23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][12]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäMasters 2016Vastaa aiheeseen: Masters 2016

#880369 Ilmoita asiaton viesti

Täytyy todeta, että Suomi on todellinen takapajula kun kyseessä on US Masters ja sen televisiointi, mikäli siis olen ymmärtänyt oikein. Eli Ruutu-palvelussakaan ei näytetä Featured groups, Amen Corner tai 15th ja 16th? Noita pystyy katsomaan kaikissa ns kehittyneissä maissa, ja vähemmän kehittyneissäkin. Kaiken lisäksi näiden seuraaminen on todellista nautintoa varsinkin ensimmäisenä ja toisena päivänä. Ja tänään lauantaina yksi featured group on johtopari Spieth-McIlroy. Onneksi nykymaailma on täynnä erilaisia mahdollisuuksia nähdä nämäkin HD-laatuisena, joskus pikku korvausta vastaan. Itse en periaattesta maksa Neloselle mitään sen jälkeen kun kanava jätti golfin ja sitten meidän golfareiden kiusaksi nappasi Mastersin oikeudet. Törkeää.
Muuten, vaikka SVT:n selostus (katselin välillä sieltä kansainvälistä fiidiä) on ollut kohtuullisen hyvää niin hämmästelen sitä että molemmat studiossa hämmästelivät Bryson DeChambeaun (a) kolmatta avauslyöntiä Kumma että tällainen TV-katsoja Suomessakin tajusi että ensimmäinen pallo oli sellaisessa pelaamattomassa paikassa että oli pakko lyödä kolmas tiiltä. Ja ruotsalaiset kaverit ovat kuitenkin paikan päällä.
PS Olen vahvasti sitä mieltä että Tom Watsonia näytettiin ihan liian vähän kansainvälisessä feedissä, olisihan sitä Watsonin kävelyä ja yleisön taputuksia mielellään katsonut todella paljon,paljon pidempäänkin. OMG.