sanon nyt tuohon itse asiaan viela taman ja sitten taa saa jaada. En pida tyttomaisesta jankkaamisesta varsinkaan sen expertin kanssa.

Ei mulla ole mitaan sita vastaan, etta nayttaisin noita laskelmia ym mita mulla on esim sille kentalle, jota mua pyydettiin jokunen vuosi sitten johtamaan tuolla Kanadianissa. Siis esim. Mutta tama palsta on sille taysin vaara forumi. Tule joskus tanne, niin keskustellaan. Eli ei mulla ole mitaan sita vastaan, etta asiaa kaydaan lapi fiksusti ja fiksulla porukalla. Tama palsta ei sita kriteeria tayta.

Taalla kun jotkut aina taysilla tyrmaavat p&p kenttien parjaamismahdollisuudet, niin se oli se miksi siihen asiaan sanoin jotain. En makaan ole nahnyt yhtaan perustavaa laatua olevaa laskelmaa siita miksi ne eivat toimisi. Haluatko laittaa niita esiin? Vai riittaako vaa toteamus ’Jos parjaisi, niin joku olisi sen jo tehnyt’? Minusta ei. Hyvaksyn kylla sun mielipiteen, vaikka tiedan sen olevan vaaran. Mutta mielipide on kuin… tiedathan 😉 Sen vain tiedan faktana, etta jopa Suomen kaltaisissa ilmastoissa p&p kentat toimivat ja tuottavat omistajilleen rahaa (eivat tietty kaikki, business kun on) ja edelleen, se ei voi olla kun suomalaisten golfaajien asenteesta tai johdattamisesta johtuvat asia, etta se ei Suomessa toimisi. Miksi se sitten toimii muualla? Mika on se isoin ero sinun mielestasi, etta toimivia p&p kenttia on olemassa kuin pipoa, mutta Suomessa se ei toimi. Kerropa se.